Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller har dette spillet det dårligste hitbox / hitdetection systemet noen gang? Er så sykt lei av å dø når jeg er bak cover. For meg så er dette en mayor gamekiller.

Utrolig at noen på den andre siden av fjellknausen klarer å treffe deg, har hørt om panserbrytende ammunisjon, men skudd som går gjennom fjell virker bare litt for drøyt.

 

Narvik%2012%20Polske%20soldater%20p%C3%A5%20fjellknaus.JPG

 

Det har flere ganger hent at jeg har stått oppe på en fjellknausen og vært rambo. Før jeg legger med ned bak fjellet har en eller annen nisse 3Dspotta meg. Hele 3-5 sek. senere blir jeg drept av magic bullets. Håper de fikser det da det plager meg mest, samt kadaver som ligger på bakken som skyter deg ned og usynlige folk med lommelykt... Den hender også at jeg dropper fra 100% HP til null, og får en brå død. Hit-reg og netcode må fikses ASAP :)

 

På Operation Metro kan man skyte gjennom de største stenene i parken, antagligvis en bug eller glitch.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fint om noen kunne svart på om caspain border nå blir åpen også på xbox? :D

 

 

"As we are again specifically testing 64-player server configurations, this test will be for PC only. The Caspian Border servers will be available for all PC players to join. Caspian Border will be available starting Friday, October 7th, in the afternoon (CET)."

Endret av Rockbell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er også Hit detection client side fremfor serverside.. Derfor man ofte dør når man løper bak noe, så dør man sånn 0.2sek etterpå osv.

 

Samme når jeg spillte i 5760x1080, så fikk jeg noen syke laggspikes, da løp jeg forran fienden uten at jeg var der på demmes skjerm og drepte dem. :whistle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Merko, blir det en åpen versjon md 24spillere til konsoll, og en med 64 til pc? Eller kun en med 64 til pc?

Om du tenker på betatestingen av Caspian Border så er det kunn PC som får teste. Men når spillet er ferdig, så er det 24 spillere på konsoll og 64 til PC. Det er hovedforskjellen mellom PC og Konsoll, samt grafikken da.

Lenke til kommentar

Hmm får litt mer disconnects på Caspian enn på Metro, men det er sikkert pga. at de nettop åpnet.

Om du hadde lest forumposten til dice hadde du nok forstått hvorfor :thumbup:

 

*****Please keep in mind that as this is beta we will be stress testing our servers***** As such, users may experience crashes, network instability and outages as we roll out and configure servers and network utilities. Understand that such potential issues and the testing environment are not reflective or indicative of the final product and that, through your participation, you will be helping to ensure future stability and functionality.

 

Når det er sagt, så crashet jeg nettopp :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...