Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Bra det ikke er bare meg, men faen så irriterende! Regna med å få spille med en gang, får håpe det er i orden når jeg kommer hjem fra jobb i morgen.

 

Man skulle vel heller tro man fikk det raskere av å kjøpe gjennom Origin enn Komplett, men der tok jeg visst feil :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kjem ein dag i morgo veit du ;)

 

Know the feeling, Origin is shit!

 

Jada, og jeg synes det bare er morsom med en bestemt kompis. Da vi er de eneste som faktisk får til noe samarbeid :p

 

Men det er dette med å betale for noe, og ikke få det, selvom det står at man skal ha det. Bortskjemt med komplett og steam -.-

Lenke til kommentar

[/size]

 

Ikke noe fremtids sci-fi FPS i BF4, heldigvis!

 

Ser ut som det blir mer storby kamp, New York, Chicago, Seattle? Noen som kjenner igjen bygningen til venstre? Ser ut som en kirke/katedral..

Battlefield 4 vil foregå i år 2020.

 

Navna på tre av mapsa er allerede navngitt, husker bare det ene som het: Shanghai. Det andre mapse vil være urban map i en togtunnel (aka Metro). Bildet til det kartet var veldig likt Metro sitt wallpaper også. Det tredje mapet er en øy utenfor Taiwan. Det vil være 9 maps (som i BF3) som vil være med i førsteutgaven av spillet.

 

Battlefield 4 vil ha RU, US, og China. Det vil ikke si at det vil være tre land som kjemper mot hverandre på samme map, men at de ulike mapsa er det ulike land som kriger.

 

På Kina siden vil den nye tanken være Type 99. Jetene de vil ha er J-31. Og så vil det være med en UAV òg.

 

Commander-mode fra BF2 vil være tilbake, og skal vissnok være en 2.0 versjon av BF2-utgaven (alt som var feil i BF2-utgaven er fikset på og moden skal ha blitt gjennomført mye bedre).

 

Kilder? Nej, tror jeg lar det være :-) God morgen!

Endret av iNcredible_CrAzY
Lenke til kommentar

En kompis av meg sa at hans søskenbarn hadde lest på Twitter at noen på et ukrainsk forum hadde funnet noe på en blogg fra Taiwan og etter fire runder i Google Translate sto det "TERNING lekkasje Kina 187 USA lol" som bare kan bety en ting og det er at neste Battlefield-spill vil inneholde 187 nye solbriller som man kan velge mellom og bruke på soldaten sin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dere som kjøpte BF3 Premium, høyreklikk på BF3, og på spillinfo, så må dere scrolle litt ned, og der skal det stå BF3 Premium, og fra der laster du det ned.

 

Skulle veldig gjerne sagt "JA! Du hadde rett!"

 

Men nei. Jeg er fortsatt uten premium, og nå kjenner jeg at jeg faktisk begynner å bli sint.

Lenke til kommentar

Skulle veldig gjerne sagt "JA! Du hadde rett!"

 

Men nei. Jeg er fortsatt uten premium, og nå kjenner jeg at jeg faktisk begynner å bli sint.

 

Det er jeg også! Det her er rett og slett latterlig..

Forsåvidt greit at det ikke kom i løpet av kvelden i går, men nå nærmer det seg snart 24 timer siden jeg kjøpte premium. Pengene ble trekt på sekundet, så ganske utrolig at de klarer å bruke så lang tid på å få inn spillet!

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Det er mitt problem med det også. Hadde det av en eller annen grunn tatt tid med å få trekt pengene hadde jeg ikke brydd meg noe om at jeg ikke hadde hatt spillet, men heller lurt på hvorfor ikke pengene mine er borte.

 

Men nå har jeg fått mail om at kjøpet er bekreftet og hele den pakka.

Sendte også mail i går, så blir spennende å se når svaret dukker opp :)

Lenke til kommentar

Skulle veldig gjerne sagt "JA! Du hadde rett!"

 

Men nei. Jeg er fortsatt uten premium, og nå kjenner jeg at jeg faktisk begynner å bli sint.

 

Mener jeg har lest tidligere at det skulle hjelpe å logge av og på Origin!?

Long shot men er kanskje verdt et forsøk ;)

Lenke til kommentar

Det er mitt problem med det også. Hadde det av en eller annen grunn tatt tid med å få trekt pengene hadde jeg ikke brydd meg noe om at jeg ikke hadde hatt spillet, men heller lurt på hvorfor ikke pengene mine er borte.

 

Men nå har jeg fått mail om at kjøpet er bekreftet og hele den pakka.

Sendte også mail i går, så blir spennende å se når svaret dukker opp :)

 

Den mailen fikk jeg i går kveld, men enda ikke noe spill.

 

Mener jeg har lest tidligere at det skulle hjelpe å logge av og på Origin!?

Long shot men er kanskje verdt et forsøk ;)

 

Har ikke tellinga på hvor mange ganger jeg har prøvd allerede, hehe :hm:

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...