Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Da kjører vi en hard reset. Ikke rootet nei.

 

Du trenger ikke kjøre hard reset. Jeg hadde samme problem, men jeg endte vel opp med å ta ut simkortet, sette inn et annet, og så sette inn mitt nye igjen. Da var innstillingene på plass igjen.

 

Kan hende det fungerer å bare ta ut simkortet, starte desire uten sim kort og så starte på nytt med sim kort inni igjen.

 

For øvrig. Jeg og hadde store problemer med å sende og motta mms'er. Har funnet at jeg må ha aktivert at han tillater dataroaming, for at jeg skal få sendt og motta mms. Har ikke hatt problemer siden jeg aktiverte dette valget.

 

Du får en advarsel om at det kan koste masse penger, men så lenge mobildata er deaktivert, så er et jo kun ved mottak og sending av mms at telefonen kobler seg opp mot 3g.

Lenke til kommentar

Hvordan ser man om telefonen er rootet?

 

 

Hvis du ikke har rootet den selv, så er den nok ikke Rootet. Det er noe man fysisk selv gjør...akkurat som å formatere disken og installere Vista istedet for XP som han hadde før.

Det er ingen spøkelse som gjør det, men man gjør det selv :)

Lenke til kommentar

Hvordan ser man om telefonen er rootet?

 

 

Hvis du ikke har rootet den selv, så er den nok ikke Rootet. Det er noe man fysisk selv gjør...akkurat som å formatere disken og installere Vista istedet for XP som han hadde før.

Det er ingen spøkelse som gjør det, men man gjør det selv :)

 

Okei:) Trodde den appen Drocap2 eller hva den heter rootet den for meg!:) Godt å få det avklart:) Takk for svar! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvordan er HTC desire med å åpne meldinger, programmer osv?

Er den kjapp? Ligger meldinger lett til? Er det "chat" oppsett på meldinger? Altså at man ser fra/til, og at det er ett messenger-like system på det.

 

(Normalen min ligger på iphone 3gs, så håper på noen med erfaringer fra begge)

Lenke til kommentar

Den er superkjapp. Programmene du bruker ligger i bakgrunnen og trenger ikke starte opp for hver gang du skal inn på meldinger osv.

 

Du velger selv hvordan meldingene skal ligge via widgets, programsnarveier eller varslinger. Man styrer hele sulamitten helt selv hvordan man ønsker det.

 

Chat får man ja, både med Handcent og den innebygde meldingsprogrammet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...