Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Taper nesten uansett hva jeg spiller. Laget mitt er så lat, så man ser dem som regel liggende på magen i et hjørne. Har en W/L ratio på hele 0,63 :(

Sånn er det dessverre når man spiller ærlig og ikke drive med lame-join, team stacking etc. Har klart å komme meg selv sakte opp på 0,9, hovedsaklig ved å spille sammen med noen kompiser i det siste.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å vinne er det beste å spille med folk du snakker med. Dette kan endre kamper som ellers ser håpløse ut! Blir oppgitt hver gang jeg ser halve laget presse på samme flagg når alle andre nærmest er ledige.

 

Husker en god runde på Sharqi for en stund siden. Jeg og to andre fra klanen startet på en 1000-tickets som angripere og sammen med laget overkjørte vi RU til det stod 700-250(ish). Spillere flyktet fra RU-siden, så det var mange ledige plasser - hvorfor ikke bare bytte? Vi byttet og kjempet hardt, og vant også runden US 0 - 167 RU. En av de beste rundene jeg har hatt noen gang når man tar med teamwork og situasjonen rundt.

 

http://battlelog.bat...how/1/40505545/

Endret av TB-GORGONPLEX
Lenke til kommentar

Skulle joine en tysk End Game-server nå nettopp, og fikk en beskjed jeg aldri har fått

 

Like... seriously?

 

Det er ikke "Eksklusivt" for Norge, men for alle spillere som prøver å joine med en ip adresse som tilsier at de er et stykke unna Tyskland og har stor sannsynlighet for høy ping. Og det er i å for seg en ok måte å holde pingen nede på serveren :)

Lenke til kommentar

Virker som om folk er vanvittig redde for C4. Spillte i går som medic å sprang mot en tanks fordi det egentlig ikke var noen trygge plasser å springe. Sjaføren beiler ut av tanksen å jeg hopper inn å kjører over han.

 

Synd at man ikke recorded, for der fikk hvertfall jeg meg en god latter :)

Lenke til kommentar

Har flere problemer med at våpen som skulle hatt burst mode med 2 og 3 skudd bare har singel shoot eller full auto?

 

Ikke egentlig, hvilke våpen tenker du på? De fleste skal vel være ganske riktige nå?

 

Av og til må man fikse litt på "virkeligheten" for å skape balanse :-P

Endret av RunRookieRun
Lenke til kommentar

Det er ikke "Eksklusivt" for Norge, men for alle spillere som prøver å joine med en ip adresse som tilsier at de er et stykke unna Tyskland og har stor sannsynlighet for høy ping. Og det er i å for seg en ok måte å holde pingen nede på serveren :)

 

Skjønner tankegangen. Nå er ikke jeg noen ekspert på servere og hosting, men burde det ikke heller gå an å sette en øvrig grense for ping? Jeg personlig får rundt 40-50 i ping på den tyske der, noe jeg også får på de fleste andre tyske servere, noe som jo ikke burde være noe problem i det hele tatt. Om det ikke går an med en slik sperre, er det jo litt trist. Mener å huske at det var slik på Black Ops 1 bl.a.

Endret av Sir Sanchez
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte BF3 premium nå, hvor lang tid tar det før det blir aktivert så jeg får spilt? Kjøpte via Origin, men har enda ikke kommet inn at jeg har det på Battlelog

'

 

Du, det er ett godt spm. Jeg har ventet i godt over 1 time. Skulle brukt 25kr ekstra og kjøpt hos komplett tydeligvis. Kompisen min gjorde det. Han har Premium nå -.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...