Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde faktisk 19, en kompis av meg fikk 23 på samme runden. Det er første og eneste gang vi har blitt anklaget for cheating. Det var litt artig det også :)

Vi reddet oss fint inn ved hjelp av skype, og assault + support. Lur plassering av claymore og mye teamwork.

 

Hmm, må bli ferdig med denna skoleoppgava så jeg får spillt igjen merker jeg! :D

Lenke til kommentar

Drepte hele det andre laget med c4 en gang så ble jeg bannet fra tv2?? sine servere.

Hele laget hoppet rundt siste flagget hvor min c4 lå og boom så døde alle , men mens jeg tok flagget igjen så ble jeg kicket.

// var bare meg igjen ilive på mitt lag.

Endret av War
Lenke til kommentar

Ja, det er flott med 14-åringer med adminrettigheter.

 

Min beste killstreak, for øvrig, er 27. Den kom under en ganske heftig runde der jeg kjørte runde etter runde og cappet flagg på Nebandan Flats, samtidig som jeg ødela alt som var av fiendlige tankser og infanteri, samt et helikopter(!) alene i min kjære LAV.

Lenke til kommentar

Kills 8,472 Deaths 7,053 K/D ratio 1.2 Kill assists 1,407 Score/Min 337 Quits 23% MCOM Defend Kills 0 MCOMs Destroyed 11 Flags Captured 673 Flags Defended 690 Vehicles Destroyed 874 Vehicles Destroyed Assists 261 Avg. Weapon Accuracy 21.2% Longest Headshot 949.91 m Kill Streak Bonus 22 Skill 314.53 Highest Kill Streak 22 Avenger Kills 719 Savior Kills 541 Dogtags Taken 92 Squad Score Bonus 65,920 Repairs 339 Revives 393 Heals 16,975 Resupplies 2,254 Shots Fired 146,993 Highest Nemesis Streak 16 Nemesis Kills 186 Suppression Assists 760

 

 

 

 

Kan vel si at jeg var/er ganske middels i dette spillet.

Lenke til kommentar

Er ikke noe spesielt imponert av CTF i BF3 nei. Kartene er for store/åpne og egner seg dårlig til modusen og det blir veldig mye langdistanse camping. Hadde nok egnet seg bedre i feks. Aftermath. Da kunne man hvertfall ha forsøkt å komme seg til flagget på en mer strategisk måte istedet for å bare storme på og håpe det beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...