Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fuck fuck fuck fuck.... Skal jeg bare ta sjangsen.. Var mer hellfragger jeg var på men..

Jeg leste i kommentarfeltet at noen var forsøkt "hacket" allerede. Bytt passord på alle sider med samme passord som du hadde på Battlefield.no.

 

EDIT: Og for de som eventuelt skal bytte massevis av passord i dag:

 

password_strength.png

 

 

jeg husker da f... ikke hvilket passord jeg brukte der for 5-6 år siden jeg! har mistanke om et men trur ikke jeg bruker det på noen andre tjenester den dag idag. &)(/# =)"#(¤=)"¤ møkkaservice som gir meg hodebry med noe så idiotisk..

 

og ja. siden deres er jækla treg.

Lenke til kommentar

Har prøvd to ganger å få resatt passordet. Begge gangene står det at en mail med instrukser har blitt sendt. Har ikke fått noen mail enda.

jeg fikk tilsendt den men den var til ingen nytte. linkene funket ikke og når jeg forsøker å logge på med brukernavnet kommer det opp at det er reservert hva i alle dager det nå måtte bety. ( vet ikke om jeg brukte rett passord engang så jækla lenge si er det....)

 

Edit 1: noen som vet hva reserved username betyr eller?

Endret av Nomad89
Lenke til kommentar

Som ikke-mine-legger syntes jeg det er kjempepositivt at dere legger minene nesten oppå hverandre slik at jeg med sniperen min kan skyte en, og få poeng for alle tre ;p

Hehe, jeg legger ofte miner over på fiendens miner, slik at når de ser sine egne miner på kartet, så tror de bare at det er demmes egne.. Bare synd at den "taktikken" kan slå feil for mitt eget lag..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

noen som opplever at origin lukker seg selv etter ca 7 sekund? uten error. jeg er alltid pålogget, men i dag var jeg ikke det. da jeg skulle logge inn så lukket log in vinduet seg og bare man tok musa over origin ikon i oppgavelinja så forsvant ikonet. får ikke logget meg inn eller forandret passord.

 

noen som har fått samme problemet?

Lenke til kommentar

Fyfaen! Jeg har brukt samme passordet på ALLE tjenester jeg har registrert meg på i 3 år! :cry:

 

Faen, du er jo verre enn modern!

http://www.1password.com

easy, fast, safe.

 

har brukt keypass i mange år. å få ting automatisk plottet inn på nettsider, vil jeg ikke anbefale. riski.

 

Da bruker du programmet feil. Du skal bruke programmet til å GENERE..:RE...RE??? passord. Slik trenger du aldri å huske dem, de kan være 140000 chars lange om de tillater det, og du trenger bare å huske ett: passordet som låser opp 1Password.

Og det blir ikke automatisk plottet inn, du må trykke en tastekombinasjon for å logge inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

SVD + kobra + grip + silencer... Sykt effektivt tenkte jeg skulle få alle unlocks til alle våpen, og hadde knapt brukt svd'n før, og så egentlig ikke frem til å bruke semi sniper, men den var dødelig effektiv på mid range på karankad!

Min favoritt også, men liker PK-AS da jeg får bittelitt zoom. Har også brukt PK-A med hell i det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...