Gå til innhold

IPB3.0 oppgr.:Det nye designet på diskusjon.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg syntes at det er helt jævlig med nytt design og håper at man får noe som ligner på den gamle. tror jeg brukte en skinn som het invision eller noe slikt.

 

er nesten så jeg ikke klarer å være her nå.

Lenke til kommentar

Kan dere ikke bare oppdatere det gamle skinnet eller lage ett som er tilsvarende?

 

Det er under arbeid, men det er ikke bare-bare :) Men som nevnt flere ganger, det er laget ett Greasemonkey-script som gir deg nesten det gamle utseendet, inntil videre.

 

Hvor i innstillingene bytter man skin? Det er totalt uoversiktlig...

 

Bla helt nederst, så finner du en rullegardinmeny der du kan velge mellom de tilgjengelige skinnene.

Lenke til kommentar

Kan dere ikke bare oppdatere det gamle skinnet eller lage ett som er tilsvarende?

 

Det er under arbeid, men det er ikke bare-bare :) Men som nevnt flere ganger, det er laget ett Greasemonkey-script som gir deg nesten det gamle utseendet, inntil videre.

 

Hvor i innstillingene bytter man skin? Det er totalt uoversiktlig...

 

Bla helt nederst, så finner du en rullegardinmeny der du kan velge mellom de tilgjengelige skinnene.

Meget brugervenligt :wallbash: antages det at folk selv kan gætte at der ikke er tale om fx et forum-filter men et 'skin' når man fx har valgt "akam.no"

 

Måske I kunne hjælpe os lidt med en lille tekst foran, ELLER som hurtig workaround bare omdøb alle skins så et ord som fx "Skin"/"Layout"/"Udseende" indgår i navnet, fx "Skin: akam.no", så vil man straks vide hvad dropdown-box drejer sig om :)

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest er at fra Mine Innlegg kan man ikke komme inn på sistesiden i en tråd.

Selvsagt er det sistesiden jeg vil lese. Førstesiden har jeg jo sett før.

Når man trykker på trådens navn fra Mine Innlegg, burde man sendes enten til siste side, eller hvis mulig: Det siste innlegget man selv skrev i tråden, sånn at man kan lese det som har blitt skrevet siden sist.

 

Og som andre har påpekt, er fargetemaet altfor tåkete. Jeg vet det skal forestille lyseblått, men alt er hvitt. Jeg blir nesten snøblind.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Flere som sliter med at man ikke får åpnet spoilertags i Opera? Bruker 10,50 beta 2.

Hvilket skin?

 

Forøvrig er det kjent at spoilere er et problembarn.

Link til tracker: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=16

 

 

Hardware.no

 

 

Byttet om til Diskusjon.no, og da ser det ut til å funke. Men hvis jeg trykker på teksten så åpner ikke spoilertagen seg, jeg må trykke der det ikke er tekst for å åpne og lukke, om du skjønner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...