Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol mange

Ja.. grei i starten og på kamper osv, men i public så er det noobs ass :p Unskyld at jeg sier det, men er det ikke meningen at man skal bruke det man fikk når man kjøpte premium liksom. M16 er laser og mange av de som bruker den klarer ikke spille med noe annet.

 

Lol, sier litt om at du ikke skjønner noen ting, men gg, får satse på at du har det gøy.

Lenke til kommentar

Hva er det som er så kult med suppressor? Har aldri sett poenget med denne, greit nok at du ikke blir spottet på minimapet, men det virker som det er blitt en trend å hive suppressor på alt av våpen.

Er jo en kjempefordel å ikke synes på kartet da.

Lenke til kommentar

Herregud.. jeg er så lei av n00bvåpen i CQ, poppa inn på en server og alle bruker M16A3. For noe n00b greier, sjekker profilene og alt de bruker er M16A3. Gleder meg til de patcher det våpenet fordi det ødelegger jo hele morroa og dreper servern. Makan til lazer våpen.

Hvorfor er M16 så noob?

 

 

Hvis et våpen er best, hvorfor ikke bruke det?

 

(nei, har flest AEK kills, selv)

 

Faen, så mye folk syter, hvorfor gjør de ikke bare slik at alle våpen gjør lik damage. RPG? Pistol? m320? Ingen forskjell! YAY

Endret av Sulfuric
Lenke til kommentar

Hva slags grammatisk setning er det du skriver?

G-sus det er mye rart ass. Har du det gøy eller er m16 det eneste våpenet du klarer å spille med ?

 

Sånn i motsetning til deg så klarer jeg meg meget bra med alle våpen.

 

Men du og nesten alle andre klarer ikke fatte at spillet var alfa og omega rett etter release, sett bort ifra en god del bugs, som fortsatt fins.

Det du og nesten alle andre heller ikke skjønner er at om man skal bli god i matcher/kompetitiv setting så kan du ikke drive å bytte våpen flere ganger enn du bytter sokker, skal man bruke m16 i match så må du nesten bruke det public også for å lære å kjenne våpnet etc, jeg driter i hva dere casual public wannabe spillere mener, men dessverre så er det slike som også ødelegger spillet sitt med whine om OP ditt og OP datt og enda verre så hører DICE på dere.

Det mange også ikke skjønner er at om en person først er god, så er han faktisk relativt god over hele linja.

 

Jeg har spilt en god del med m16, men jeg foretrekker aek anyday, men det er vel også ett noob våpen antar jeg, har også mest kills med aek sånn for å stadfeste at jeg ikke er noen direkte m16 fanboy, men jeg skjønner hvorfor folk bruker den.

Men må si meg enig med sulfuric, hvorfor ikke bare gi alle våpen lik damage så kan vi se hvem som er best, har best aim etc etc, oi så gøy, det kunne vel kansje vært en fordel siden BF3 bare er ett spray and pray spill for folk som liker å holde inne knappen.

Problemet med m16 er også at det ikke er best på close combat eller long range, skal jeg spille masse close combat hadde jeg heller tatt aek.

 

Personlig så syter jeg på folk som spammer med noobtuben og rpg på inf, det er plagsomt ja, men har jeg gjort det selv?

Ja, må jeg også til en viss grad(med mindre hele serveren gjør det på pur f) tåle det?

Ja, ergo, så får du enten begynne med m16 selv eller bare bli bedre i spillet, det er liksom de to alternativene du har, eller slutte, da blir det tre alternativer.

Da har du jo litt å velge i mellom, dessverre så er det bare sånn.

Personlig så syns jeg de burde nerfe m320 og rpg så de ikke gjør noe skade på inf, oi så gøy, blir jo fart og action i spillet nå ja.

Jeg liker egentlig heller ikke snipere som har slått opp telt og tror de er gode bare fordi de får en kill eller to ifra den fjell toppen lengst unna, men igjen, det er nå engang i spillet.

 

Du kan jo begynne å analysere litt hvilke våpen du selv bruker og i hvilke situasjoner, det er der feilen ligger, ikke hos de som bruker m16, det er ikke så vanskelig å vinne over m16, spørs på våpen og avstand, hvis man ser bort fira sniper som da egentlig vinner over alt mulig på lange avstander.

Jeg skal overhode ikke nekte deg å bruke våpen du selv vil bruke, men da må du også forvente å bli eid om du bruker ett våpen som er direkte rævva eller bare bli god med akkurat det våpenet og se om du får det til å funke, ja det er surt å bite i det sure eple, men slutt å ødelegg spillet med all nerf whinet deres.

Jeg veit ikke hvorfor jeg kjøpte ett spill hvor vi skal løpe rundt å kaste Q-tips på hverandre til vi blør.

 

Tror jeg må begynne å samle inn adresser snart så jeg kan sende ett diplom til alle som skal ødelegge ett spill med nerf whine 24/7, så dette kan jo bli dyrt etterhvert.

 

Det er du som skal tilpasse deg spillet, ikke spillet som skal tilpasse seg deg.

Endret av meg0709
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Wall of text og jeg har hørt det før. DICE er noen drittsekker og EA er pengegriske... LOL

 

whine whine whine

 

 

Jeg for min del synes de burde holde våpnene slik de er i virkeligheten. Skyter du med stor-kaliber så skal du gjøre skade og ting ekspoderer rundt deg. Kjører du heli så er du utsatt for laser lockon, men i BF universet så har dem faktisk hørt på alle som whiner og laget det slik at flares hindrer lockon.....mao.. bf universet. Samme som M16 som har aim assist og tåplige bra stats ift mange andre våpen som er langt bedre irl. Poenget er at det ødelegger balansen. Om heli piloter skal kunne klage seg til at flares får magisk bonus, så mener jeg at jeg kan klage meg til at M16 blir nerfa.

 

amagd det er alt for mange som tar spillet seriøst. I siste "strategy guide" så står det at man skal bruke C4...lol... alle klager når jeg tar livet av dem på flagget og får 6 kills på rad med c4 :p nå har jeg gått fra 400 scoore pr minute til 1500... looool

 

Det er ren underholding.. ikke noe m16 wannabe pro-gamer tull

Endret av Green_Monster
  • Liker 1
Lenke til kommentar

*random dritt fjernet*

 

 

Jeg for min del synes de burde holde våpnene slik de er i virkeligheten. Skyter du med stor-kaliber så skal du gjøre skade og ting ekspoderer rundt deg. Kjører du heli så er du utsatt for laser lockon, men i BF universet så har dem faktisk hørt på alle som whiner og laget det slik at flares hindrer lockon.....mao.. bf universet. Samme som M16 som har aim assist og tåplige bra stats ift mange andre våpen som er langt bedre irl. Poenget er at det ødelegger balansen. Om heli piloter skal kunne klage seg til at flares får magisk bonus, så mener jeg at jeg kan klage meg til at M16 blir nerfa.

 

amagd det er alt for mange som tar spillet seriøst. I siste "strategy guide" så står det at man skal bruke C4...lol... alle klager når jeg tar livet av dem på flagget og får 6 kills på rad med c4 :p nå har jeg gått fra 400 scoore pr minute til 1500... looool

 

Det er ren underholding.. ikke noe m16 wannabe pro-gamer tull

Hvordan har M16 aim assist? Spiller du på konsoll, eller?

 

 

BF3 var fantastisk pre-patches, folk kan noobtube alt de vil, de kan ligge ned med support og spraye konstant... I dont care, dreper dem uansett.

Endret av Sulfuric
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har et ganske enkelt spørsmål, håper jeg: Hvorfor i helvette blir ikke spillerne på toppen av "lengste-hodeskudd-topplistene" bannet og fjernet fra listene?

 

Eller er 16,8 MILLIONER meter hodeskudd legit?

De er da åpenbart hackere? Eller er det baner med størrelse lik ~halvparten av jordens omkrets?

Endret av zenzito
Lenke til kommentar

Eller er 16,8 MILLIONER meter hodeskudd legit?

De er da åpenbart hackere? Eller er det baner med størrelse lik ~halvparten av jordens omkrets?

 

Han fyrte av fra Op.Firestorm og traff noen som spilte Seine Crossing :)

Kan jo også skyldes en bug, eller hacking kombinert med en bug.

Lenke til kommentar

Helt enig ang. de feckings cheaterne. Intet online FPS spill blir bra før spillutvikler viser en skikkelig Nazi-holdning for å renske opp i alle cheaterne der ute. Personlig kunne jeg godt ha tenkt meg den jobben - siden det hadde gitt meg skikkelig tilfredsstillelse å rivi accountene deres sønder og sammen.

Lenke til kommentar

Hvis DICE ikke hadde vært idioter og faktisk hadde lagt til spectator mode, så hadde det vært 100X lettere å recorde cheatere, for å få håndfaste bevis på juksen. men neida. en moderne shooter kan ikke ha funksjoner som alle andre generasjoner av produktet har hatt siden tidenes morgen, det hadde jo vært for teit...

Lenke til kommentar

Helt enig ang. de feckings cheaterne. Intet online FPS spill blir bra før spillutvikler viser en skikkelig Nazi-holdning for å renske opp i alle cheaterne der ute. Personlig kunne jeg godt ha tenkt meg den jobben - siden det hadde gitt meg skikkelig tilfredsstillelse å rivi accountene deres sønder og sammen.

Men så er det jo gode spillere som blir banned fordi folk tror dem cheater også, f.eks WormHoleWizard (han streamer også...) Så han pleier å linke til sin egen stream, for bevis at han ikke cheater.

 

 

VI trenger et bedre anti-cheat system. PB suger.

Endret av Sulfuric
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...