Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens konklusjon:

Skuffet.

Minimalt med endringer fra Alpha'en. Ikke imponerende grafikk, kjører altfor tungt til å ha så lavoppløste teksturer.

Grusomt "facebook" interface istedenfor faktiske spill-menyer.

Like store hitbox problemer som BFBC2 hadde i sine tidlige dager. Har de ikke lært?

Litt skuffende lydeffekter på skytevåpen (men eksplosjoner skal de ha stor + for.)

Kan ikke endre innstillinger når en er død.. Seriøst? Det er vel eneste tidspunktet i en runde du faktisk vil endre innstillingene

For å ikke nevne squadsystemet. Det er som om det var lagd for noe ENDA simplere enn konsoller..

Hadde vært knallfornøyd med BFBC2 + ordentlige conquest maps + ordentlige luftkjøretøy..

 

Men men.. Håpe det blir litt bedre etterhvert :]

Endret av Möllers Tran
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da har jeg spilt en times tid på Xbox. Kommet meg fram til at det er på tide å få noen nye konsoller nå. Ræva grafikk!

 

Blir vel til at jeg får punge ut å få kjøpt meg en stasjonær PC igjen

 

Sammenlignet med hva? Hvordan er det sammenlignet med Battlefield Bad Company 2 på Xbox 360?

 

 

Først prøvde jeg Battlefield 3 på PC på high og noen instillinger på ultra. du dæven... Så stakk jeg innom lillebrodern å prøvde det på PS3... Det så ikke rett og slett ut..

 

 

Blir bedre når den kommer ut. Hørt spillet er i 480p i brtaen

Endret av NinjaChriis
Lenke til kommentar

Litt skuffende lydeffekter på skytevåpen (men eksplosjoner skal de ha stor + for.)

 

Der er vi diametralsk uenige ihvertfall. Jeg er av den audiofile legning og må si at dette er noe av det bedre av lyddesign jeg har hørt i noe medium. Våpnene er svært naturtro i mine ører i forhold til våpen jeg har skutt med. Det er i alle fall det nærmeste noe spill jeg har spilt har kommet lyden av faktiske våpen.

 

Er du sikker på at du har fått stereo på lydinnstillinger osv? Eventuelt ikke sitter med puslete "gamer" headset?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jau, tok en test nå og det var hvertfall ikke CPUen (i7 920) som holdt igjen, den var aldri over 40%. Gainward GTX 570 "phantom" plukkes opp i morra :p Det er hvertfall over recomended som er lik "high" settings, med GTX 275 måtte alt bli kjørt på low for å få brukbar fps :p

 

Edit: Må si at våpenlydene er gode ja, men jeg savner de siste, skarpe frekvensene samt at lyden har for lang release. Skudd fra våpen som f.eks Browning .50 (12.7), HK416, AG3 eller MP5 som er det jeg har skutt med er mye skarpere (høye frekvenser) og "varer" ikke så lenge. Men for all del, de er 100 hakk bedre enn i CoD :)

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Litt skuffende lydeffekter på skytevåpen (men eksplosjoner skal de ha stor + for.)

 

Der er vi diametralsk uenige ihvertfall. Jeg er av den audiofile legning og må si at dette er noe av det bedre av lyddesign jeg har hørt i noe medium. Våpnene er svært naturtro i mine ører i forhold til våpen jeg har skutt med. Det er i alle fall det nærmeste noe spill jeg har spilt har kommet lyden av faktiske våpen.

 

Er du sikker på at du har fått stereo på lydinnstillinger osv? Eventuelt ikke sitter med puslete "gamer" headset?

 

Du kan jo ta et eksempel i M16A3 riflen:

 

Et youtube klipp gir ikke det riktige lydbildet av det det gjør på ekte, men det er HELT KLART mer trykk og skarpere lyd om det skulle være "naturtro".

 

 

 

Fant forresten ut at jeg ikke hadde noe særlig med lydinnstillinger på i spillet når jeg skrev posten. Satt til War tapes for å virkelig prøve å høre bedring, men der var det veldig liten til ingen endring, kontra bfbc2 sin "War tapes" innstilling om du har hørt den.

 

 

http://www.youtube.c...feature=related

 

 

For å legge til et annet poeng når det gjelder lyd, så virker det ikke som om omgivelsene har så mye å si på våpenlyd + ekko i bf3 kontra bc2

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...