Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting er sikkert, de "nye" mapsa legger opp til mye action. Vær gang jeg skøyt i en retning kom den en tullig og rævkjørte meg bakfra. Er ikke poeng å springe på måfå rett over mappet. I tillegg er det en hel haug med kjøretøy. Hadde også litt problemer med å orientere meg på mappa selv om jeg spilte de en hel del timer på BF2, men det kom seg litt etterhvert.

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Og på CQ 64p så var det sykt mye tanks & luft kriging, vanskelig å gjøre noe fornuftig uten kjøretøy eller rpg. Spesielt på gulf of oman :tease:

 

Tja, har hatt nokre interessante småskala-kamper rundt cap points, inn og ut av bygninger og "kven kan wipe den andre squaden først?".

 

 

Joda, blir nok sikkert litt bedre etterhvert, tror også jeg var litt uheldig med teamet, da vi ble total overkjørt... Var liksom ikke mange killsa en fikk med seg fra slike fights, før det kom et helikopter eller par tankser til det ene flagget man hadde cappet, og da dør man rimlig fort :p

Lenke til kommentar
Tweaked the IRNV scope so it is limited to usage only at close range

 

På tide.

 

Vel, man merker forskjellen, men den er ikke så drastisk at man har kuttet ut IRNV siden de nerfet den for en uke siden.

 

 

Det var voldsomt hvor populært B2K skulle være, har ikke sett så fulle servere siden rett etter retail.

Endret av trollhatt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...