Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hva er poenget med cd, når bf lastes ned fra orgin :s

Ikke alle har solid nedlastingshastighet og da gir CD et godt alternativ. Noen har også downloadcaps (ikke her, men andre land), så CD hjelpoer der og.

Det er uansett meget billig alternativ og er poenget bak fysisk kopi. Ville ikke vært mye fysisk hvis det var et cover med en post-itlapp med en nøkkel til Origin?

Lenke til kommentar

Elkjøp er en jævla drittbedrift som kan dra og BRENNE i helvete!

 

Ja, faen! Så tidlig som vi bestilte også fikk vi ikke limited? Sto på ordrebekreftelsen at vi ikke skulle få limited også sendte vi mail og de fiksa sånn at vi skulle få limited også får vi ikke LIMITED!!!

 

Enig! Jeg skal ikke ha noe penger tilbake, tilgodelapp eller rabatt. Jeg skal ha the real deal. Over 3 måneder i bestilling og de fucker det opp??

 

Ja, jeg skal spille i natt/morgen. Vi har jo fri! Elkjøp skal ikke ødelegge starten!!!!

Lenke til kommentar

Da er Battfield 3 i boks, fra Elkjøp! Fikk LE der, så er happy med det :)

 

Startet campaign nå, og sliter litt med diverse.

 

1. Lagg. Alt er satt på low, og skal ha en PC som skal ta spillet. Noen drivere for BF3 eller noe jeg har misset?

 

Speks:

 

 

 

Operating System

MS Windows 7 Home Premium 64-bit SP1

CPU

AMD Athlon II X2 245 32 °C

Regor 45nm Technology

RAM

4,00 GB Dual-Channel DDR3 @ 668MHz (7-7-7-20)

Motherboard

ASUSTeK Computer INC. M4A79T Deluxe (AM3) 42 °C

Graphics

BenQ G2210W (1680x1050@59Hz)

ATI Radeon HD 4650 (Gigabyte) 44 °C

Hard Drives

977GB Western Digital WDC WD10EADS-00M2B0 ATA Device (SATA) 40 °C

Optical Drives

TSSTcorp CDDVDW SH-S223C ATA Device

Audio

Realtek High Definition Audio

 

 

2. Lyden er dobbel. Hører dobbelt opp av alt. Skytelyder og tale.

3. Personer (og kanskje ting?) blir borte. Jeg var i kamp med en usynlig mann på T-banen, kun våpenet som var der.

 

Noen som har svaret på diverse problemer?

Endret av Gorgonopsid
Lenke til kommentar

Da var denne uken ødelagt. bestilte PC i deler fra komplett på Lørdag med pick up point på lørenskog. den skulle har vært der på mandag, men nei. så jeg ringte og de lovte meg den skulle komme på Tirsdag, men igjen nei. så jeg ringte og de garanterte meg jeg kunne hente den i dag etter klokka 3, men igjen så ble det nei gitt... pakken min som skulle være på Lørenskog på mandag hadde visst ikke blitt sendt med bilen fra Sandefjord med dagens sending heller. så blir nok ikke noe ny PC og BF3 på fridagen min i morgen nei :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...