Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan blir det når nye android versjoner kommer ut egentlig, kan man oppdatere Desire da? Er jo helt sykt bortskjemt med iPhone hvor man får alle oppdateringer, og alle glir jo inn med iTunes uten problemer.

Får det vel inn sålenge telefonen takler HW-kravene(tviler på at det blir et problem i en stund framover.. :) )

Lenke til kommentar

Ok får men ny Sense update også da eller går man over til plain Android? Og hvem oppdaterer man fra, HTC eller Google?

Da får man en ny update med Sense. HTC er mye treigere enn Google å oppdatere, men de kommer vel til slutt. Man oppdaterer via HTC gjennom et program på PCen sånn jeg har skjønt det.

Lenke til kommentar

var litt bekymret for batteri kapasitet, men etter å ha sett denne er jeg enda sikrere på at det blir en desire på meg.

 

Edit: hmm krever hvist at du rooter tlf for å kjøre setcpu, får håpe desire kan rootes ikke lenge etter den kommer ut. Desuten koster jo apene her penger. Ikke det at jeg har noe i mot å betale for bra programmer, men man får jo ikke kjøpt gjennom google app store greia. Finnes det andre metoder å få tak i disse programmene?

Endret av zoneman
Lenke til kommentar

var litt bekymret for batteri kapasitet, men etter å ha sett denne er jeg enda sikrere på at det blir en desire på meg.

 

Edit: hmm krever hvist at du rooter tlf for å kjøre setcpu, får håpe desire kan rootes ikke lenge etter den kommer ut. Desuten koster jo apene her penger. Ikke det at jeg har noe i mot å betale for bra programmer, men man får jo ikke kjøpt gjennom google app store greia. Finnes det andre metoder å få tak i disse programmene?

 

 

Les litt lenger bak i tråden. Er forklart ganske godt.

Lenke til kommentar

Til Elprice

Ser det var nevnt tidligere i tråden (selv om det ikke står noenting på nettsidene deres) at dere kjører en kampanje med gratis frakt i uke 11.

Lurer på hvordan dette påvirker oss som allerede har forhåndsbestilt telefonen. Hadde vært flott å kunne få tilbakebetalt de 108 kr som frakten kostet.

Og om ikke; forventer dere inn nok telefoner til at alle som forhåndsbestiller får? (Vurderer å avbestille for så å bestille på nytt for å få med rabatten)

Lenke til kommentar

Elprice:

jeg bestilte en Desire i dag og skrev Fri frakt i kommentarfeltet, men ser likevel jeg er blitt trekt for frakt på nettbank.

 

Takker på forhånd.

 

Edit: fikk svar fra Elprice om at fraktkostnad blir fjernet når mobilen blir sendt. :)

Endret av Hazzie88
Lenke til kommentar

Edit: hmm krever hvist at du rooter tlf for å kjøre setcpu, får håpe desire kan rootes ikke lenge etter den kommer ut. Desuten koster jo apene her penger. Ikke det at jeg har noe i mot å betale for bra programmer, men man får jo ikke kjøpt gjennom google app store greia. Finnes det andre metoder å få tak i disse programmene?

 

Sakser fra mitt tidligere innlegg:

 

"Det er en ganske grei måte å løse dette på egentlig. Hvis du får tak i et SIM-kort fra Storbritannia, Tyskland, Frankrike eller Italia og bruker dette, vil du få tilgang til de samme betalte programmene som er tilgjengelig i det aktuelle landet. Du kan koble til over WiFi, så SIM-kortet trenger ikke å være aktivt og du slipper å betale skyhøye roaming fees. Når du har kjøpt og lastet ned programmene du ønsker, skifter du SIM-kort igjen til det norske, og du har de betalte programmene på telefonen din.

 

Er en litt tungvindt prosess med tanke på at du må endre SIM igjen for å laste ned oppdateringer til programmet, og hver gang du skal kjøpe et nytt, men jeg mener at det så absolutt er mulig. Når jeg får min Desire blir jeg å gjøre dette på denne måten helt til root-tilgang kommer og man kan bruker Market-Enabler til samme oppgaven."

 

Du kan også sette opp Android-emulatoren på PCen din og betale programmene der, for så å overføre de til telefonen din etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...