Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Noe av poenget med OpenStreetMap er jo at den enkelte kan bidra til å forbedre kartene. Når du har HTC Desire, kan du laste ned AndNav2 eller Vespucci. Oppdager du områder der OpenStreetMap ikke har god nok dekning, kan *du* forbedre kartene der det trengs.

Se min signatur, jeg har brukt mange kvelder og logget mange turer for OSM :thumbup:

 

Problemet med Appen er at det virker som den bruker kystlinjen fra første gang den ble tegnet opp, og veier og stedsnavn som er feil ført opp/feil tagget vises ikke, osv... Så Appen fungerer fint til å kjøre langs Europavei og de fleste riksveier (noe de fleste klarer uten GPS), men ikke til andre ting..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff, for et strev. Har eksperimentert i nærmest flere timer med å få album art til å vises for alle albumene. Ser ut til at trikset er å ha bildet i \artist\album\ og kalle den akkurat det samme som verdien i album-taggen i mp3-fila.

Lenke til kommentar

Prøver å åpne en .doc -fil, via Astro, på ca 0,27 MB.. det åpnes, og jeg ser den første siden, men når jeg prøver å bla nedover så får jeg beskjed om at det er for lite minne, og alt lukkes.. hmm.. Liek, why!? :ermm: Er det virkelig ikke mulig å åpne så "store" filer?

Lenke til kommentar

Noen som vet om en god GPSapp? TomTom finnes kanskje ikke? Og på min nokia, så hadde jeg sånn "blinkende" varslingslys når jeg hadde fått ny melding.. Noe lignende å finne til desire? Og hvordan avvinnstallerer jeg apps?

Tror Tomtom er på vei. Blinkede varslingslys finner du vel i innstillingene til meldingsappen, evt så finner du det om du laster ned handcent i stedet for standard. Apps avinstallerer du ved å gå på marked, downloads og velge uninstall. Blinker da rett over skjermen, og ikke på toppen..

Endret av edge
Lenke til kommentar

Kjempetilbud? Hvor mye koster den på elkjop imorgen?

 

Ser ut som komplett får den inn imorgen til 3895 kroner.

De selger den for 1kr med tele2 champion 239 så 2885 totalt :)Jeg har et ganske lite forbruk i tilegg så at abonnementet er littdyrere enn Chess premium som jeg har nå gjør ikke noe spesielt. Du finner priser på tele2.no =)

 

Edit: 2868 totalpris. Minuttpris 0.39 Sms 0.39 mms 1.86 Startavgift 0.89

Endret av Sneeky
Lenke til kommentar

Flere som opplever at den bruker 100 år på å slå seg av? og sliter også litt med at den tror minnekortet er fullt når jeg skal legge inn noe.. tips?

 

 

Jepp. Jeg har gjort det til en vane å ta ut batteriet om den ikke har slått seg av etter et par minutter. Max irriterede! :hrm: Lot den ligge en dag i forige uke, og den hadde enda ikke klart slå seg av etter over en time! Har prøvd med en Task Manager og drepe det meste av prosesser før jeg slår av også, men det ser ikke ut til å hjelpe. Lurer på om det går an å få fram OS-messages så man kan se hvilken prosess som henger....???

 

Minnekortet har jeg ikke støtt på problemer med enda. Fyllt på omtrent 1Gb med musikk og annet rask så langt.

Lenke til kommentar

virker sånn på dennne tråden at det bare er bugs å andre plager på denne mobilen,blir skremt av av dette.Hadde tenkr å kjpøe desire men vet ikke om det er så lurt,når man ser hvor mye plager dere har

 

Telefonen er fantastisk. Jeg har personlig ikke hatt noen problemer med den overhodet, og jeg har brukt den MYE. Grunnen til at det er et par folk som klager over "bugs" er nok tredelt:

 

1. Folk er bygd sånn at de har lavere terskel for å logge seg inn på et diskusjonsforum for å klage på noe, fremfor å skryte. De som er fornøyde med telefonen gir mindre lyd fra seg.

2. Telefonen har en stor rekke av mer eller mindre utprøvde tredjepartsprogrammer, som kanskje kan skape trøbbel. Så lenge man er forsiktig

med hva man installerer bør det gå fint.

3.I tillegg,Desire er en ganske avansert telefon. Mye av det folk klager på lar seg lett løse ved å lese manualen eller faktisk lære seg hvordan telefonen fungerer.

Endret av Jakoozie
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjempetilbud? Hvor mye koster den på elkjop imorgen?

 

Ser ut som komplett får den inn imorgen til 3895 kroner.

De selger den for 1kr med tele2 champion 239 så 2885 totalt :)Jeg har et ganske lite forbruk i tilegg så at abonnementet er littdyrere enn Chess premium som jeg har nå gjør ikke noe spesielt. Du finner priser på tele2.no =)

 

Edit: 2868 totalpris. Minuttpris 0.39 Sms 0.39 mms 1.86 Startavgift 0.89

 

 

Hvor har du dette fra?

 

Den lå jo ute på Tele2.no for 1099 med samme abonnomentet! Men så fjernet de den (pga de ikke fikk tak i den ??). Jeg skal kjøpe meg en HTC Desire, har Tele2 fra før, så ønsker å kjøpe den med et tele2 abonnoment, så slipper jeg å bytte SIMkort osv. Så hvor har du hørt dette? Den er ikke på tilbud på elkjop.no i skrivende øyblikk, og de ha den ikke på lager før den 18. mai står det!

 

-Vegard

Lenke til kommentar

virker sånn på dennne tråden at det bare er bugs å andre plager på denne mobilen,blir skremt av av dette.Hadde tenkr å kjpøe desire men vet ikke om det er så lurt,når man ser hvor mye plager dere har

 

Telefonen er fantastisk. Jeg har personlig ikke hatt noen problemer med den overhodet, og jeg har brukt den MYE. Grunnen til at det er et par folk som klager over "bugs" er nok tredelt:

 

1. Folk er bygd sånn at de har lavere terskel for å logge seg inn på et diskusjonsforum for å klage på noe, fremfor å skryte. De som er fornøyde med telefonen gir mindre lyd fra seg.

2. Telefonen har en stor rekke av mer eller mindre utprøvde tredjepartsprogrammer, som kanskje kan skape trøbbel. Så lenge man er forsiktig

med hva man installerer bør det gå fint.

3.I tillegg,Desire er en ganske avansert telefon. Mye av det folk klager på lar seg lett løse ved å lese manualen eller faktisk lære seg hvordan telefonen fungerer.

ok det var godt å høre,da går jeg for desire likevel istedet for x10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...