Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argh, noen som vet hvordan man blir kvitt negativ museaksellerasjon i BF3?

 

Har hatt det siden release, og har ikke funnet noen workarounds på nett som har fungert. Den kommer og går litt, vet ikke helt hva som er årsaken. Hvis jeg beveger musen raskt for å snu meg, så får jeg snudd meg akkurat 90 grader før den beveger seg som sirup og jeg må bevege musen medium raskt/sakte for å få vridd meg noe mer. Det har bidratt sterkt til at jeg ikke har spilt som infanterist overhodet i BF3, og kun holdt meg til kjøretøy hvor dette ikke er noe problem. Problemet oppstår kun i BF3, har det ikke i noen andre spill eller programmer.

 

Hei, dette høres litt ut som driver problemer. Prøvd å fjerne drivere(hvis det et installert)? Hva slags mus? Virker som at driveren krasjer/henger når den får for mye å gjøre på en gang..

Hvis du har en annen mus du kan prøve så er det fort gjort å eliminere en mulig feil..

Lenke til kommentar

Argh, noen som vet hvordan man blir kvitt negativ museaksellerasjon i BF3?

 

Har hatt det siden release, og har ikke funnet noen workarounds på nett som har fungert. Den kommer og går litt, vet ikke helt hva som er årsaken. Hvis jeg beveger musen raskt for å snu meg, så får jeg snudd meg akkurat 90 grader før den beveger seg som sirup og jeg må bevege musen medium raskt/sakte for å få vridd meg noe mer. Det har bidratt sterkt til at jeg ikke har spilt som infanterist overhodet i BF3, og kun holdt meg til kjøretøy hvor dette ikke er noe problem. Problemet oppstår kun i BF3, har det ikke i noen andre spill eller programmer.

 

Du kan alltids prøve det som står i 3. innlegget her:

http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654624988517236/

Lenke til kommentar

Nå er jo det med muligheten for egne dedicated servere noe av gleden med pc spilling.

Du finner servere med regler for alt mulig, og du kan selv velge hvordan du ønsker å spille.

Og om du ikke finner en server med det oppsettet du selv ønsker, så leier du bare en server og setter den opp selv.

 

Ja jeg kan skjønne at noen whiner over autokick på ratio og whatnot, men det er såpass mye utvalg i servere, at det burde ikke være noe problem å finne en som passer deg og din spillestil.

 

Men et av problemene med BF3 og serversettings, er at Dice har helt glemt å gi oss som kjører servere tools til dette. Og vi må da bruke 3. parts tools og plugins for å gjøre jobben.

Noe som man da ikke får opp når man søker etter server i battlelog, så det kan tidvis være litt håpløst å faktisk vite hva slags server man joiner.

 

Håper de tar til vettet før de releaser bf4, og gir oss skikkelig admin tools og gjerne mod toolskit. Kanskje man kunne fått samme era som bf2 hadde med mods og moro.

Lenke til kommentar

Nå er jo det med muligheten for egne dedicated servere noe av gleden med pc spilling.

Du finner servere med regler for alt mulig, og du kan selv velge hvordan du ønsker å spille.

Og om du ikke finner en server med det oppsettet du selv ønsker, så leier du bare en server og setter den opp selv.

 

Ja jeg kan skjønne at noen whiner over autokick på ratio og whatnot, men det er såpass mye utvalg i servere, at det burde ikke være noe problem å finne en som passer deg og din spillestil.

 

Men et av problemene med BF3 og serversettings, er at Dice har helt glemt å gi oss som kjører servere tools til dette. Og vi må da bruke 3. parts tools og plugins for å gjøre jobben.

Noe som man da ikke får opp når man søker etter server i battlelog, så det kan tidvis være litt håpløst å faktisk vite hva slags server man joiner.

 

Håper de tar til vettet før de releaser bf4, og gir oss skikkelig admin tools og gjerne mod toolskit. Kanskje man kunne fått samme era som bf2 hadde med mods og moro.

Ja, jeg syns det høres veldig flott ut. Mye bedre enn på PS3. Det eneste jeg satte litt spørsmåltegn på, var over 4 K/D kick-servere. Hva skjer hvis du kaster en granat i i starten av matchen på midtflagget og du får multikill?
Lenke til kommentar

Jeg får som regel ikke under 70 i ping å synes det går helt fint, men jeg merker fort når pingen nærmer seg 200 at ting ikke er helt som det burde.

Vanligvis så måles jo pingen fra Deg til Serveren, men i BF3 så Måles den fra deg til serveren, så tilbake igjen. Så du har "egentlig" 35 i ping, om du måler med samme metode som de fleste andre spill måler pingen. Var vel slik i BC2 også om jeg husker rett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg syns det høres veldig flott ut. Mye bedre enn på PS3. Det eneste jeg satte litt spørsmåltegn på, var over 4 K/D kick-servere. Hva skjer hvis du kaster en granat i i starten av matchen på midtflagget og du får multikill?

 

Så klart, er du uheldig (hell i uhell) i starten, kan du jo gjerne drepe hele andre laget. Jeg vet ikke hvor ofte de oppdaterer seg de pluginene som overvåker ratio, da vi ikke har brukt noen på våre servere, men ser for meg at du kan sette en hvis frekvens. Jeg har heller personlig ikke vært borti dette med ratio regler på annet enn noob servere.

Lenke til kommentar

Recordet 1 time i går og lastet opp litt gameplay fra en av tullekontoene mine. Legger ut link under, og hvis dere ønsker mer så kan dere bare si ifra og selvsagt velge maps dere vil se.

 

BTW:

- Har ikke brukt AEK på sikkert 4-5 mnd så beklager dårlig recoil-behandling.

- Begge Metro-rundene ble laget mitt overkjørt av motstanderene. Legg merke til i første klipp, så blir jeg stående fast på samme plass, fordi lagkameratene på venstre side ikke beveger seg, selv om jeg dreper 5-6 menn der.

- Ble lite TV's av chopper pga jetene på laget mitt drev å spawnrapet. Etter jeg slutta å recorda og spilte med en av de beste chopper-pilotene i gamet, så fikk jeg selvsagt 10-15 TV's av chopper og jets :(

 

Men skal recorde litt mer i fremtiden, orket ikke å edite, siden det ikke er en montage.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...