Gå til innhold

TV2 fikk Premier League rettighetene, hva synes dere?


Bister

Anbefalte innlegg

Haha, never mind, har TV 2 PL HD nå... :p Canal Digital lagde en deal med oss på telefonen, fikk nedgradere til Family på CD UTEN oppsigelsestid også plusset vi bare TV2 PL HD på det, good enough for pappa, så good enough for meg. Aktivert allerede også, sweet deal!

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hewitt: Hehe, heldig. Vel, vi har Sky bare fordi pappa må se cricket osv, så jeg er heldig at jeg får ha det for PL og MUTV og greier. Og han har faktisk blitt fotballinteressert nok til at han må se de store kampene ihvertfall, og Sky viser alltid de så da passer det bra. Også skal jeg jo fikse TV2 PL HD her også, må jo ha alle kampene hjemme når jeg kommer hjem i feriene osv; men venter kanskje 2 mnd til nedgraderingen fra CD tar plass. Men noe sier meg at jeg er litt for ivrig og at jeg kommer til å bestille TV2 PL før helgen kommer.... :p

 

OT-delen: Flytter til Polen, skal studere medisin der. :) Du skulle flytte til England sant? Studere noe der?

Sky er nok digg, bare synd det koster så mye (og at de ikke sender alle kampene). Sånn sett er vi heldige her i Norge, med veldig god tilgjengelighet. En kanal som sender alle kamper, isteden for å stresse med forskjellige pakker og leverandører, og til en fin pris.

 

Nice. De sender vel PL der også regner jeg med. :p Flytter til London ja, skal studere journalistikk der. :)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Ja, Norge er herlig mtp PL egentlig.

 

Game of the season på TV2 PL HD1 nå, Shitty goin' down in the 96th min! :D

 

Nice Hewitt, hvilket universitet der?

 

EDIT: Viste nettopp de 10 beste målene fra 09/10, fy faen for noen mål. Gleder meg så VILLT til PL nå, daaaaamn!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Først var jeg skeptisk. Nå skjønner jeg hvor bra dette kommer til å bli. Som nevnt tidligere, så virker hele opplegget mye friskere, med nytt studio, god dekning av alle kampene og mulighet for å kjøpe stream til kampene.(som ikke var mulig med Canal +) Noen som har informasjon om hvilke kommentatorer vi kommer til å høre? Gleder meg. (Selv om det blir mye pub besøk på meg)

 

Eneste jeg kommer til å savne er noen av kommentatorene som var på Canal +, engelske kommentatorer, og måneansiktet til Dag Solheim.

Lenke til kommentar

Noe som har prød å se på TV2 sport via stream ? Hvordan er kvaliteten ?

Varierende. Den er som oftest overraskende bra og veldig brukbar. Andre ganger blir den gradvis dårligere og ender i hakkete 100 pixels oppløsning. (Litt overdrevent vel og merke :p Men føles jo sånn hvis du betaler for den) Har selvsagt mye med internettforbindelse å gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg er en av de få som har Telenor Fibernett og skal kanskje få Fiber-tv nå fra dem. På deres sider står det at man kan velge en Canal Digital-pakke, men denne er uten disse PL-kanalene. Over telefon fikk vi fortalt at de enda ikke var helt klare på tilretteleggingen av Premier League-kanalene over Telenor Fibernett-TV.

 

Bør dette gjøre meg bekymret? Er det slik at Telenor må få i gang en avtale med TV2 om å sende PL, eller er det bare detaljer rundt hvordan Canal Digital skal gi oss kanalene gjennom Telenor Fiber som ikke er helt klare enda. Har lite lyst til å gå inn for TV fra Telenor Fiber, for så å vite at de ikke kommer til å gi PL til sine kunder.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor mange av kampene som sendes samtidig på TV2BPL som vil ha TV2s egne kommentatorer? Så vidt jeg vet er det kun Langli, Petter Myhre og Alsaker som skal kommentere - mens 'eksperter' ( :roll: ) som Bohinen og Lundekvam heldigvis holder seg i studio.

Alle kampene sendes vel, så må være fler kommentatorer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...