Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Flere av de punktene var jo akkurat det BF2 hadde hatt stor fordel med å få. (skal ikke nevne noen spesifikke, da vi sikkert legger vekt på forskjellige ting, men alle tingene på listen er langt fra noe negativt) Jeg har ikke lyst på et BF2 spill/expansion med bedre grafikk og fysikk, men et helt nytt BF3 som er en oppfølger. Det må ha med flere forbedringer som gjør det mer morsomt å spille. BC2 ble kanskje sånnsett litt for mye forenklet/noobified om jeg kan si det på den måten.

 

 

Men på ingen måte enig i at det skal bli like sterilt eller noen smiluator.

 

Dog er flere av de tingene på listen litt skummelt. Håper virkelig på at de kan lage noen SVÆRE kart. Maskinvaremessig har de ingen begrensninger, så hvorfor ikke? NOEN kart må da få lov å være store. Uansett, jeg er fortsatt bombesikker på at BF3 kommer til å bli bedre enn BC2, som jeg også elsket. Fortsatt høye forventninger.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel ikke noen kilder på at det blir rush i Bf3? Dessuten er jeg skeptisk på alle klager som kommer fra en person som ikke greier å stave en produsers navn riktig.

 

Skeptisk til hele EA forumet også

 

EAUK formumet er det værste stedet man kan være. Oser av idioter.

 

Uansett er agumentene mot commander fra DICE utrolig lite vannfaste.

Høres ut som han er blitt besatt av en fra IW eller Activision.

 

Commo rose er essensielt med mindre de har et helt nytt og bedre system, noe jeg tviler på.

Lenke til kommentar

(skal ikke nevne noen spesifikke, da vi sikkert legger vekt på forskjellige ting, men alle tingene på listen er langt fra noe negativt)

Spytt ut, det er interessant å diskutere. Her er min mening om de ulike punktene.

 

1) Killcam. Kan fjernes, så ikke noe særlig problem.

2) 3D spotting. Kan nok også fjernes vil jeg tro. Spotting er kult, men 3d spotting er dumt.

3) All weapons fire tracers. Ser ikke poenget. Bør kun inkluderes i kjøretøy ammo.

4) No commander. Synd, en oppfølger til BF2 bør ha commander, jeg kan leve uten, men selv syntes jeg, med enkelte endringer, at det kunne gitt den taktiske biten et ekstra level. Har vanskelig for å tro at dette ikke har noe å gjøre med hensynet til konsollversjonen...

5) Spawn on any squad members. Idioti, mister en svært viktig taktisk betydning. Typisk konsoll-forenkling.

6) Only 4 kits. Avhengig av hvordan de er delt opp, og hvilke klasser, som har hvilke våpen kan jeg leve med det, men enda en småmistenkelig forenkling.

7) Vehicle perks. Hva er vitsen?

Soldier perks. --- " ---

9) Regen health. Kanskje det mest ødeleggende av alle punktene, avhengig av hvor fort man recover selvfølgelig.

10) No health meter. idioti, nuff said.

11) Bloody screen when shot. Håper ikke det.

12) No como rose. Que?

13) Automatic voices that players say and give your position away. Igjen, en åpenbar forenkling med tanke på konsollversjonen. Mister veldig det personlige mellom spillerne når man ikke kan snakke. Enkle ting som at spillere sa takk da jeg hjalp den med medic o.l. gjorde at jeg fikk desto mer lyst til å hjelpe dem igjen. Veldig synd, og veldig ødeleggende dersom dette ikk er inkludert, men det har jeg vanskelig/ønskelig for å tro.

14) Motion sensors are not in but Demize said there will be player intel gathering. Ehm?

15) Sniper scope automatic 3D spotting. Idioti.

16) Any kit weapons. Tuillat, burde gjort forskjell på PC og konsoll her.

17) Medics with LMG. Tror dette virker ganske rart for de aller fleste som har spilt BF2. Tuillat.

18) Small maps compeared to BF2 Viktigste punktet av alle, dette er gasnke avgjørende for om man skal kunne kalle det en oppfølger, men med 64 spillere, fly (derav flybaser), og i tillegg 4 maps fra BF2 i en mappack så har jeg vanskelig for å tro at forskjellen kan bli allverdens.

19) Maps designed around Rush then adapted for conquest. Behøver vel ikke ha noe å si?

Endret av bruno99
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Copy%Paste

 

The PC gamers rage is unquestionable on the BF2142 forums.

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3-pc/1390042-now-what-your-attitude-towards-battlefield-3-a.html

 

I was ''pumped'' yesterday morning when i first saw the scans from GI, i read every word, i even read 70% of the pages twice, i could not wait to see some real gameplay videos and just hear more about the game.

 

But as time has gone on, and you find more out about the game and it had time to sink in, i have then lost interest massively, the game IS NOT GOING TO be a true sequel to BF2, not even close.

 

Fair enough, the sequel to BF2 always had a heavy weight on its shoulders to fufill, but BF3 is going to come no where near fufilling the gap that BF2 has left, its maybe a little unfair to call it BC-3, but its definitely no more that BC-2 on steroids.

 

Alan Kertz ( Demize99) and Patrick Batch are both hell bent on wrecking BF3 by watered down features and removing features that BF2 had very good success with, there is features i have heard are definitely going to be in BF3 and there is features i have heard are going to be missing, andthen there is features i am sure will be in that i will hate.

 

Some of the things that really scare me are :-

 

1) Killcam_______________ Confirmed

2) 3D spotting_______________ Confirmed

3) All weapons fire tracers_______________ Confirmed

4) No commander_______________ Confirmed

5) Spawn on any squad members_______________ Likely

6) Only 4 kits_______________ Confirmed

7) Vehicle perks_______________ Likely

Soldier perks_______________ Likely

9) Regen health_______________ Likely

10) No health meter_______________ Likely

11) Bloody screen when shot_______________ Unknown

12) No como rose_______________ Likely

13) Automatic voices that players say and give your position away_____ Likely

14) Motion sensors are not in but Demize said there will be player intel gathering._______ Confirmed

15) Sniper scope automatic 3D spotting______________ Confirmed

16) Any kit weapons_______________ Likely

17) Medics with LMG_______________ Unknown

1 Small maps compeared to BF2_______________ Likely

19) Maps designed around Rush then adapted for conquest_______________ Likely

 

 

And bare in mind we are only a few days into finding out information, am sure there will be loads more stuff still to come that i don't like, it looks like BF3 will not be for me, am just glad the patch for 2142 is only days away because i think i will just go back to playing that instead of DICE's newer games as it seems like they are now unable to make a good game any more,it seems like the don't know what makes a good game anymore, it seems like they don't EVEN KNOW what most Battlefield gamers want.

 

DICE sold its soul to the devil in 2007 after 2142 and will never get in back it seems.

 

hvor mye av det der har han funnet på selv? fyren som har skrevet det har dette som signatur:

 

"IF BATTLEFIELD 3 HAS :- KILLCAMS , MOTION SENSORS , REGENERATING HEALTH , ENEMY RED DOTS , AUTO AIM KNIFE KILLS , NO PRONE , NO HEALTH BAR AND ONLY 32 PLAYERS I WILL NOT BE VERY HAPPY TO SAY THE LEAST"

 

vet ikke hvor seriøst man skal ta han..

 

BTW: Dere fikk med dere at "EA Support", som twittra at BF3-betaen er i oktober, ikke var sant?

Endret av Tecfan
  • Liker 2
Lenke til kommentar

De "må" ha comrose med, eller noe bedre. Ikke dette skvipet som er til stede nå. Det er jo umulig å tilkalle hjelp om du ikke ser fyren i LOS.

 

OG en rask mulighet til å si "takk" behøves!

 

 

Forøvrig forstår jeg ikke hvorfor com-rose ikke kan brukes på konsoll. Bruk samme knapp som til spotting og slikt, og velg med stikka...done.

Lenke til kommentar

(skal ikke nevne noen spesifikke, da vi sikkert legger vekt på forskjellige ting, men alle tingene på listen er langt fra noe negativt)

Spytt ut, det er interessant å diskutere. Her er min mening om de ulike punktene.

 

1) Killcam. Kan fjernes, så ikke noe særlig problem.

2) 3D spotting. Kan nok også fjernes vil jeg tro. Spotting er kult, men 3d spotting er dumt.

3) All weapons fire tracers. Ser ikke poenget. Bør kun inkluderes i kjøretøy ammo.

4) No commander. Synd, en oppfølger til BF2 bør ha commander, jeg kan leve uten, men selv syntes jeg, med enkelte endringer, at det kunne gitt den taktiske biten et ekstra level. Har vanskelig for å tro at dette ikke har noe å gjøre med hensynet til konsollversjonen...

5) Spawn on any squad members. Idioti, mister en svært viktig taktisk betydning. Typisk konsoll-forenkling.

6) Only 4 kits. Avhengig av hvordan de er delt opp, og hvilke klasser, som har hvilke våpen kan jeg leve med det, men enda en småmistenkelig forenkling.

7) Vehicle perks. Hva er vitsen?

Soldier perks. --- " ---

9) Regen health. Kanskje det mest ødeleggende av alle punktene, avhengig av hvor fort man recover selvfølgelig.

10) No health meter. idioti, nuff said.

11) Bloody screen when shot. Håper ikke det.

12) No como rose. Que?

13) Automatic voices that players say and give your position away. Igjen, en åpenbar forenkling med tanke på konsollversjonen. Mister veldig det personlige mellom spillerne når man ikke kan snakke. Enkle ting som at spillere sa takk da jeg hjalp den med medic o.l. gjorde at jeg fikk desto mer lyst til å hjelpe dem igjen. Veldig synd, og veldig ødeleggende dersom dette ikk er inkludert, men det har jeg vanskelig/ønskelig for å tro.

14) Motion sensors are not in but Demize said there will be player intel gathering. Ehm?

15) Sniper scope automatic 3D spotting. Idioti.

16) Any kit weapons. Tuillat, burde gjort forskjell på PC og konsoll her.

17) Medics with LMG. Tror dette virker ganske rart for de aller fleste som har spilt BF2. Tuillat.

18) Small maps compeared to BF2 Viktigste punktet av alle, dette er gasnke avgjørende for om man skal kunne kalle det en oppfølger, men med 64 spillere, fly (derav flybaser), og i tillegg 4 maps fra BF2 i en mappack så har jeg vanskelig for å tro at forskjellen kan bli allverdens.

19) Maps designed around Rush then adapted for conquest. Behøver vel ikke ha noe å si?

 

Kill cam? Blod på skjermen? Ingen commander? Mindre baner? Trodde dette skulle være en oppfølger til BF3 og ikke det nye CoD. Hvorfor må absolutt alle skytespill i dag være mest mulig lik CoD seriene?

Lenke til kommentar

(skal ikke nevne noen spesifikke, da vi sikkert legger vekt på forskjellige ting, men alle tingene på listen er langt fra noe negativt)

Spytt ut, det er interessant å diskutere. Her er min mening om de ulike punktene.

 

1) Killcam. Kan fjernes, så ikke noe særlig problem.

2) 3D spotting. Kan nok også fjernes vil jeg tro. Spotting er kult, men 3d spotting er dumt.

3) All weapons fire tracers. Ser ikke poenget. Bør kun inkluderes i kjøretøy ammo.

4) No commander. Synd, en oppfølger til BF2 bør ha commander, jeg kan leve uten, men selv syntes jeg, med enkelte endringer, at det kunne gitt den taktiske biten et ekstra level. Har vanskelig for å tro at dette ikke har noe å gjøre med hensynet til konsollversjonen...

5) Spawn on any squad members. Idioti, mister en svært viktig taktisk betydning. Typisk konsoll-forenkling.

6) Only 4 kits. Avhengig av hvordan de er delt opp, og hvilke klasser, som har hvilke våpen kan jeg leve med det, men enda en småmistenkelig forenkling.

7) Vehicle perks. Hva er vitsen?

Soldier perks. --- " ---

9) Regen health. Kanskje det mest ødeleggende av alle punktene, avhengig av hvor fort man recover selvfølgelig.

10) No health meter. idioti, nuff said.

11) Bloody screen when shot. Håper ikke det.

12) No como rose. Que?

13) Automatic voices that players say and give your position away. Igjen, en åpenbar forenkling med tanke på konsollversjonen. Mister veldig det personlige mellom spillerne når man ikke kan snakke. Enkle ting som at spillere sa takk da jeg hjalp den med medic o.l. gjorde at jeg fikk desto mer lyst til å hjelpe dem igjen. Veldig synd, og veldig ødeleggende dersom dette ikk er inkludert, men det har jeg vanskelig/ønskelig for å tro.

14) Motion sensors are not in but Demize said there will be player intel gathering. Ehm?

15) Sniper scope automatic 3D spotting. Idioti.

16) Any kit weapons. Tuillat, burde gjort forskjell på PC og konsoll her.

17) Medics with LMG. Tror dette virker ganske rart for de aller fleste som har spilt BF2. Tuillat.

18) Small maps compeared to BF2 Viktigste punktet av alle, dette er gasnke avgjørende for om man skal kunne kalle det en oppfølger, men med 64 spillere, fly (derav flybaser), og i tillegg 4 maps fra BF2 i en mappack så har jeg vanskelig for å tro at forskjellen kan bli allverdens.

19) Maps designed around Rush then adapted for conquest. Behøver vel ikke ha noe å si?

 

Kill cam? Blod på skjermen? Ingen commander? Mindre baner? Trodde dette skulle være en oppfølger til BF3 og ikke det nye CoD. Hvorfor må absolutt alle skytespill i dag være mest mulig lik CoD seriene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...