Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært kult om vi hadde fått til en halvveis seriøs klan på BF3 med server og admins. At man har på seg klantagen medfører at man er villig til å ta i mot ordre fra squadleader og er aktiv på voip/chat. Vil man ikke det tar man enkelt og greit å spiller på en annen server eller joiner uten clan-tag. Hadde ikke det vært kult? Ingenting er som 2-3 aktive squader på hvert lag som kjører skikkelig taktikk med kit-setup, kommunisering og gjennomtenkte bevegelser på brettene.

 

Har mange gode minner fra fun-clans på bf2/2142. Man har ikke noe press på seg til å være med på "treninger" og spille x antall timer i uken. Men joiner enkelt og greit serveren med clan-tag når man er klar for litt taktikk og sosialt spill med nye mennesker.

 

Jeg er hvertfall klar for å gjøre et iniativ hvis dette viser seg å funke. Hva er deres tanker rundt en Diskusjon-funclan på BF3?

Lenke til kommentar

Bestilte BF3 på EA store for noen dager siden, men 3 dager seinere fikk jeg en mail om at ordren min var kansellert fordi jeg ikke hadde betalt (noe som jeg hadde gjort via Paypal).

 

På EA download Manager står det at jeg har spillet, men lisensnøkkelen er markert "XXXXXXXXXXXX" har jeg spillet?

 

Lenke til kommentar

Bestilte BF3 på EA store for noen dager siden, men 3 dager seinere fikk jeg en mail om at ordren min var kansellert fordi jeg ikke hadde betalt (noe som jeg hadde gjort via Paypal).

 

På EA download Manager står det at jeg har spillet, men lisensnøkkelen er markert "XXXXXXXXXXXX" har jeg spillet?

 

Om du ikke har betalt har de sannsynligvis 'blokkert' den produktnøkkelen du egentlig skulle ha fått, så har de bare satt på "XXX" slik at du ikke skal få noen forhåpninger. Du får sjekke nettbanken om du har mistet pengene. Tapte 1600kr forige gang jeg handlet på EA Store.. no more :p Venter fremdeles på at Steam skal legge ut for salg :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...