Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Ingen vil bry seg om ulovlige servere, ingen taper penger på dette. Med private servere så sparer vel Dice en masse penger på båndbredde. En privat server er en privat server. Tror ikke jeg har signert noe EULA om å ikke ha egen server.

 

Dessuten kan vi uten tilatelse fra teite Dice å ha 128 spillere eller mer :p Modders win.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

zh1nt0 Daniel Matros

Please use 32 player max only servers. We cannot guarantee your account security otherwise. #BF3BETA

 

Hvordan kan da dette være sant? Sender clienten min VIRKELIG usr/pw i klartekst eller noe? Isåfall burde dice ha fått dask på pungen for å lage noe så helt forferdelig rævva. Selv hoster jeg en server, og kjørte opp wireshark for å se om det kunne være tilfelle, men fant ingenting.

 

Så er ikke noe problem, de er bare sure fordi filene lekket.

 

Ingen vil bry seg om ulovlige servere, ingen taper penger på dette. Med private servere så sparer vel Dice en masse penger på båndbredde. En privat server er en privat server. Tro ikke jeg har signert noe EULA om å ikke ha egen server.

 

Det er ikke dice som hoster, de selger lisenser for disse serverfilene til hostingselskaper som vi igjen kjøper servere fra.

Endret av TreiQ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Noe som burde vært unødvendig å selge servere. Det var alltid private servere i eldre spill. Å kjøpe server burde være unødvendig etter min smak.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Hvordan oppdaterer man spillet? Eller skjer det av seg selv?

 

I Origin høyreklikker du på Bf3 beta ikonet, velger "Se etter oppdatering".

 

Gjorde det, og det var en oppdatering på 3.9 gigabyte :ohmy:

 

 

Kanskje den bare legger inn hele på nytt? Kjekt at den oppdaterer med 10,4 MB/s :thumbup:

 

bf3betaoppdatering.png

 

 

 

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...