Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Jaggu står det ikke det. Er vel uansett verdt 10 eur..

 

På kjøpesiden:

Get access to the Battlefield 3 beta!

Owners of Medal of Honor will also receive an invitation to the beta for another highly-anticipated EA shooter, Battlefield 3™. Battlefield 3 is the latest entry in the award-winning shooter franchise from DICE in Stockholm, Sweden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaggu står det ikke det. Er vel uansett verdt 10 eur..

 

På kjøpesiden:

Get access to the Battlefield 3 beta!

Owners of Medal of Honor will also receive an invitation to the beta for another highly-anticipated EA shooter, Battlefield 3™. Battlefield 3 is the latest entry in the award-winning shooter franchise from DICE in Stockholm, Sweden.

 

Hvis jeg kjøper Medal of Honor nå, vil jeg få tilgang til BF3 BETA?

Lenke til kommentar

BF3, BETA key, 10 bux! OH YEAH!

 

post-129544-0-39423700-1309531336_thumb.png

 

Altså jeg kjøpte MoH :p

Hehe. nice sensurering av account name. Går ut ifra du bruker samme der, som her på forumet :!:

 

Håper uansett de som faktisk Pre-ordra MoH får tilgang før de som kjøper MoH nå. ellers er det jo ganske dårlig. Var jo en av grunnen for at jeg kjøpte Pre-Order :thumbdown:

 

Om ikke, så vet jeg iallefall om det til neste gang de prøver seg på noe sånt :ph34r:

Lenke til kommentar

BF3, BETA key, 10 bux! OH YEAH!

 

post-129544-0-39423700-1309531336_thumb.png

 

Altså jeg kjøpte MoH :p

Hehe. nice sensurering av account name. Går ut ifra du bruker samme der, som her på forumet :!:

 

Håper uansett de som faktisk Pre-ordra MoH får tilgang før de som kjøper MoH nå. ellers er det jo ganske dårlig. Var jo en av grunnen for at jeg kjøpte Pre-Order :thumbdown:

 

Om ikke, så vet jeg iallefall om det til neste gang de prøver seg på noe sånt :ph34r:

 

Nei, alle mine nick var tatt :( Ble Rudde47, vet ikke hvorfor jeg sensurerte det, blitt en vanesak, aner jo aldri hvor stuff ender opp idag o_O

Lenke til kommentar

Håper uansett de som faktisk Pre-ordra MoH får tilgang før de som kjøper MoH nå. ellers er det jo ganske dårlig. Var jo en av grunnen for at jeg kjøpte Pre-Order :thumbdown:

 

HVA? Kan man få BF3 beta-nøkkel når man kjøper MoH NÅ? Kasta bort 500 kroner på forhåndsbestilling, altså...

Lenke til kommentar

Håper uansett de som faktisk Pre-ordra MoH får tilgang før de som kjøper MoH nå. ellers er det jo ganske dårlig. Var jo en av grunnen for at jeg kjøpte Pre-Order :thumbdown:

 

HVA? Kan man få BF3 beta-nøkkel når man kjøper MoH NÅ? Kasta bort 500 kroner på forhåndsbestilling, altså...

 

betalte du 500kroener for MoH? Det er selvbeskylt og latskap. Platekompaniet trur jeg hadde preorder på MoH til 249,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...