Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått en god del PM's om de kan få min ekstra key, desverre, den tok min far :tease:

 

Huff, alt på low, og får ca. 25fps i snitt. Dårlig optimalisert grafikkmotor vil nå jeg si (når jeg kjører mange andre spill knirkefritt på høyeste instillinger)

hvilket kort har du? Pass på at du har siste drivere fra nvidia\AMD. Gir ekstremt god performance ytelse i forhold til eldre drivere.

Lenke til kommentar

Nå kom jeg forresten på hvorfor jeg fikk 2 beta keys. Jeg har jo MoH:LE på Steam, men så la jeg til MoH nøkkelen fra steam til min origin konto, slik at jeg kan laste ned spillet der også. Sikkert derfor jeg fikk en betanøkkel på steam, + en på mail :tease:

 

Hadde vært evig takknemlig om du delte en beta key(pc) ;)

Endret av eple65
Lenke til kommentar

Huff, alt på low, og får ca. 25fps i snitt. Dårlig optimalisert grafikkmotor vil nå jeg si (når jeg kjører mange andre spill knirkefritt på høyeste instillinger)

 

Det kalles dårlig hardware punktum :p

 

 

Motoren er ikkje dårlig optimalisert og kjører hardware til det ytterste. Den bruker 8 tråder av cpu og med 6970 trifire så er det full load på alle gpuene!

 

 

Lenke til kommentar

Skynet, kl.14 idag begynte de og sleppe betaer.

 

=( Bestilte desverre så sent så regner med inatt/imorgen føre jeg får den

Du får ikke tilgang til closed beta om du bestilte eter 25. Sept (tror jeg det var?). Men du får tilgang til Open beta 29 sept.

 

Bestilte den 19, men de tar vel de som bestilte først og arbeider seg oppover mot 25.

Absolutt ikke.

 

Jeg bestilte 11. februar..

Lenke til kommentar

det er faktisk servere med caspian border, men må ha passord. kanskje vi får prøve den senere? :)

 

Det står på siden der du finner infoen om betaen at caspian border mapet kun er for testing for ea sin del. Men så går det rykter om at de vil bli åpnet for almennheten i morgen, DET hadde vært kult! dribble.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...