Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvorfor jeg ikke kan se et trådløst nettverk på lista? Jeg kan se det på min datamaskin, men derimot når jeg søker på mobiltelefonen, så finner jeg den ikke på lista? Pleide å funke før..

 

Har lagt inn CM7 Nightly Builds.

 

Håper på svar! :)

 

Sjekk kanalen nettverket ditt kjører på. Ikke alle Android versjoner som støtter alle kanaler over kanal 11.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor jeg ikke kan se et trådløst nettverk på lista? Jeg kan se det på min datamaskin, men derimot når jeg søker på mobiltelefonen, så finner jeg den ikke på lista? Pleide å funke før..

 

Har lagt inn CM7 Nightly Builds.

 

Håper på svar! :)

 

Sjekk kanalen nettverket ditt kjører på. Ikke alle Android versjoner som støtter alle kanaler over kanal 11.

 

Nå aner jeg ikke hvilket kanal nettverket kjører på. Det er dessuten ikke mitt nettverk. Låner nettet av noen som jeg ikke aner hvem er..

 

EDIT: Fikk det til å funke! La inn LeeDroid. Problem solved. :)

Endret av DJ-Stigma
Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor jeg ikke kan se et trådløst nettverk på lista? Jeg kan se det på min datamaskin, men derimot når jeg søker på mobiltelefonen, så finner jeg den ikke på lista? Pleide å funke før..

 

Har lagt inn CM7 Nightly Builds.

 

Håper på svar! :)

 

Sjekk kanalen nettverket ditt kjører på. Ikke alle Android versjoner som støtter alle kanaler over kanal 11.

 

Hadde dette problemet jeg også og måtte sjekke kanalen og da fant jeg mitt nettverk.

 

 

EDIT: Fikk det til å funke! La inn LeeDroid. Problem solved. :)

 

Synes du LeeDroid er bedre en CM7?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor jeg ikke kan se et trådløst nettverk på lista? Jeg kan se det på min datamaskin, men derimot når jeg søker på mobiltelefonen, så finner jeg den ikke på lista? Pleide å funke før..

 

Har lagt inn CM7 Nightly Builds.

 

Håper på svar! :)

 

Settings --> Wi-Fi settings --> (menu) Advanced --> Regulatory domain --> bytt til "13 channels".

 

Jeg hadde samme problem i går.

 

Francis :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Umh.. Sitter nå og skal legge inn nytt rom, fra helt clean Htc sense rom. Tenkte derfor jeg skulle formatere minnekortet i samme slengen(4gb som følgte med) Men det viser at det bare er 2.6gb.

 

Kva gjer eg?

Lenke til kommentar

Eg beklager veldig dette..... Har spurt om det før.... Men vil gjøre det skikkelig når eg nå først gjør det.

 

CM7. Problemer med å installere apper av en viss størrelse.

 

Var noe formatering og partisjonering av SD kort osv? Og eg kunne også tenkt meg å laget en partisjon som da simulerte internminnet på mobilen?

 

Link gjerne til relevante oppskrifter, trenger ikke skrive alt. Men ble for mye for en enkel sjel å google :(

 

Trenger kort oppsummert tips til hva eg bør gjøre når eg først er i gang. Nå driver eg å tar backup av kortet.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...