Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Battlefield 3 gameplay trailer:

 

 

INSANE!!!

 

edit: Tror det blir jævla artig med litt trange maps.

 

Heldidvis blir det begge deler :) (klassiske BF maps som er åpne er jo et must også)

 

Ser SYKT bra ut! Kjenner jeg er maks gira allerede, maaange måneder for tildig kanskje.. :\

Lenke til kommentar

Du har ikke sedd trailern antar jeg?... :p Prøv å se den igjen hehe.

 

(http://www.pcgamer.com/2011/02/23/battlefield-3-trailer-shows-first-in-game-footage-also-legs/) @ 20ish.

Joda jeg så den. Men er for lite klipp til at man kan si noe sikkert.

Tipper det bare er en slags film-scene fra singelplayer som skal gjøre det litt mer fancy.

 

Men man kan jo håpe :thumbup:

 

hehe, synes det så "ekte" ut :) (altså at det ikke var cut-scene, men faktisk gameplay) Men får se. Ikke at dette er det aller viktigste akkurat da.. :p

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Woha, dette ser bra ut DICE! Jeg må si jeg egentlig hadde gitt opp håpet på å få se noe skikkelig god dynamikk og grafikk med all denne konsoliseringen, og selv om BF3 ikke skal være konsolisert så fryktet jeg egentlig det værste. Men dette var jo steike bra! Kjempeimponert, og gleder meg virkelig! Vi får se om GTX 480'en fortsatt holder koken, eller om man bør spise havregrøt og spare til å kjøpe en ny brukt. :=)

 

Å kjøre slik herlighet uten AA eller lav framerate blir ikke aktuelt. :) Minst 4xAA, helst MSAA.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...