Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Vil mobilen bli wipet clean da?

Hmmm....skal ikke tro det, jeg fikk ikke noe wipe under denne fremgangsmåten. Vil du wipe så er det option i recovery for akkurat dette :)

Den ble ikke wipet. Men eg fikk plutselig lite plass på mobilen. Hadde masse før eg oppdaterte, nå er det 7 MB igjen. Hva har eg glemt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og, men skal ikke se bort ifra at det blir på ny telefon. Er fryktelig fristet av nexus. Har vært ekstremt fornøyd med desire, men etter halvannet år begynner jeg å bli klar for å gå videre. Se litt tester først...

slår meg sammen med deg og går for en Galaxy nexus. men skal ikke se vekk ifra at vi får CM9 til telefonen vår. og det kommer nesten helt sikkert andre 4.0 roms, men tror de fleste vil kreve s-off

Lenke til kommentar

Finnes det en app så jeg kan styre lyden manuelt? Siden knappen som egentlig skal gjøre dette bare funker når den vil.

 

Har samme problemet, veit ikke om det er en feil i rom(oxygen 2.2.5 eller noe sånt) eller om knappene er faktisk øddelagt.

Endret av NoiSe_NOR
Lenke til kommentar

Hvordan synkroniserer jeg kontaktene mine? Gikk inn på kontakter, men fant ikke noe som minner om synkronisering.

 

Edit: eller synkroniseres det av seg selv hver gang jeg legger til en ny kontakt eller noe?

 

Hva er enkleste måte å overføre kontakter, bilder musikk å lignede fra en smartphone til en annen?

 

Kontakter synkroniserer automatisk med din Google-konto. Fra gmail.com kan du hente ut kontaktene i diverse format som igjen kan importeres på din neste telefon (hvis din nye telefon også er Android går dette automatisk når du legger inn kontodetaljene dine på ny telefon.)

 

Bilder/video/musikk + alt annet styr ligger på minnekortet, bare kopier alt innholdet på minnekortet/internminnet til en pc og kopier tilbake til ny telefon.

 

Det finnes også programmer som tar backup av SMS og programmer/programdata hvis dette skulle være ønskelig uten at jeg husker navnet på disse i farta.

 

/Espen

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan synkroniserer jeg kontaktene mine? Gikk inn på kontakter, men fant ikke noe som minner om synkronisering.

 

Edit: eller synkroniseres det av seg selv hver gang jeg legger til en ny kontakt eller noe?

Synkronisering av googlekontoen er aktivert som standard. For å endre hva som synkroniseres kan du fikse det i innstillinger - kontoer/synkronisering. Backup to gmail er grei hvis du vil synce sms og call log til gmail.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ett litt kjipt problem her nå, klarte uheldigvis og installere Flash på min Desire idag når jeg skulle oppdater en del apper ;( Flash lå plutselig under oppdaterings menyen selv om jeg aldri har hatt det installert tidligere :S Og nå vil det ikke la seg av installere selv om jeg trykker på av installer.... Pokkers program, det tar jo så mye plass at jeg ikke lengre får mulighet til og oppdatere de programmene jeg vil da jeg har for lite plass igjen på telefonen min :(

 

Noen som har noen råd her om hvordan få fjernet det?

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...