Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man er hvertfall en jævlig dårlig cheater dersom man ikke eier de andre :)

Men var vel en ny release av en av disse mega-cheatene nå nylig så det har blitt flere "frie jaktmarker" for de triste jukserne. :thumbdown:

Kan jo være skills, men er litt irriterende å bli two-shotta med én gang man kommer rundt et hjørne.

 

Solgtes ikke bf3 for sånn 10 dollar for litt siden?

Lenke til kommentar

Mange cheatere for tiden synets jeg. Har ikke vært plaget så mye tideliggere som nå.

 

Er du sikker på at de cheater? Begynner å bli så utrolig lei å lese chatten ingame der det står nesten bare "Cheater" og "Hacker" når det mest sannsynlig faktisk ikke er noen som cheater på serveren. Har selv også blitt beskyldt for å cheate flere ganger fordi jeg gjør det bra. :nei2:

Endret av aleksanderro
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har jo blitt mindre spillere generelt, da vil jo de som jukser skille seg ut mer enn før. Over 15 millioner solgte BF3 og nå er det omkring 200 000 som spiller? Til slutt så er det vel bare de ubergode bottene som sitter igjen alene med cheat abonnementet sitt :p

Eller at de har spilt spillet i 1 helt år, og dermed blitt solide spillere. For å være ærlig, så burde alle spillere være en 3 K/D spiller nå, hvis de hadde resetta statsa sine. For meg er det uforståelig hvordan en person med 300-400 timer fortsatt klarer å løpe åpent på Metro eller stå midt på flaggene (conquest) når de skal kapre. Skulle jo tro folk lærte av sine egne feil.
Lenke til kommentar

Eller at de har spilt spillet i 1 helt år, og dermed blitt solide spillere. For å være ærlig, så burde alle spillere være en 3 K/D spiller nå, hvis de hadde resetta statsa sine. For meg er det uforståelig hvordan en person med 300-400 timer fortsatt klarer å løpe åpent på Metro eller stå midt på flaggene (conquest) når de skal kapre. Skulle jo tro folk lærte av sine egne feil.

Hvis alle har 3/kd så går vel ikkje regnestykket opp :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er ikke grunn til å klage over cheats pga. gode stats. Man må jo selvsagt se på måten de oppnår statsene. Når jeg gang på gang går i dueller med enkelte og de nesten alltid vinner, så er det liten grunn til å mistenke dem for cheats når de i tillegg også som oftest løper fra duellen med redusert helse. (Selvsagt finnes det cheats som fikser dette også,men jeg ser på akkurat det som en sjelden sak) Det som er klart cheating er disse som alltid kommer hoppende rundt hjørner(eller fallende ned fra bygninger) og instashotter deg rett i hodet uten at du har sjanse til å få fyrt av et eneste skudd. Selv når du har tugs el.og faktisk vet at det er noen der. Pluss den klassiske saken hvor du tømmer magasinet i en kar som bare står og rykker under blybygen, men som skyter deg når magasinet ditt går tomt og løper avgårde igjen med 100% helse..

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Jeg spiller nesten utelukket med amerikanere :p

 

Spiller fra Tyskland til Frankrike. Kicking ass around the globe, yo!

 

Hvorfor skulle du gjøre noe slik? Og Amerika er ikke på veien mellom Tyskland og Frankrike. Du får jo horrible ping og spillet vil ble ødelagt for deg, eller du vil ødelegge for dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...