Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

nemte dette også i android tråden, men er sikker på at det er andre her som har bruk for samme info:

 

Til alle som bruker/har local på mobilen.

 

Den fungerar ikkje som den skal, den gjer at telefonen får MYKJE dårlegare respons etc.

Satt å fikla med nokon Apps eg skulle ha på ein av heimeskjermane, så hang telefonen seg, fant ingen apps, reagerte ikkje når eg trykte på skjermen, telefonen lagga og var heilt ute av kontroll. Prøvde å restarte 3 gonger, men dritten fortsatte.

Så hugsa eg at det var nokon her i denne tråden (?) som hevda at Local førte til FC o.l.

så eg avinnstalerte det via market, fordi eg fekk FC om eg gjekk på innstillingar, for å administrere apps, og etter det har mobilen gått som kniv i smelta smør :) Takk til den som nevnte at denne Local dritten ikkje var heilt frisk!!

 

Har også bestilt silicon skincase til herligheten: http://cgi.ebay.com/BLACK-Epik-Case-Resin-Dot-Gel-Skin-HTC-Desire-Bravo-/300423044577?cmd=ViewItem&pt=PDA_Accessories&hash=item45f29bdde1

Det er absolutt det beste eg har funne til min kjære til nå :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk til den som nevnte at denne Local dritten ikkje var heilt frisk!!

 

Har også bestilt silicon skincase til herligheten: http://cgi.ebay.com/BLACK-Epik-Case-Resin-Dot-Gel-Skin-HTC-Desire-Bravo-/300423044577?cmd=ViewItem&pt=PDA_Accessories&hash=item45f29bdde1

Det er absolutt det beste eg har funne til min kjære til nå :)

 

Hadde også problemer med Local for noen tråder tilbake. Fjernet dritten selv relativt kjapt. Bestilte meg btw samme silicon-case som deg i går. Den ser veldig smuud ut! Og bra pris..

Lenke til kommentar

Takk til den som nevnte at denne Local dritten ikkje var heilt frisk!!

 

Har også bestilt silicon skincase til herligheten: http://cgi.ebay.com/BLACK-Epik-Case-Resin-Dot-Gel-Skin-HTC-Desire-Bravo-/300423044577?cmd=ViewItem&pt=PDA_Accessories&hash=item45f29bdde1

Det er absolutt det beste eg har funne til min kjære til nå :)

 

Hadde også problemer med Local for noen tråder tilbake. Fjernet dritten selv relativt kjapt. Bestilte meg btw samme silicon-case som deg i går. Den ser veldig smuud ut! Og bra pris..

Local var noko av det fyrste eg innstalerte, så merka utruleg stor forskjell etter eg fjerna shiten :)

og ja, den siliconcasen, om den er sånn den framstår på bildet, ser den veldig nice ut. Trur også mobilen blir bedre å holde. gledar meg til den kjem, seist eg bestilte noko frå HongKong, kom den etter ca 7dagar :)

 

edit: håpar også at min IS kjem i begynnelsen av denne veka, sidan mange andre fekk den i går.

Endret av Ondskap
Lenke til kommentar

Jeg hadde vært litt skeptisk til denne selgeren: Han har pr. dags dato ingen feedback. Generelt er det tryggere å kjøpe fra noen som har gjort mange salg, og som har høy prosentandel (>99%) positiv feedback.

Lenke til kommentar

Hei... Jeg prøver igjen.. Jeg skulle gjerne ha fått synkronisert alt jeg hadde på kalenderen min på nokia E72 til min nyervervede Desire.. Noen tips?

Tjohei!

 

Vet ikke om noe spesiell enkel måte.. men, Desire synkroniserer veldig godt med Google Calendar, så om du har mulighet til å synkronisere kalenderen din fra E72 til Google, eller eventuelt via Office Outlook (så finnes det et kjekt program, Google Calendar Sync, som synkroniserer Office Outlook <-> Google Calendar, for så videre Google Calendar - Desire)..

 

Slik har jeg det nå i hvert fall.. så det jeg plotter inn i kalenderen min på Desire, kommer opp på alle 3 kalenderne mine; Google, Office, Desire ..

 

:)

Lenke til kommentar

Gah! :cry:

 

Jeg har tydeligvis dårlig 3G dekning akkurat nå, og telefonen kobler seg av og på hele tiden, hvilket vil si at den sier 'pling-plong' hvert tiende sekund eller så! Utrolig irriterende.

 

Er det noen måte å kun slå av notifikasjonslyden for oppkobling til mobilnett (HSPA)? Finner det ikke i lyd-menyen. Har den i stille-modus akkurat nå...

Lenke til kommentar

Hei... Jeg prøver igjen.. Jeg skulle gjerne ha fått synkronisert alt jeg hadde på kalenderen min på nokia E72 til min nyervervede Desire.. Noen tips?

Via Exchange? :D

 

Jeg har prøvd/prøver to som jeg kan anbefale. Copilot og Sygic. De er litt forskjellige men fullt brukbare begge to.

Kan skyte inn et 3. forslag som ikke anbefales å bruke tid på å prøve...

 

Jeg har prøvd Mapdroid, basert på OpenStreetMap...

Anbefales IKKE, det mangler både store og små veier, kystlinjen er meget unøyaktig (ikke oppdatert på leeenge, langt værre en kartet på nett, fjorder mangler, veier går ute i havet, stedsnavn osv mangler...

 

Det fungerer fint om du skal bevege deg i Oslo sentrum eller andre steder innenlands hvor noen har jobbet mye med Kartet, men til generelle turer med bil eller til fots er det helt ubrukelig...

 

Det er gratis, men det er ikke brukbart til noe... :thumbdown:

:thumbup:

Hva med Google Maps da?

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd/prøver to som jeg kan anbefale. Copilot og Sygic. De er litt forskjellige men fullt brukbare begge to.

Kan skyte inn et 3. forslag som ikke anbefales å bruke tid på å prøve...

 

Jeg har prøvd Mapdroid, basert på OpenStreetMap...

Anbefales IKKE, det mangler både store og små veier, kystlinjen er meget unøyaktig (ikke oppdatert på leeenge, langt værre en kartet på nett, fjorder mangler, veier går ute i havet, stedsnavn osv mangler...

 

Det fungerer fint om du skal bevege deg i Oslo sentrum eller andre steder innenlands hvor noen har jobbet mye med Kartet, men til generelle turer med bil eller til fots er det helt ubrukelig...

 

Det er gratis, men det er ikke brukbart til noe... :thumbdown:

:thumbup:

Hva med Google Maps da?

Google maps er fint det men ikke som et program med stemme som kan vise deg veien når du kjører. Og det blir veldig dyrt i utlandet fordi den laster ned kart hele tiden. På både Sygic og Copilot er kart forhåndlagret.

Lenke til kommentar
Hadde også problemer med Local for noen tråder tilbake. Fjernet dritten selv relativt kjapt. Bestilte meg btw samme silicon-case som deg i går. Den ser veldig smuud ut! Og bra pris..

Hvor kan man se bilder av den?

 

SMOKED BLACK GEL SKIN FOR HTC DESIRE

 

under 50-lappen for saken rett i postkassa. high five! Får håpe asken ikke hindrer leveransen.

 

Kjøpte en selv :new_woot:

Er den ræva så er det care, da den var mer eller mindre gratis ;)

Lenke til kommentar
Får opp en drøss med bilder jeg.
Må man registrere seg og logge inn for å få se produktbildet? Det er merkelig for andre produktbilder får man jo se uten dette.

 

Edit: med den 3. nettleseren jeg prøvde så kom bilder opp. Både firefox og Opera feilet.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Får opp en drøss med bilder jeg.
Må man registrere seg og logge inn for å få se produktbildet? Det er merkelig for andre produktbilder får man jo se uten dette.

 

Edit: med den 3. nettleseren jeg prøvde så kom bilder opp. Både firefox og Opera feilet.

Slå av Ad-block...

Lenke til kommentar
Får opp en drøss med bilder jeg.
Må man registrere seg og logge inn for å få se produktbildet? Det er merkelig for andre produktbilder får man jo se uten dette.

 

Edit: med den 3. nettleseren jeg prøvde så kom bilder opp. Både firefox og Opera feilet.

 

For meg viser både Firefox og Opera bildene på denne siden fint.

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd/prøver to som jeg kan anbefale. Copilot og Sygic. De er litt forskjellige men fullt brukbare begge to.

Kan skyte inn et 3. forslag som ikke anbefales å bruke tid på å prøve...

 

Jeg har prøvd Mapdroid, basert på OpenStreetMap...

Anbefales IKKE, det mangler både store og små veier, kystlinjen er meget unøyaktig (ikke oppdatert på leeenge, langt værre en kartet på nett, fjorder mangler, veier går ute i havet, stedsnavn osv mangler...

 

Det fungerer fint om du skal bevege deg i Oslo sentrum eller andre steder innenlands hvor noen har jobbet mye med Kartet, men til generelle turer med bil eller til fots er det helt ubrukelig...

 

Det er gratis, men det er ikke brukbart til noe... :thumbdown:

 

Noe av poenget med OpenStreetMap er jo at den enkelte kan bidra til å forbedre kartene. Når du har HTC Desire, kan du laste ned AndNav2 eller Vespucci. Oppdager du områder der OpenStreetMap ikke har god nok dekning, kan *du* forbedre kartene der det trengs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...