Gå til innhold

TV2 fikk Premier League rettighetene, hva synes dere?


Bister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig trist. Har storkost meg med Canal+ sendingene i en årrekke. Må si at de virkelig har blitt gode på Premier League med årene. Gode kommentatorer, reportasjer, pauseunderholdning, oppkjøring til kampene. Og best av alt, uten reklame. Gruer meg virkelig til å høre Ivar Hoff, Bengt Eriksen, Davy Wathne, Mini Jakobsen osv. snakke om Premier League.

 

Nå har jeg Premier League, Primera División, Serie A + mange gode filmkanaler til den latterlige 250,- pr mnd.... Spent på hva TV2 vil kreve for kun Premier League.

 

Flagget på halv stang i dag

Lenke til kommentar
Hadde selv håpet på at Canal + skulle ha kjøpt de tilbake, men tror dette ihvertfall blir en bedre løsning enn at det hadde blitt opprettet nye kanaler som kanskje ikke alle hadde ahtt mulighet til å få.

Er TV2s kanalar mindre tilgjengeleg enn tilsvarande frå Canal+?

 

Personleg syns eg dette er greit nok. Ikkje så mykje å meine om det før ein får sjå kva tilbod TV2 eventuelt kjem med. Det eg ser mest fram til, er kva tilbod dei kan få på Internett. Så vidt eg veit er det ikkje eit godt, lovleg, tilbod for dei som ønskjer å sjå Premier League på nettet. Håper det kjem ei fornuftig prisa løysing der ein kan kjøpe alle kampane til favorittklubben, og eventuelle andre kampar av interesse.

Lenke til kommentar

Som om jeg skulle sagt det selv "Tommy". Canal+ har lyst opp hver vinter i 12 år, og det er trist hvis de ikke klarer å beholde rettighetene. Som tidligere nevn er det så sinnsykt deilig å slippe 5 min. lange reklamepauser, slippe å høre hobbyekspertene Davy Wathne, Mini og Hoff. Kanskje værst er Bengt Eriksen. Grøsser bare av å tenke på å høre den gjengen helg ut og helg inn. Superlørdag og supersøndag studio er jo halve morroa med PL i helgene. I tillegg er jo analysene til Lars Tjernås er jo verdt 250,- pr mnd aleine.

Lenke til kommentar
Hadde selv håpet på at Canal + skulle ha kjøpt de tilbake, men tror dette ihvertfall blir en bedre løsning enn at det hadde blitt opprettet nye kanaler som kanskje ikke alle hadde ahtt mulighet til å få.

Er TV2s kanalar mindre tilgjengeleg enn tilsvarande frå Canal+?

 

Nei :) Men var prat om at selgerne Medge Consulting skulle opprette egne TV-kanaler og sende Premier League kampene der. Så var det jeg tenkte på med kanaler alle kanskje ikke ville hatt muligheten til å få :)

Lenke til kommentar

Å se på fotball på viasatt eller tv2 var som å se på sykling på NRK da Rike kommenterte. Viktig med "mute"-knappen lett tilgjengelig.

 

Husker jeg så en random tippeligakamp på tv2 og det ene laget scorer: "Det må jo være offside....nei... det er ikke offside, for keeperen stod bak og opphevet offsiden" sier plutselig den ene av kommentatorene... :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...