Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jauda, fortsatt ingen key.

 

Virkelig bra dette her ja. Har bare hatt MoH Tier 1 edition siden det kom ut.

Og origin help siden er nede og lar meg ikke logge inn så jeg får ikke tak i en key heller, godt jeg har andre spill å spille i mellomtiden.

 

Pre order for early access når MoH 1 år i forveien, høy veteran status, så klarer de ikke en gang å sende ut noen mailer.

Helt utrolig.

Går galt gang på gang med EA, hvorfor tror de plutselig at det skal gå bra å sende ut flere hundretusen mailer på 3-4 timer!?

Lenke til kommentar

Merket endel velkjente ting som var i tidlig BFBC2 fase.. blant annet hitbox / latency problemer f.eks når du løper bak cover, så treffer kuler som ikke skulle treffet fordet...

huff

 

Jauda, fortsatt ingen key.

 

Virkelig bra dette her ja. Har bare hatt MoH Tier 1 edition siden det kom ut.

Og origin help siden er nede og lar meg ikke logge inn så jeg får ikke tak i en key heller, godt jeg har andre spill å spille i mellomtiden.

 

Pre order for early access når MoH 1 år i forveien, høy veteran status, så klarer de ikke en gang å sende ut noen mailer.

Helt utrolig.

Går galt gang på gang med EA, hvorfor tror de plutselig at det skal gå bra å sende ut flere hundretusen mailer på 3-4 timer!?

 

Enten så har du ikke fulgt helt med eller så skriver du noe annet enn det du mener, men MoH folk får nøkkelen sin på steam.

Og jeg tipper epost serveren dems gir en ganske god faen i hvor høy veteran status du har. :]

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Har også pre order av BF3 LE om det hjelper.

Dessuten står det i FAQen at key for MoH LE kommer pr email, jeg kjøpte ikke på Steam..

 

Mente ikke veteranstatus har noe å si for dem, men det har noe å si for meg når ikke får det de har lovet meg i 1 år. Er ikke krise å bli forsinket med 2 dager, men ligger litt prinsipper her og.

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Jeg preordret MoH før det kom ut og fikk key i går ettermiddag :) Er tydelig ganske random hvem som har fått og ikke, men ser ut som mesteparten har fått til nå.

 

Edit: På twitter står det om folk som har kontaktet support (som har MoH:LE) og fått key. Sånn heads-up til de som ikke har fått.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

En rask liten omtale slik jeg ser spillet:

 

 

Nedlastingen på Origin gikk overaskende bra, fart ca 95 Mbps :)

 

Så til spillet, hvorfor i helv... skal dem blande inn nettleseren?? Kan ikke bli bra :/ Error-code 0-9 helt random, etter noen raske søk så var de også i Alfa testen, FIKS DETTE, man kan ikke joine servere da de "bytter" brett FIKS DETTE, ingame fungerer ganske bra men hvor ser mann pingen ingame? Mangler console (tror jeg), det var noen småbugs med Iron sight/reload, spawna under bakken, kan virke som det er is noen plasser da man helt uten grunn begynner å skli, noen ganger "spretter" gubben da man står rolig.

 

For meg virker hitbox ok

 

Litt om ytelsen:

 

PC-Specs:

 

Intel i7-980 6 kjerne.

 

12 GB Ram

 

OCZ revodrive 120

 

Nvidia 580

 

Cpuen koser seg på ca 20% load, 70 FPS med oppløsning på 1920*1080 Alt på ultra, Minnebruk er ca 1,7 GB etter det jeg husker.

 

Konklusjon: Det er en beta :p

 

 

Statsen min suger :hrm: så den linken får dere ikke... ha.ha

Lenke til kommentar

En rask liten omtale slik jeg ser spillet:

 

 

Nedlastingen på Origin gikk overaskende bra, fart ca 95 Mbps :)

 

Så til spillet, hvorfor i helv... skal dem blande inn nettleseren?? Kan ikke bli bra :/ Error-code 0-9 helt random, etter noen raske søk så var de også i Alfa testen, FIKS DETTE, man kan ikke joine servere da de "bytter" brett FIKS DETTE, ingame fungerer ganske bra men hvor ser mann pingen ingame? Mangler console (tror jeg), det var noen småbugs med Iron sight/reload, spawna under bakken, kan virke som det er is noen plasser da man helt uten grunn begynner å skli, noen ganger "spretter" gubben da man står rolig.

 

Jeg tror det er bra at de har alt i nettleseren, det er nemlig mye lettere å hotfix'e ting serverside enn å gjøre klar og rulle ut en patch for å fikse serverbrowser o.s.v. på alle klientene. Raskere/enklere oppdateringer = win!

 

Ingen ingame ping display var merkelig ja, og jeg liker virkelig ikke måten man tilsynelatende bare blir slengt i squads helt random. Man må da kunne unngå idioter og ikke bare bli autoplassert med dem igjen!

 

 

 

Forøvrig, det føltes så bra å overraske 4 eller var det 5 FI bakfra idet de stacket opp ved ett hjørne (stage 2, i midten) og meie ned hele gjengen med 1 mag AK og noen skudd pistol. Skytefølelsen er der virkelig.

 

Men er det bare jeg som syntes at karakterens bevegelse over hinder o.l. virket mer flytende i Alpha?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...