Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Blir helt gal av dette her, har leitet etter en løsning en stund nå, men finner ingenting. Jeg har sjekket systemkravene og jeg ligger en del over minimum, så det burde ikke være noe problem, men når jeg spiller har jeg en helt uforklarlig hakking, av og til fryser spillet og andre ganger bare hakker det sinnsykt mye, men det går ann å springe rundt på banen. Er det flere som har denne feilen eller noe lignende? Alle jeg har pratet med spiller spillet glatt og som sagt kan ikke en slik hakking begrunnes av hardware. Har prøvd på ultra, low og custom, alltid like ille.

 

Noe som burde rapporteres til DICE eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har faen meg enda ikke fått koden... FML -.- ser dere på den andre siden.

 

 

Se 2 poster opp !!

Du kan få en av meg

 

Mangler du en nøkkel?

 

Om 10 min setter jeg opp en tråd i www.battle.no BF3 forumet. Her vil jeg gi 5 glade medlemmer 1 nøkkel hver :) Det eneste du trenger å gjøre er å svare i tråden jeg setter opp.

 

Om du er kjapp og regger deg på battle.no har du mulighet til å stikke av med 1 av dem.

Endret av Cri
Lenke til kommentar

jeg har faen meg enda ikke fått koden... FML -.- ser dere på den andre siden.

 

 

Se 2 poster opp !!

Du kan få en av meg

 

Mangler du en nøkkel?

 

Om 10 min setter jeg opp en tråd i www.battle.no BF3 forumet. Her vil jeg gi 5 glade medlemmer 1 nøkkel hver :) Det eneste du trenger å gjøre er å svare i tråden jeg setter opp.

 

Om du er kjapp og regger deg på battle.no har du mulighet til å stikke av med 1 av dem.

prøver å registrere, men funker ikke!!

Lenke til kommentar

@Skyenet

 

Ga de deg kode eller noe?????????

 

Ja, fikk først beskjed om å oppgi ordrenr. og deretter at jeg allerede hadde fått kode (Hvor den har gått vet ikke jeg), og når jeg da nektet får at jeg hadde fått kode fikk jeg en ny en etter noen minutter venting. For engangs skyld en produktiv samtale med EA kundesupport.

Lenke til kommentar

Flere som har fått problemer med og ikke få startet denne beta versjonen av spillet? Selv prøver jeg alt jeg kan, men får bare beskjed om at Origin ikke er installert :( Og vel det er jo installert det og er oppe å går... Tror kanskje feilen kan ligge i at den battleloggen installerer seg selv til C og det er ikke der jeg har Origin mappen min, siden den ligger på en egen disk der jeg har alle spillene mine. Teite battlelogg siden det ikke går an og velge hvor den skal ligge hen :(

 

 

 

 

Teite greier, da får jeg heller vente til spillet slippes da i slutten av Oktober isteden :(

 

 

 

Ingen her som har en løsning eller ha vært borti dette problemet idag? Er ikke så lysten på og slette Origin og installere alle spillene på nytt igjen liksom, siden man tydeligvis er nødt til og ha Origin på C siden battleloggen installeres automatisk der :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...