Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere med Limited edition som ikke får spille på de nya mapsa?

 

Prøver å velge All b2k CQ men får bare opp buy expansion to join this server. :cry:

 

Står i kø til live chat, ventet 40min nå. begynte med 70min wait time gikk ned til 40 så opp til 48 ned til 40 igjen og nå er det 155min :(

 

blæh for no møkk :mad:

Lenke til kommentar

Jeg elsker EA. Har du ikke kjøpt BF og B2K til overpris fra Origin får du ikke B2K før 15.

Jadda, jadda. EA's spill, de kan gjøre som de vil. Men jeg trodde man var glad for alle som spilte spillet sitt på lovlig måte.

Usunt.

 

Overpriset? Er du dønn seriøs? Husker på nittitallet jeg som liten kid betalte opp til 799,- for et spill...

Jeg har kun B2K fra origin, bf er kjøpt på elkjøp. I tillegg er de mappsa som kommer med B2K bedre enn de mappa som var med BF3, så det er verdt vær eneste av dine 129,- :)

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Jeg elsker EA. Har du ikke kjøpt BF og B2K til overpris fra Origin får du ikke B2K før 15.

Jadda, jadda. EA's spill, de kan gjøre som de vil. Men jeg trodde man var glad for alle som spilte spillet sitt på lovlig måte.

Usunt.

 

Overpriset? Er du dønn seriøs? Husker på nittitallet jeg som liten kid betalte opp til 799,- for et spill...

Jeg har kun B2K fra origin, bf er kjøpt på elkjøp. I tillegg er de mappsa som kommer med B2K bedre enn de mappa som var med BF3, så det er verdt vær eneste av dine 129,- :)

 

Der svarer du deg selv.

 

Ja 449,- for en digital kopi av et spill, uten alle vanlige mellomledd i retail, er overpris.

Spesielt mtp det du sier i Bold. De har jo ikke lagt arbeid i spillet en gang. Klipp og lim.

 

Når Origin er den dyreste plassen det er mulig å få tak i B2K, rett fra utgiver, da er det overpris på den også.

Jeg er ikke imponert over innholdet i DLCen heller. Det er ikke akkurat kreativt. Same old same old.

Lenke til kommentar

Jeg så det stod "Buy BtK" på Origin sine sider, betyr det at vi må kjøpe Back to Karkland? Ikke faen om jeg gidder å betale for en ussel expansion-pack så kort tid etter release.. :thumbdown:

 

 

Kjente jeg nesten ble fornærmet. Du er klar over at et par av de kartene er legendariske og blant tidenes mest roste mp-FPS-kart?

 

Hvorfor er de ikke inkludert i originalpakken da..?

 

Hvis de er ferdig med pakken ca. 1 måned etter release er jeg sikker på de kunne puttet dem inn sammen med spillet. Eneste grunnen er at de vil presse ut litt ekstra raske penger ved å porte de mest populære mapsene fra tidligere spill (som er billigere enn å designe nye). :thumbdown:

 

 

De fortjener pengene også..... det er det aller værste.

B2K var nok ferdig lenge før release, det er sikkert mye annet DLC som kommer også. Det du snakker om høres mer ut som MW3 - det er faktisk for å presse ut litt ekstra raske penger, bare at de faktisk selger det akuratt det samme som du har spilt siden COD4 :p

 

Det er jeg i hvertfall helt enig i. :thumbup:

Lenke til kommentar

Der svarer du deg selv.

 

Ja 449,- for en digital kopi av et spill, uten alle vanlige mellomledd i retail, er overpris.

Spesielt mtp det du sier i Bold. De har jo ikke lagt arbeid i spillet en gang. Klipp og lim.

 

Når Origin er den dyreste plassen det er mulig å få tak i B2K, rett fra utgiver, da er det overpris på den også.

Jeg er ikke imponert over innholdet i DLCen heller. Det er ikke akkurat kreativt. Same old same old.

 

Svarer meg selv? Jeg nevnte vel ikke at orginal mappa var dårlig gjorde jeg? Jeg syns hvertfall det er flere gode map der. Mulig jeg misforsto innlegget ditt, men jeg trodde du mente 129,- var alt for mye for B2K. Det er vel ikke annet en helt vanlig pris med tanke oppraderingen/pakkene som kom til BF2 eller andre spill som f.eks Cod serien. Jeg har hittil brukt mye mindre på BF3 enn jeg gjorde på BF2.

 

Hvis du ikke er imponert over innholdet er jo det bare å la vær å bruke 129,- på det, enklere blir det ikke.

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Hvordan er kill assist 100 mulig ?

Hva tenker du på? Hvis du har spilt 100 kamper, og hatt én assist-kill hver runde, så får du 100 kill assists. Selv har jeg 220 assists, 1200 kills.

 

edit; Tror jeg misforstod. Trodde du mente på statistikken på battlelog.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...