Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Å rykte har du ifra hvor? Gjerne gi litt kilder til ryktene deres og ikke bare antagelser.

 

Fra tråden her. Sånn... Nøgd?

Ikke egentlig, men helt fornøyd kan man aldri bli ;)

 

Hehe... Det var en kar som linket til et rykte fra en litt troverdig side. Men orket ikke lete etter den. Kan jo være i en av 3 tråder :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner vi HTC så får vi vel ikke 2.2 før til neste år

 

Jeg er helt ny med HTC, aldri hørt om de før .. sånn 2-3 måneder siden. Så jeg kjenner de ikke, og holder meg positiv! :)

 

Hei, jeg har drevet og søkt litt her og der, men ikke funnet noen særlig gøyale spill. Har dere noen dere vil anbefale? :)

 

Ikke et spill, men et leketøy: Draw! <3

Lenke til kommentar

Kjenner vi HTC så får vi vel ikke 2.2 før til neste år

 

Jeg er helt ny med HTC, aldri hørt om de før .. sånn 2-3 måneder siden. Så jeg kjenner de ikke, og holder meg positiv! :)

 

Hei, jeg har drevet og søkt litt her og der, men ikke funnet noen særlig gøyale spill. Har dere noen dere vil anbefale? :)

 

Ikke et spill, men et leketøy: Draw! <3

Haha, takk for svar, men er vel egentlig ikke noe særlig flink til å tegne :p:thumbup:

Lenke til kommentar

Hvilken kalender-widget bruker dere? Så vidt jeg kan se er det to innebygde, én fra HTC og én fra Android. Jeg liker ingen av disse to. Begge viser kun én oppføringer, den fra Android er stygg og sløser med plassen, og den fra HTC åpner kalenderen i månedsvisning uansett. Finnes det noen bedre alternativ på Marked?

 

Bruker "Smooth Calendar", viser enten neste oppføring eller de 3 neste. kan endres selv osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjenner vi HTC så får vi vel ikke 2.2 før til neste år, om de gjentar samme regla som med Hero, Hero har jo enda ikke fått 2.1 selv om det har kommet en oppdatering i riktig retning. Men vi får krysse fingra og håpe det skjer i løpet av året.

 

Ja, utrolig arrogant av HTC, som har solgt masser av Hero. Den har virkelig vært med å øke selskapets markedsandeler og popularitet.

 

Men jeg velger å tro at det ikke drøyer lenge før i alle fall Hero-oppdateringen er klar.Tross alt.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Kjenner vi HTC så får vi vel ikke 2.2 før til neste år, om de gjentar samme regla som med Hero, Hero har jo enda ikke fått 2.1 selv om det har kommet en oppdatering i riktig retning. Men vi får krysse fingra og håpe det skjer i løpet av året.

 

Ja, utrolig arrogant av HTC, som har solgt masser av Hero. Den har virkelig vært med å øke selskapets markedsandeler og popularitet.

 

Men jeg velger å tro at det ikke drøyer lenge før i alle fall Hero-oppdateringen er klar.Tross alt.

 

 

Nei såklart, håper HTC for fingern ut av ræva med å gi 2.1 til Hero, samt at de ikke bruker like lang tid på å gi Desire og evt. andre telefoner 2.2.

Lenke til kommentar

Å rykte har du ifra hvor? Gjerne gi litt kilder til ryktene deres og ikke bare antagelser.

 

Fra tråden her. Sånn... Nøgd?

Ikke egentlig, men helt fornøyd kan man aldri bli ;)

 

Hehe... Det var en kar som linket til et rykte fra en litt troverdig side. Men orket ikke lete etter den. Kan jo være i en av 3 tråder :)

Ryktet om 23. juni startet på xda-developers.com. (Jeg gidder ikke å rote fram linken nå :whistle: ) Deretter kom et nytt rykte den 18. juni: "i løpet av 14 dager" Link her.

Begge disse ble raskt spredt på twitter, hvorpå diverse nettaviser snappet de opp. Dermed blir sånne rykter etablert som en slags sannheter. Nøyaktig når oppdateringen kommer er det (i beste fall) bare HTC som vet.

Lenke til kommentar

vurderer STERKT å gå til innkjøp av en HTC desire nå i sommer.

 

Lurer på om noen kunne fortalt om noen kule ting man kan gjøre med mobilen. Har lest masse tester om den. Men det står så lite om hva som er "kult" å gjøre med den. Har dere noen kule apps osv... :thumbup:

LIGHTSABER!

Lenke til kommentar

Da har jeg fått mine "Black armor shell case cover skin" og kan melde i fra om at den sitter bra på telefonen. Den er relativt stiv, og er laget i hardplast noe som medførte at den ene var ødelagt av posten - Slik at du som ville kjøpe den ene ikke kan få gjort dette... :hrm: Kan ordne bilde hvis det er interessant.

Lenke til kommentar

Fikk min første irriterende feil i går. Telefonen går i evig boot.. Kommer så vidt til skjermen før man skal taste PIN før den booter igjen. Har prøvd å tilbakestille til frabrikkinnstillinger uten at det hjalp. Fant til slutt ut at det funka hvis jeg tok ut minnekortet. Så det er vel noe bugs som har skjedd der. I dag skrudde av backup/restore fra minnekortet, og puttet det inn igjen, og ting funker tilsynelatende ok (men vet ikke om det var derfor).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...