Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen tvil om at du har god kontroll, men det så virkelig ikke ut som det var noe motstand å få heller :p Ikke at en kan forvente så mye på public uansett, da :) Hvor høy sensitivitet spiller du med?

Er aldri stor motstand i public pga. det er 12 vs 12. Jo flere spillere, jo lettere er det. Men det skal sies at på begge Metro-clippa så ble laget mitt pissa på hele matchen. Det handler å bevege seg riktig og bruke headsette for det det er verd. Så kan jeg legge til at på alle gode klips, så ser alltid motstanderen dårlig ut. That's the game :-)

 

Spiller på ca full sensitivitet :-)

Lenke til kommentar

*snip*

 

Imponerende aim med ps3-kontroll må jeg si, men som sagt over er det ganske åpenbart at det er lite motstand på PS3 også. Når du kan løpe fra heisene til atm-maskinene uten å bli skutt i fillebiter, vitner det om elendig treffsikkerhet fra fienden. Når det er sagt, må jeg si bevegelsesmønsteret ditt er eksepsjonelt (med unntak av campingen :p). Uansett, hva er greia med å solo fly viperen? Ser det er fler og fler som gjør det på PC også. Er det for å få en ekstra mann på bakken (siden det er 12v12 bare) eller mener du det er en fordel kontra å være 2? De er uansett latterlig enkle å skyte ned for jets.

 

Og en ting til, er det kronglete å revive folk på PS3? Ser du unnlater å gjøre det i tilfeller der det ville vært fordelaktig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Imponerende aim med ps3-kontroll må jeg si, men som sagt over er det ganske åpenbart at det er lite motstand på PS3 også. Når du kan løpe fra heisene til atm-maskinene uten å bli skutt i fillebiter, vitner det om elendig treffsikkerhet fra fienden. Når det er sagt, må jeg si bevegelsesmønsteret ditt er eksepsjonelt (med unntak av campingen :p). Uansett, hva er greia med å solo fly viperen? Ser det er fler og fler som gjør det på PC også. Er det for å få en ekstra mann på bakken (siden det er 12v12 bare) eller mener du det er en fordel kontra å være 2? De er uansett latterlig enkle å skyte ned for jets.

 

Og en ting til, er det kronglete å revive folk på PS3? Ser du unnlater å gjøre det i tilfeller der det ville vært fordelaktig.

Vel, i det tilfellet med heisen, så vitnet det til dårlig aim fra motstander, samtidig som jeg gjorde et triks for å være mindre "hitdetected"ved å løpe som jeg gjør.

 

Takker for alle gode kommentarer fra deg, hyggelig :-) Jeg camper aldri btw, det er en stor forskjell på camping og det å bruke hodet. På det ene klippet på metro på 'headglitch', så tok jeg ned det meste på venstre-siden for at laget skulle presse fremover der, men de gjorde det aldri. Løper jeg over til venstre, så etterlater jeg meg et stort rom i midten for at motstanderen kan flanke. For å være ærlig, så var jeg den eneste som gjorde at laget vårt fortsatt klarte å bli stående inne i metroen. Hadde jeg beveget meg fremover, hadde jeg vært 1vs12 og død.

 

Grunnen til at jeg går alene i Viperen er enkelt og greit fordi jeg ønsker å skyte TV uten å ha en noob som chopperpilot. Jeg er ekstremt treffsikker med TV (Treffer på 1/2 skudd i gjennomsnitt vil jeg tenke meg, og jeg syns jets er mye enklere å skyte ned enn chopper. Dette fordi ved jets, så kommer de i direkte impact og er et større target.)

 

Og ja, jeg reviver nesten aldri. Gjør kun en revive med 100% sikkerhet om at det ikke er fiender i nærheten som kan skyte meg eller som jeg kan skyte. Dette for å kunne stabilisere den linjen laget allerede har, istendenfor å ofre den for en enkel revive.

 

Kim Spartacus: LOL. Hvorfor bruke mus osv? For tiden ligger jeg på over 20% accuracy med kontroll. Det handler om å forstå hva en gjør feil når en skyter og lære.

 

Skal laste opp et litt lengre gameplay med litt tøffere motstand, Dassen. Kanskje det er mer interessant å se på òg. :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

*snip*

 

Kim Spartacus: LOL. Hvorfor bruke mus osv? For tiden ligger jeg på over 20% accuracy med kontroll. Det handler om å forstå hva en gjør feil når en skyter og lære.

 

Skal laste opp et litt lengre gameplay med litt tøffere motstand, Dassen. Kanskje det er mer interessant å se på òg. :-)

 

 

Er det ikke "autoaim" i bf3 på ps3? Type aimassist?

Hvis det ikke er det, har du bra aim, selv om 20% ikke nødvendigvis er så veldig høyt om man sammenligner med pc spillere.

 

Vært gøy å sett gjennomsnitten på aim (vel å merke uten assists) på pc vs ps3/xbox.

Lenke til kommentar

Er det ikke "autoaim" i bf3 på ps3? Type aimassist?

Hvis det ikke er det, har du bra aim, selv om 20% ikke nødvendigvis er så veldig høyt om man sammenligner med pc spillere.

 

Vært gøy å sett gjennomsnitten på aim (vel å merke uten assists) på pc vs ps3/xbox.

Jo, det er autoaim på PS3, men jeg bruker det ikke ettersom det gjør ting uoversiktlig. Hvis jeg hadde autoaima, så hadde siktet mitt gått inn og ut hele tiden mens jeg skøt.

 

20 % ikke høyt i forhold til PC-spillere? Vel, 4 ganger dreamhack-vinnere og muligens den beste clanen som er sett på PC, Epsilon, ligger på gjennomsnitt 21%. For å være ærlig, hadde jeg brydd meg om accuracy, så hadde jeg hatt oppimot 30%. Det er ikke vanskelig å få høy accuracy, men det er en annen ting å vinne hver eneste 1v1 duell (vil si du pre-fire, og dermed muligens bommer på de første 5-skudda, men vinner duellen mot han som sikter inn på deg og ikke skyter før han har deg i siktet.. fordi han bryr seg om accuracy).

 

Har sett utrolig mange commentaries, montages osv av PC, og syns nivået der i gjennomsnitt virker dårligere enn på PS3, men jeg tror competative PC-spillere er bedre enn PS3-spillere generelt. F.eks har jeg sett folk gått inn 'lockers' på Metro, og skutt folk face-to-face (10 enemies), uten at de har skutt tilbake engang. Mange clips på PC ser nærmest fake ut. På PS3 opplever jeg heller at folk er for offensive og spiller mer idiotisk spillestil, som er lett å blaffe ned. Vil tro det har noe med mengden spillere på hvert enkelt brett å gjøre. Alt i alt så har alle plattformer en mengde noobs.

 

Var gøy å se hvertfall, så jeg vil gjerne ha mer. Har shitty internettlinje, siden jeg er hjemme hos foreldra mine for øyeblikket, men kan se om jeg ikke får lastet opp et lite klipp jeg og så du kan se spillestilen min.

Ja, det ville gledet meg :-)
Lenke til kommentar

Har faktisk gått opp til 20% nå nylig, ligget på 18-19% i månedsvis. Spiller ganske balansert egentlig, men mest engineer og assault. Og spiller jeg support ligger jeg sjelden å bare peprer for suppression hvis jeg ikke faktisk har muligheten til å ta noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...