Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Håper det var gøy å delta på "mini-konkurransen" Det ble et lite løp mellom forumet, PM systemet, Facebook og til sist Teamspeak...hehe.

 

Det ble i alle fall 8 glade spillere som fikk nøkler fra battle.no og det ble en liten smak på hva som skjer i forumet i oktober. Så hold øynene åpene. Nå skal det sies at han som vant på Facebook er umulig å få tak i, og nøklen hans brenner opp med tiden her. Jeg gir det 5 min til også får en heldig nøkkelen hans. Om du fortsatt trenger en så send meg en PM her på diskusjon.no - også trekker jeg en heldig om 10 min tid :)

Endret av Cri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper det var gøy å delta på "mini-konkurransen" Det ble et lite løp mellom forumet, PM systemet, Facebook og til sist Teamspeak...hehe.

 

Det ble i alle fall 8 glade spillere som fikk nøkler fra battle.no og det ble en liten smak på hva som skjer i forumet i oktober. Så hold øynene åpene. Nå skal det sies at han som vant på Facebook er umulig å få tak i, og nøklen hans brenner opp med tiden her. Jeg gir det 5 min til også får en heldig nøkkelen hans. Om du fortsatt trenger en så send meg en PM her på diskusjon.no - også trekker jeg en heldig om 10 min tid :)

 

 

*Flips a coin* Grattis Refsa !

Lenke til kommentar

Håper det var gøy å delta på "mini-konkurransen" Det ble et lite løp mellom forumet, PM systemet, Facebook og til sist Teamspeak...hehe.

 

Det ble i alle fall 8 glade spillere som fikk nøkler fra battle.no og det ble en liten smak på hva som skjer i forumet i oktober. Så hold øynene åpene. Nå skal det sies at han som vant på Facebook er umulig å få tak i, og nøklen hans brenner opp med tiden her. Jeg gir det 5 min til også får en heldig nøkkelen hans. Om du fortsatt trenger en så send meg en PM her på diskusjon.no - også trekker jeg en heldig om 10 min tid :)

 

 

*Flips a coin* Grattis Refsa !

 

Takker for den. Dette skal bli awesome :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dagens konklusjon:

Skuffet.

Minimalt med endringer fra Alpha'en. Ikke imponerende grafikk, kjører altfor tungt til å ha så lavoppløste teksturer.

Grusomt "facebook" interface istedenfor faktiske spill-menyer.

Like store hitbox problemer som BFBC2 hadde i sine tidlige dager. Har de ikke lært?

Litt skuffende lydeffekter på skytevåpen (men eksplosjoner skal de ha stor + for.)

Kan ikke endre innstillinger når en er død.. Seriøst? Det er vel eneste tidspunktet i en runde du faktisk vil endre innstillingene

For å ikke nevne squadsystemet. Det er som om det var lagd for noe ENDA simplere enn konsoller..

Hadde vært knallfornøyd med BFBC2 + ordentlige conquest maps + ordentlige luftkjøretøy..

 

Men men.. Håpe det blir litt bedre etterhvert :]

Enig ang. innstillinger og squad system. Resten av det du skrev anser jeg som ren bullshit, siden det er ikke slik jeg har opplevd betaen hittil.

 

Beste spillet på år, selv med ett map som ble kjedelig i alpha. Grafikken var sykt deilig, og animasjonen på folka var sykt deilig når de ikke var bugget.

Lenke til kommentar

Ø

Skynet, kl.14 idag begynte de og sleppe betaer.

 

=( Bestilte desverre så sent så regner med inatt/imorgen føre jeg får den

Bestilte 11. februar jeg... har bare en konto hos EA, fikk alphakey... men ingen forbanna betakey :(

 

 

Fikk bare en av to keys. Tok kontakt med EA support. Tok to timer. men fikk nøkkel nr 2.

 

Lyst til å dele?... Har god grunn!

 

Allerede gitt vekk til en god kompis og nabo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...