Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Godt mulig dette har blitt nevnt før, eller så er det muligens bare jeg som liker slikt, men jeg syntes det er virkelig synd at de har gått over til hundre tusen magasiner, i stedenfor 4-5 (eller hva man hadde i bf2) Hvor man sparte på magasinene sine, og reloadet ikke etter 1-5 avfyrte skudd, da man mistet hele clippet på denne måten. Nå er det bare å "kose" seg med nærmest evig magasiner ved avfyring av 1 skudd reloade, 1 skudd reloade osv.

Endret av Høybusk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt mulig dette har blitt nevnt før, eller så er det muligens bare jeg som liker slikt, men jeg syntes det er virkelig synd at de har gått over til hundre tusen magasiner, i stedenfor 4-5 (eller hva man hadde i bf2) Hvor man sparte på magasinene sine, og reloadet ikke etter 1-5 avfyrte skudd, da man mistet hele clippet på denne måten. Nå er det bare å "kose" seg med nærmest evig magasiner ved avfyring av 1 skudd reloade, 1 skudd reloade osv.

 

Enig, det gir en litt mer "Cod" feel til BF har faktisk ikke tenkt på det før nå... De burde gjøre som blizzard TBH. Lag for all del nye spill men ikke gjør dem altfor anderledes, behold essensen. Om Dice har klart det, gjenstår å se.

Endret av Benobi
Lenke til kommentar

Battlefield 3 blir aldri noen fullverdig arvtaker fra bf2 for min del, men jeg har alt for mye bra minner fra bf2 sikkert, men det plager meg også med alle weapon unlocks(tilbehøret da altså), er vell for å ta over cod fansen, og rank systemet på bf2 var også kjekt. hvor det tok LAAAAAAAAAAAAANG tid å ranke. var nesten som julaften når man ranka på etterhvert ;).

 

Men det blir kjempe kjekt spill! men ikke noe verdig "ta over for bf2" kandidat for min del.

Lenke til kommentar

For meg har det ikke SÅ mye og si om det er vehicles med eller ikke, det som har mest og si er størelsen på mapsa for meg. Det åpner for en helt ny form for realisme i forhold til COD eller MoH.

 

Vet ikke hvor mange av dere som har spilt Just Cause 2. Men verden i det spillet er ganske stort. Nå, jeg vet at dagens technologi ikke kan oppfylle det jeg drømmer om. Men tenk deg et SÅ stort brett med X antall spiller si fks 1000 spillere 500 på hvert lag, nå er faktisk just cause brettet så stort at du ville trengt fler for og fylle det med action på de fleste steder. Men det er ikke poenget. Poenget er at jo større brettet er jo bedre er følelsen av at du deltar i noe stort. Om man kunne klart og fått til et system som tilrettela for interaktivt eller co-operativt spilling så tror jeg det hadde vært sinnsykt kult. Tanks, naval warfare, air-combat. Bombing runs you name it. Skulle ønske jeg var født om 20 år =D kanskje da er det mulig

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/MAG_(video_game)

 

Dette er noe av det du drømmer om, 256 spillere. Men det er til konsoll, og det er sikkert relativt dødt nå.

Var jævlig morro iaf. :)

Lenke til kommentar

For meg har det ikke SÅ mye og si om det er vehicles med eller ikke, det som har mest og si er størelsen på mapsa for meg. Det åpner for en helt ny form for realisme i forhold til COD eller MoH.

 

Vet ikke hvor mange av dere som har spilt Just Cause 2. Men verden i det spillet er ganske stort. Nå, jeg vet at dagens technologi ikke kan oppfylle det jeg drømmer om. Men tenk deg et SÅ stort brett med X antall spiller si fks 1000 spillere 500 på hvert lag, nå er faktisk just cause brettet så stort at du ville trengt fler for og fylle det med action på de fleste steder. Men det er ikke poenget. Poenget er at jo større brettet er jo bedre er følelsen av at du deltar i noe stort. Om man kunne klart og fått til et system som tilrettela for interaktivt eller co-operativt spilling så tror jeg det hadde vært sinnsykt kult. Tanks, naval warfare, air-combat. Bombing runs you name it. Skulle ønske jeg var født om 20 år =D kanskje da er det mulig

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/MAG_(video_game)

 

Dette er noe av det du drømmer om, 256 spillere. Men det er til konsoll, og det er sikkert relativt dødt nå.

Var jævlig morro iaf. :)

 

Fulgte litt av development til det spillet. Virket veldig interesangt faktisk. Unfortunatly så er jeg en hardbarka PC spiller. Har både Xbox og ps3 men syntes rett og slett at det ikke er like underholdene. Har vokst opp med pc'n og har vanskligheter med avenne meg. Men ville nå tro at PC egentlig er en bedre platform for store spill uansett? Grunnen til det ble lagd på PS3 (tror jeg) er vel på grunn av det store markedet, å mindre pirater

Lenke til kommentar

Hvordan da? Med den syke lyden, grafikken, ødeleggelsene, flyene, helikopterne, "stridsvognene", bilene, de store banene, qonquest osv osv? Vet ikke helt om jeg sier meg enig...

 

De sa de har noen mindre infy baner osv, klart det er for å stjele fra CoD basen, men at det ligner CoD synes jeg ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...