Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Jeg kjøper fysisk på disk. Steam pleier å ha relativt treige downloads. Dessuten liker jeg tanken på at jeg har spillet fysisk, og at ingen kan ta det fra meg. Kjøper jeg spillet på Steam er jeg prisgitt at de ikke fucker opp og stenger kontoen min. For om man får Steam-kontoen stengt (skal vel litt til før det skjer) mister man plutselig alle spillene sine. Nå jukser jeg aldri i spill (vel, utenom singleplayer da), og er ikke i risiko-sonen. Men fortsatt. Dessuten er det jo kjekt de gangene de fysiske versjonene kommer med små ekstragoder som kart, plakater etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøper fysisk på disk. Steam pleier å ha relativt treige downloads. Dessuten liker jeg tanken på at jeg har spillet fysisk, og at ingen kan ta det fra meg. Kjøper jeg spillet på Steam er jeg prisgitt at de ikke fucker opp og stenger kontoen min. For om man får Steam-kontoen stengt (skal vel litt til før det skjer) mister man plutselig alle spillene sine. Nå jukser jeg aldri i spill (vel, utenom singleplayer da), og er ikke i risiko-sonen. Men fortsatt. Dessuten er det jo kjekt de gangene de fysiske versjonene kommer med små ekstragoder som kart, plakater etc.

Jeg har aldri hørt om noen tilfeller hvor Steam har stengt kontoer til folk. Her er Steam alltid raske på download, aldri hatt noe problemer. De oppdaterer spillene så fort det kommer en update også, istedet for at man må oppdatere\patche manuelt. Spillene er tryggere på steamkontoen enn hjemme hos meg iallefall :tease:

 

Men for all del, du må gjerne kose deg med kartene, om det følger med noen :!: - får printe ut mine egne kart :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

... Kjøper jeg spillet på Steam er jeg prisgitt at de ikke fucker opp og stenger kontoen min. For om man får Steam-kontoen stengt (skal vel litt til før det skjer) mister man plutselig alle spillene sine. Nå jukser jeg aldri i spill (vel, utenom singleplayer da), og er ikke i risiko-sonen. ...

Kontoen din blir ikke stengt. Du må jukse i et online spill som bruker valve anti-cheat (VAC) for at det skal skje noe. Og da blir kun online funksjonen i de andre spillene dine som også bruker VAC stengt, ingenting annet.

Lenke til kommentar

For meg har Steam alltid vært bugga og henger seg hele jævla tiden, og etter min mening er Steam crap.:p

 

Skjønner ikke heller at folk betaler ekstra for å ikke få fysisk disk.

 

Eneste problemet jeg har med steam er at jeg aldri får spillt i offline mode. Så med andre ord må jeg ha internet eller så får jeg ikke spillt.

Lenke til kommentar

Eneste problemet jeg har med steam er at jeg aldri får spillt i offline mode. Så med andre ord må jeg ha internet eller så får jeg ikke spillt.

Hvorfor kan du ikke spille i offline mode? Fungerer fint her. Men nå har jeg bredbånd og tilknyttet internet heletiden, så for min del gjør ikke det noe. Når jeg har ting på CD, så blir dem rotet bort etterhvert, derfor foretrekker jeg ha spillene på en samlet plass.

 

Steam Cloud er jo også genialt, som gjør at screenshots \ savegames havner i nettskyen, uten at du må ta backup av dem selv om du skulle formatere eller noe slikt. Det er verdt den prisen ekstra spillet koster for meg. Men ja, i teorien burde jo spillene være billigere digitalt enn på disk. Var jo det man argumenterte med før når man kunne kjøpe dem digitalt istedet for fysisk. :roll:

 

Edit: Komplett.no har forøvrig Battlefield 3 til 349,- (PC). 246 stk. 16.nov.2011 (Ubekreftet dato)

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

http://www.mcvuk.com/features/943/INTERVIEW-Eric-Hirshberg

 

“Well, I think EA might talk about our games in the press more than we do,” he jokes. “So, the first thing I say to them is ‘Thanks for the assistance in building awareness.’

 

Du må jo nesten leve under en stein for ikke å vite at CoD eskisterer...

 

Videre kommer jo også;

 

“So, of course, we take all the competition really seriously. But at the end of the day I really mean it when I say we are focusing on the finish line, not the competition. We are making the best game we can, and are throwing every resource, innovation and all the creativity we can at it. And hopefully that will maintain our position.”

 

Og ja det var on-topic, det er ingen hemmelighet at BF3 vs. MW3 er ett faktum.

Lenke til kommentar

Gidder ikke engang og se på BF3 vs. MW3 som en "kamp". Jeg er helt sikker på at BF3 blir bedre uansett.

For det andre så kan vel egentlig ikke MW3 og BF3 sammenlignes. MW3 er mer et arcade spill med litt for mye "Hollywood" i seg.

BF3 er mer realistisk, og appellerer mer til eldre, og mer "voksne" spillere.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

"BF3 goes to E3!"

 

"Battlelog will be available for the monthly fee of (drum roll)... zero dollars."

:p

Det var vel et spark bak til cod sin kommende elite tjeneste :p

 

[quote name=Karl Magnus Troedsson

]Of course there are things we will not be showing at E3, including the game’s extensive co-op campaign, the introduction of Team Death Match mode and the Battlefield 3 Battlelog web destination – featuring powerful social tools, feeds and detailed player stats.

Skuff...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...