Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fraps stjeler også mye av ytelsen når man spiller. Merker spesiellt på end game at min fps daler fra 140-150fps å ned til 30 i enkelte tilfeller. Mindre brett går greit, men mister fortsatt 60+ fps når jeg recorder.

 

Det skal visst ha mye og si om du recorder til samme disk som du spiller fra, så hvis du har to, prøv og lagre på den andre.. Har ikke testa det ut da jeg kun har en ssd atm

Lenke til kommentar

Det er helt sikkert fint for dere som i det hele tatt kommer inn i den. Skjønner ikke hvorfor det ikke går! Får opp feil brukernavn eller passord, men kommer inn alle andre steder med Origin brukeren..

 

Tok til slutt å ringte de nå. Så da er det i orden! Det var vist en aktiveringsfeil som hadde gjort at spillet ikke kom inn automatisk. Hvorfor jeg ikke fikk logget inn på live chat greiene hadde han ikke noe godt svar på å skulle sjekke opp det nærmere.

Lenke til kommentar

Har nå begynt å bruke SweetFX i BF3.

 

Ganske dramatisk forskjell, mere "vibrante" farger, og spesielt detaljer på alt kommer mye bedre frem. Kjører dette via Radeonpro så jeg kan skru det av/på med et tastetrykk ingame, så jeg får virkelig sett forskjellen.

 

Litt uvant for øynene, da ting blir mer skarpere, både detaljmessig og farger, men jeg kan varmt anbefale SweetFX!

 

http://www.youtube.com/watch?v=i-Pfv6GUxOo

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

hva er deres top10 våpen i spillet ?

 

Spiller for det meste enten Assault eller Engineer. Så nå går det i AEK, M16A3, M416 og på engineer er det vel egentlig bare M4A1 :) Brukt mye Scar-H også, men treffer mye bedre med M4A1 så da droppa jeg den helt.

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Topp 10 våpen... Rett fra Battlelog ser lista slik ut:

 

M16A3 - 3,363 kills

L85A2 - 1,765

AEK-971 - 1,519

G3A3 - 1,478

M27 IAR - 1,396

ACB-90 - 1,183

M416 - 1,118

F2000 - 1,043

AN-94 - 728

QBB-95 - 708

 

Jeg spiller ganske mye på Strike at Karkand inf only-servere...

Lenke til kommentar

Mine 5 mest brukte våpen er

 

AS-VAL

AN-94

M16A3

FAMAS

AEK-971

 

Liker spesielt godt AN-94 og FAMAS, men også M416, M4A1 og M27 IAR.

 

Til close quarters går det mest i sub og hagle.

 

 

Recon spiller jeg sjelden, men L96 og M417 er jo greie :p

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

1 M416 3603 Kills

2 M16A3 3339 Kills

3 AEK-971 1478 Kills

4 AUG A3 1365 Kills

5 L85A2 1316 Kills

 

:)

 

M417 er beast hvis du spiller med laser samt et 1x scope(red dot foretrekker jeg)

Som en aggressiv recon, selfølgelig.

 

Hvis jeg skal være lame som recon, så bruker jeg M98B samt 12x Scope, hvis det f.eks er baserape mot teamet jeg er på.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Halloen, lurte på en liten ting som jeg håper noen her kan svare meg på. :)

 

Jeg har BF3 Premium med alle DLC lastet ned, men min onkel har nettopp kjøpt BF3 men har også lyst på Premium. Problemet er at han får veldig dårlig hastighet fra Origin (ca 200-300 KB/s) noe som vil si det vil ta evigheter å laste de ned. Men jeg ser i mappen jeg har installert BF3 at jeg har en mappe som heter Update Xpack1 til 5 som er på ca 17 GB. Det jeg da lurer på om det går at han kjøper BF3 Premium men så overfører de mappene fra meg til han sånn han slipper å laste de ned?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...