Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan får jeg tatt factory reset på min Desire?? Prøver den med å holde ned volumknappen å skru på tlf, men når jeg da velger factory reset så kommer det bare opp en rød trekant etter noen sekunder å ingenting skjer.. Finner ikke noen plasser heller i menyen hvor jeg kan velge det..

Ligger det ikke et valg under innstillinger - lagring på SD-kort og telefon?

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg tatt factory reset på min Desire?? Prøver den med å holde ned volumknappen å skru på tlf, men når jeg da velger factory reset så kommer det bare opp en rød trekant etter noen sekunder å ingenting skjer.. Finner ikke noen plasser heller i menyen hvor jeg kan velge det..

Du er sikker på du velger "Factory reset" og ikke "Recovery"?

Lenke til kommentar

Problem her,

 

Hørte på spotify på mobilen, plutselig ble det stille og telefonen har bootet sermdet ut som, den viser nå bare en hvit skjerm med htc bokstavene på.

 

Ok, er vel bare å ta ut batteriet og starte på nytt, men den stopper på den hvite skjermen, den kommer ikke lengre. Ok, tok ut batteriet igjen, lot det ligge ute 5min og satt det i igjen, samme hvite skjermen.

 

Ok, vi får komme oss inn på clear-storage. Tok ut batteriet, holdt inne volume- og trykket start, men fortsatt ingen hjelp. Prøvd alle varianter nå ved å holde ned volum- osv.

 

Uansett hva jeg gjør som kommer jeg bare til hvit skjerm med htc.

 

Noen tips? Telefonen har aldri vært rootet eller lignende.

 

EDIT: Kom inn i fastboot menyen nå ved å holde inne back mens jeg trykket power. Prøvde da clear storage og jeg måtte bekrefte med volum opp(tror jeg det var), så sa den Done, reboot in 5 seconds. Etter omstart så var det samme hvite skjermen!! Prøvde også recovery, men det hjalp heller ikke.

 

Tenkte å prøve å roote den, men ettersom jeg ikke får slått på enable usb debugging så går vel ikke det heller..

Endret av everlong
Lenke til kommentar

- SNIPP -

 

Hva skjer hvis du trykker deg inn i recovery istedet for å velge clear storage?

 

Da vibrerer den bare en gang og går til hvit skjerm med htc bokstaver.

 

Prøvde også nå å laste ned:

RUU_Bravo_Froyo_HTC_WWE_2.29.405.5_Radio_32.49.00. 32U_5.11.05.27_release

 

Men fikk ikke installert den, fikk bare opp feilmelding om at det var noe galt med usb tilkoblingen.

Lenke til kommentar

RUU kan du glemme. Men last ned denne, rename den til PB99IMG.zip, og legg den på sd-kortet. (Via kortleser, annen telefon, mp3-spiller eller whatnot), Start opp i fastboot - den skal finne filen og tilby deg å installere en oppdatering. Men NB, kan hende du får feilmelding om versjonen du har er for ny. Test først, og hvis det ikke fungerer, si ifra hvilken ROM-versjon du har.

Lenke til kommentar

@ everlong: Prøv tipset til NgZ først, men antagelig må telefonen inn til service for hovedkortbytte.

 

@ runerask: Usj, ja... Bare én av flere grunner som får meg til å avstå fra å gi pengene mine til Apple. Hver grunn alene hadde vært nok, men slike ting gjør det bare enda lettere.

Endret av Dunsay
Lenke til kommentar

RUU kan du glemme. Men last ned denne, rename den til PB99IMG.zip, og legg den på sd-kortet. (Via kortleser, annen telefon, mp3-spiller eller whatnot), Start opp i fastboot - den skal finne filen og tilby deg å installere en oppdatering. Men NB, kan hende du får feilmelding om versjonen du har er for ny. Test først, og hvis det ikke fungerer, si ifra hvilken ROM-versjon du har.

Ok, skal prøve det nå! Jeg bryter vel ikke garantien på telefonen ved å gjøre dette?

 

EDIT: FASTBOOT fant filen, den gikk igjennom en installasjon og alt så bra ut, den spurte om jeg ville reboote og jeg svarte ja og trodde alt var i orden! Men nå 5 minutter senere står den fortsatt med hvit skjerm og htc bokstavene.

Endret av everlong
Lenke til kommentar

Første spm: Ja, er ikke det hele poenget med den usb funksjonen?Har hvertfall gjort det tidligere.

 

Har ikke merket noe ustabilt med wifi hotspot. Brukte det i 2 uker i en blokkleilighet. Funket gull.

 

Det som var ustabilt var at når telefonen ringte datt dekningen ut om man ikke var på 3G. Og ellers ustabilitet gikk på selve mobilnettet. Så det ville vært like ustabilt via USB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...