Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, ikke fått en dritt, unntatt kvittering fra paypal.[/size]

 

Du har sikkert gjort det, men jeg spør for det: Har du husket å signe-out fra battlelog og restarte origin?

 

Jeg har ikke prøvd selv, men jeg har Limited Edition og alt karkand stæsjet er i battlelogen hvertfal.

Lenke til kommentar

Noen flere som syns det er litt sei styring på F-35? Kan ha noe med at de går så utrolig fort, men syns fortsatt det er litt sei styring med mindre hastigheter, iallefall seiere en på de andre flyene.

 

I så fall gjenspeiler det jo virkeligheten, men det tar nok ikke lang tid før shitkidsa på battlelog-forumet gråter etter balansering og får vilja si i en patch.

 

Rakk en runde på Karkand før jeg møtte kjøre Bestefar til tannlegen. Så blir det en tur i butikken, litt kaffe og kake og så er det gaming resten av kvelden. Så langt er det sinnsykt lovende. Jeg er spent på å se hvilke endringer som er kommet med i forhold til patching, forhåpentligvis har de reparert skadene etter forrige patch som jeg mener ødela spillet. Gjensynet med B2K var et gledelig besøk tilbake godbyen Karkand, hvor jeg har hatt uttallige timer morro i BF2. Mappet så veldig pent ut og er laget med mer rom og dekke til å skjule seg i enn orginalen tilbød. Karkand er virkelig duket for noen heftige gatekamper, blir litt som å ha et helt map slik Death Alley er i Grand Bazaar.

Lenke til kommentar

Blir bare disconnected med en gang (før jeg kommer inn på mappet) på de nye mapsa.

 

Game disconnected: something went wrong.

 

:thumbdown:

 

Edit: testet en annen server med de vanlige mapsa på. da fikk jeg opp:

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Merkoen' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrA.exe

 

 

Hvordan får jeg løst det? Sjekket for punkbuster oppdatering, men var ingen nye tilgjenglig.

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Noen flere som syns det er litt sei styring på F-35? Kan ha noe med at de går så utrolig fort, men syns fortsatt det er litt sei styring med mindre hastigheter, iallefall seiere en på de andre flyene.

 

I så fall gjenspeiler det jo virkeligheten, men det tar nok ikke lang tid før shitkidsa på battlelog-forumet gråter etter balansering og får vilja si i en patch.

 

Kommentatoren på battlefieldo sa at styringen var seig pga. F-35 veier mye mer enn de andre flyene.

Lenke til kommentar

Har fått FAMAS (første medic-assignment). Ny favoritt-AR, men eg trur ikkje det går lenge før den vert nerfa.

 

Karta er større med betre spreiing av cap points enn dei vanlege BF3-karta, så det er bra.

 

Liker det jeg hører, tror FAMAS blir noe som skal testes ganske raskt. Gleder meg dog mest til Jackhammer.

Lenke til kommentar

Mitt første intrykk var at det var sykt vanskelig å forstå mapsa i forhold til de originale... Jeg skjønte ikke at jeg kom inn på gulf of oman til å begynne med en gang :p

Strike at Karkand har i tilleg sykt mange bygninger en kan gå inn i, i forhold til orginalen. Gleder meg til å få utforsket mer :D

 

Men begynner å bli en del år siden jeg spilte bf2, så hukommelsen kommer seg nok snart! Rakk bare å teste de tre mapsa utenom wake en gang(eksamen på torsdag... Heldigvis den siste! så da blir det gaming fremover :D )

 

Og på CQ 64p så var det sykt mye tanks & luft kriging, vanskelig å gjøre noe fornuftig uten kjøretøy eller rpg. Spesielt på gulf of oman :tease:

Lenke til kommentar

Antar du er på Xbox, for det er jo gammelt nytt på PC/PS3?

 

Nytt for denne er vel at de tweaket IRNV til å være mer konsekvent på tvers av mappene? For den var horribel på Metro, og mye mer brukenes på f.eks. firestorm utifra de få sekundene jeg testet rett etter patchen i alle fall.

 

Metro var graut, firestorm gikk det faktisk ann å se litt på på avstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...