Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke forsikring, men jeg har 2 års garanti på SpaceWorld. Det hjelper vel lite, da jeg allerede har skrudd opp telefonen og røket "Void"-klistremerkene hehe.

Har du skrudd opp telefonen selv har du brutt garantien, ja.ph34r.gif

 

 

Hehe ja, men jeg syns det var verdt det, selv om jeg egentlig kun trengte å fikse power-knappen istarten, men så bare ballet det seg på.

Men jeg lærte masse av det! :D

 

Takk for hjelpen uansett!

Lenke til kommentar

Bare jeg som ikke gidder å oppdatere QuickPic etter ikon-byttet? :p

 

Jeg sliter litt med en nedlasting av en spilldemo (til PC), den stoppa på 96%. Mulig å få den igang uten å begynne på nytt?

 

Demoen lastes altså ned til telefonen (fordi jeg hadde store problemer med nettilgangen på dataen)

 

Edit: never mind, hele fila er lastet ned selv om det står 96 %.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Hei.

 

Samboeren min har Desire. Plutselig får hun ikke logget inn på spotify(premium-konto) uten at telefon er koblet til wifi/3G... Når hun har fått logget inn, så kan hun skru av tilkoblingen igjen, for så å spille av sin "offline list". Dette skjedde plutselig for en stund siden. Noen andre med lik erfaring / løsning ?

Til info:

 

Jeg har prøvd å avinstallere spotify og legge inn på nytt.

Har også kjørt en reset av telefon, men til ingen nytte.

Selv har jeg Sensation, og ting fungerer smertefritt hos meg

Lenke til kommentar

Semi-Lat Veileder her :p

 

 

Tenkte jeg skulle oppdatere telefonen til android 2.3 samt sørge for at jeg får mest mulig ut av telefonen med tanke på batteri kapasitet og ikke minst brukervenlighet.

 

Sånn sett så forstår jeg det sånn at man må ha Htc sin 2.3 oppdatering for å så roote telefonen , stemmer dette?

Noen som har noen kjappe linker til framgangsmåten liggende?

Lenke til kommentar

Fikk nytt Market i går, og likte ikke måten det ble gjort på. Fikk nemlig tvunget installert 2 apps som jeg hele tiden har satt til manuell, stod og på manuell etter nye market, så det hele var temmelig merkelig/bugga.

 

Google Maps og Gmail ble da force oppdatert til nyeste versjon, som førte til måtte avinstallere Market versjonen av Gmail, siden den har en kjent og VELDIG stygg bug; nemlig den slutter å motta email automatisk. Så endte med jeg måtte avinstallere Market versjonen av Gmail og kjører nå standard som fulgte med OS versjonen.

 

Ikke helt overbegeistret for nye market GUI heller, har blitt mer 'fancy gfx' og mindre oversiktlig, men men...

 

jarle

Lenke til kommentar

Noen som er kjent med problemer å få mobildata til å funke?

Har hatt telefonen 1,5 år.

Kom i går tilbake fra utenlandsreise hvor jeg hadde skrudd av mobildata, har ikke klart å få igang mobildata igjen etter hjemkomst.

Har rebootet telefonen x antall ganger uten at det har hjulpet. WLAN funker helt fint. Har OneCall som mobilleverandør hvis det skulle være relevant.

Noen som har noen forslag til ting jeg kan prøve?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...