Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mens i HC så er "spray and pray" = kill om du får headshot eller ei

Man har kanskje 60% HP som normalen i HC , med mp5 ol kan jeg sette 3-4-5 skudd i en uten at han dør, men sitter han bak stenen da har han fortsatt 1% hp og ser alt i sort-hvitt.

Ikke bare authealer bak steinen og hopper frem igjen.

 

 

Dere sier at i normal, må man spille taktisk.

Det er motsatt, i HC dør man fort og der må man spille taktisk.

I normalen er det bare til å løpe ut og blir du skutt på løp til nermeste sten og autoheal.

Det blir helt latterlig å diskutere hva som er MEST taktisk, men taktikken vil være anderledes med HC og Normal.

 

I HC så er du mye mer nødt til at din opprinnelige plan går helt etter planen. Det er ingen plan B.

I normal så er det viktig å alltid ha en utvei, eller en Plan B. Du må også være svært tilpassningsdyktig.

 

Det kreves vel så mye taktikk for å alltid ha en backup-plan om krigen endres ved at f. eks fienden dukker opp med noe uventet.

 

Å legge seg bak en stein med 1 % skade gjør deg ekstremt utsatt og fienden din MÅ oftest drite seg ut for at du skal overleve. Generelt en svært ugunstig posisjon. Denne muligheten gir deg dog en ekstra sjangse, noe som er spennende, og fienden har det morro fordi han må yte enda litt ekstra, og passe på at han ikke må drite seg ut før han tar livet av deg.

 

Er taktikk i begge. For å ta eksemplet ditt War så er forskjellen hastigheten på spillet. I HC må man ta seg lengre tid. Mens i Normal kan det være lurt å gjøre de riktige taktiske fremrykningene så fort som mulig.

Og Autohealingen er ikke så rask at du kan bare dukke under, og hoppe opp igjen rett etterpå. Samt Suppress reduserer healingeffekten.

Exactly. :)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Ser ikke helt problemet med 'noobs'. At det kommer et par noobs som du slakter er da bare god stemning det. :)

At man kan føle at "kun" laget ditt har noobs kan jo selvsagt skje, men sannsyneligheten får at du havner på det tapende laget er fortsatt 50/50, hardcore eller ei....

Kan ikke påstå å si at jeg har registrert at verken av modusene gir noe bedre balanse. Altså hvor ofte det hender at begge lag er omtrendt like gode.

Lenke til kommentar

At man kan føle at "kun" laget ditt har noobs kan jo selvsagt skje, men sannsyneligheten får at du havner på det tapende laget er fortsatt 50/50, hardcore eller ei....

Tja, det er vel veldig diskutabelt. Som regel havner man inn på det tapende laget når man joiner fordi det er så mye tards som bytter lag når laget ditt taper. Dermed blir det ubalanse og man havner inn på det tapende laget. Dersom man ikke driver med lame-join så har du altså mye dårligere odds enn 50/50. :(

Lenke til kommentar

At man kan føle at "kun" laget ditt har noobs kan jo selvsagt skje, men sannsyneligheten får at du havner på det tapende laget er fortsatt 50/50, hardcore eller ei....

Tja, det er vel veldig diskutabelt. Som regel havner man inn på det tapende laget når man joiner fordi det er så mye tards som bytter lag når laget ditt taper. Dermed blir det ubalanse og man havner inn på det tapende laget. Dersom man ikke driver med lame-join så har du altså mye dårligere odds enn 50/50. :(

Sant nok.

Ofte må man spille en kamp for at det skal jevne seg litt ut. Langt dårligere odds når du joiner midt i en kamp. Men det samme problemet støter man vel på uansett spillmodus, og ofte også spill. Om auto-utgjevningen hadde vært hissigere så hadde det gått hardt utover teamplay med folk du kjenner.

Lenke til kommentar

Det har vel lite å si om man taper eller ikke?

Kommer man på det tapende laget så må man jo presere noe for å vinne tilbake områder. '

Det vinnenede laget har jo samlet hele troppen forran deres spawn og da kan man jo snike seg ut og kapre en base langt unna så er kampen snudd på 1 min.

Lenke til kommentar

Kampen kan ofte snu ja, men har opplevd å vært på begge sider der det rett og slett er helt umulig å snu kampen (for gode motspillere og FOR dårlige folk på ditt lag). Og da snakker du ofte ekstremt dårlig K/D om du er på feil lag.

 

Hehe, husker godt Operasjon Metro, der jeg var på vinnende lag, og bare lekte oss med fienden som var presset konstant opp i et hjørne. Ble ganske kjipt etter 800 Tickets dog. :ohmy:

 

Større map så er dette et langt mindre problem, og man kan fortsatt gjøre det bra, selv om laget gjør det dårlig. INF-map er spesielt utsatt for dårlig medtur om lagspillet svikter.

Lenke til kommentar

hvorfor følger det med 2 cd'er når man laster ned fra nett?.Men går ganske så fort.

 

Er vandt til fps spill. men er det noen gode severe for newbS?

Om jeg husker riktig, så står det bare download men det er faktisk installasjon fra DVD-platen. Etter det, så vil Origin også laste ned patcher som er kommet etter at platen din ble laget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

har oppdatert browser plugin, men får ikke joinet game:/ noen som vet hva jeg må gjøre for og få fikset dette?

Leser dette når jeg oppdaterer spillet. hvis du fortsetter uten denne oppdateringen, vil spillets ytelser påvirkes å det kan hende du ikke får tilgang til nettfunksjoner, kanskje oppdatere?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...