Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Stygt å prøve å være ironisk med "et par" innabords, men kan vel unnsett støtte meg 100% til den siste kommentaren :) Men "Borgerkrig" som War nevner er faktisk veldig interessant. Dessverre er EA altfor feige til å vurdere noe som dette. Det ville ha krevd mye utvikling, men man ville ha blitt kvitt noen åpenbare balanseproblemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt spørsmål - jeg synes det er mye mer gøy å skyte på folk jeg møter i forum og norske communities, en hva det er på en random tysk :) Det er bare å drømme seg tilbake til glansdagene i BF2, da kunne man logge på den faste norske serveren og treffe den samme gode gjengen - ofte med godt teamplay, fair admins og masse morro, og røver historier og bilder/videoer i forumet etterpå. Gøy var det med konker og compos fordi de norske holdt sammen, da var det jo lettere å lage events og happenings også.

Endret av Green_Monster
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Godt spørsmål - jeg synes det er mye mer gøy å skyte på folk jeg møter i forum og norske communities, en hva det er på en random tysk :) Det er bare å drømme seg tilbake til glansdagene i BF2, da kunne man logge på den faste norske serveren og treffe den samme gode gjengen - ofte med godt teamplay, fair admins og masse morro, og røver historier og bilder/videoer i forumet etterpå. Gøy var det med konker og compos fordi de norske holdt sammen, da var det jo lettere å lage events og happenings også.

Ikke bare det, men norske bedrifter hadde turneringer som gikk live på internett. Moro å se på :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Indeed. Vi kan jo prøve å holde oss til de norske. Største problemet er jo at det aldri er noen spillere der og at man må ha 4 for å starte. Er det først 4, så kommer det fort fler

 

Dessuten kan det gå alvorlig utover OCD'en - det kan ta et helt minutt fra noen andre connecter til dem er inne i spillet :p

 

Nå som det er offisielt at skytespill har fordeler, burde vi samles og skyte på hverandre

 

 

Bra at pressen endelig tar opp tema. Battlefield.no postet funnene til Daphne's forskning allerede 22 november i en interessant video, der hun forklarer mer om forskningen. Dessuten er det flere positive sider med spill generelt. Blant annet Gabe Zichermann som forteller om mer forskning gjort på området - og fordeler med det, kanskje også en løsning på hvorfor barn og foreldre tenker annerledes om spill. At pressen tar ansvar og gir et mer fullstendig bilde er jo fantastisk. Det var rart at dem ikke linket det til spillavhengighet, som var oppe til diskusjon i aftenposten i november. Med en nye siden - problemspilling - skulle man jo tro at Medietilsynet allerede har et ståsted.

.

 

 

Har du en klan som er aktiv, og har lyst til å presentere den, så skriver gjerne battlefield.no sin redaksjon om den. Battlefield.no sine servere kan også være en hub for norske spillere, forumet kan fungere som en møteplass for alle, og for å finne en klan å spille sammen med på fast basis :) Bruk oss.... missbruk oss :p

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Som jeg har nevnt tidligere, så er Brigaden et bra startsted ;) Vi er bare nordmenn, og bruker Mumble til å kommunisere.

 

Gå til Brigaden.org for å se hvordan du kobler deg opp. (Står på forsiden)

Vi har også et par servere som vi lett kan fylle opp om vi vil.

 

Trenger dere en spiller som meg? Spiller en del på kveldstid og i helgene, har headsett med mikk, spiller litt av alle klasser, ser an hva som trengs i squaden.. :)

Lenke til kommentar

Trenger dere en spiller som meg? Spiller en del på kveldstid og i helgene, har headsett med mikk, spiller litt av alle klasser, ser an hva som trengs i squaden.. :)

Om du ikke har lyst til å søke med en gang og joine selve klanen, kan du spille med oss via Mumble. I klanen gjør vi litt mer ut av det enn bare public. Der går det i opptil flere treninger i uken, ESL, klankamper og andre events.

 

http://brigaden.org/

 

Mumble oppsett:

Label: Brigaden

Address: 109.70.149.154

Port: 64945

Username: <Ditt ingame navn>

 

 

Jeg vil trolig være på fra 19-20 tiden i kveld og utover, samt en del andre mest sannsynlig. Bare å bli med ;)

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Om du ikke har lyst til å søke med en gang og joine selve klanen, kan du spille med oss via Mumble. I klanen gjør vi litt mer ut av det enn bare public. Der går det i opptil flere treninger i uken, ESL, klankamper og andre events.

 

http://brigaden.org/

 

Mumble oppsett:

Label: Brigaden

Address: 109.70.149.154

Port: 64945

Username: <Ditt ingame navn>

 

 

Jeg vil trolig være på fra 19-20 tiden i kveld og utover, samt en del andre mest sannsynlig. Bare å bli med ;)

 

ok, stalka deg på battlelog ;)

Lenke til kommentar

Om du ikke har lyst til å søke med en gang og joine selve klanen, kan du spille med oss via Mumble. I klanen gjør vi litt mer ut av det enn bare public. Der går det i opptil flere treninger i uken, ESL, klankamper og andre events.

 

http://brigaden.org/

 

Mumble oppsett:

Label: Brigaden

Address: 109.70.149.154

Port: 64945

Username: <Ditt ingame navn>

 

 

Jeg vil trolig være på fra 19-20 tiden i kveld og utover, samt en del andre mest sannsynlig. Bare å bli med ;)

Ska joine mumble og snakke dritt om PC til dere kicker meg. Thats right.

 

Neida, men koselig å se at det er bra liv blant nordmenn på PC. På PS3 er det totalt splittet i 3 grupper. To store grupper, og så gikk er iNcredible Gaming gått til sitt (vi er bare 5 mann, da.). Så er mye shitsnakk blant nordmenn her.

 

Nå skal det sies at noen fortjener å bli trashtalket også. Null skill, stor kjeft og ingen sosiale normer går aldri bra.

Endret av iNcredible_CrAzY
Lenke til kommentar

Argh, noen som vet hvordan man blir kvitt negativ museaksellerasjon i BF3?

 

Har hatt det siden release, og har ikke funnet noen workarounds på nett som har fungert. Den kommer og går litt, vet ikke helt hva som er årsaken. Hvis jeg beveger musen raskt for å snu meg, så får jeg snudd meg akkurat 90 grader før den beveger seg som sirup og jeg må bevege musen medium raskt/sakte for å få vridd meg noe mer. Det har bidratt sterkt til at jeg ikke har spilt som infanterist overhodet i BF3, og kun holdt meg til kjøretøy hvor dette ikke er noe problem. Problemet oppstår kun i BF3, har det ikke i noen andre spill eller programmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...