Gå til innhold

TV2 fikk Premier League rettighetene, hva synes dere?


Bister

Anbefalte innlegg

Pr. i dag, kommer jeg til å benytte meg av TV2 Sumo til å se premier League, ved å koble pcen til TVen.

 

Det jeg er litt redd for, er at TV2 ikke har kraftige servere nok til å tåle alle som sikkert kommer til å se kampen på tv2 sumo.

Er det noen som har erfaringer med TV2 Sumo under større begivenheter ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

Sumo Sport

Pris: kr 199,00 ,-

Se all sport på TV 2 Sumo for kr. 199 per måned.

Brukervilkår

 

Kredittkort/bankkort

Dette kjøpet er et løpende abonnement med automatisk fornyelse. Du vil bli belastet på nytt ved periodens slutt inntil du selv velger å si det opp.

 

Okei, hvis jeg sier opp, må jeg også betale først for neste mnd også ?

Og, kan jeg bare sende mld til dem ?

Lenke til kommentar

Tipper de kanalene kommer når kampene er på. Altså, du vil ha mulighet til å trykke deg inn på TV2sumo2, 3, 4, 5 og 6 i morgen klokka 16 når alle kampene går. Det er ingen "kanal", men kamper blir sendt i hver sin stream/kanal, om jeg har forstått rett. Er lite vits med 10 kanaler som sender samme program på pre-match day f.eks.

Lenke til kommentar

Må si jeg er overrasket over TV2 og kvaliteten på TV2 Sumo.

 

Kvaliteten kunne vært noe bedre, da linja mi yter mer en det jeg får.

Uansett, brukte feedback knappen i TV2 Sumo applikasjonen og fikk svar etter (5 min ??), har totalt 3 henvendelser der, inkl. forbedringspotensiale, selv der fikk jeg svar nesten umiddelbart.

 

Likte muligheten til å kunne skifte til repsektive kanal, og bare enkelt se på tidslinjen når målet i den kampen kom, og få se målet i reprise akkurat når jeg selv ønsker det.

 

Ingen tvil om at dette er fremtiden.

Som sagt, en del bugs her og der, bl. annet at det ikke alltid dukker opp på tidslinjen når de ulike eventene skjedde.

I tillegg er det klart forbedringspotensiale i desktop klienten mtp tilpassing av skjermoppløsningen, det virker ikke som 1920*1080 er en optimal oppløsning i klienten.

 

Men TV2 har så langt snudd meg fra totalt forbanna for at de tok PL rettighetene --> akspetert realiteten --> nokså overbevist.

Lenke til kommentar

Pausen var ikke noe mer/mindre spennende en Canal + sitt opplegg.

Var en fotballspiller i studio, kampanalyse og generell shitshat.

Fikk også sett en liten compilation av mål fra fjorårets sesong.

 

Edit: Forøvrig så er jeg veldig fornøyd med bildekvaliteten og utvalget vi får.

Men foreløbig så sliter de med lyden på samtlige sendinger. Knitring og hengende lyd skaper dårlig stemning.

Men regner med TV2 er på saken. Blir forhåpentligvis fikset til neste runde.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig to helt forskjellige ting med TV2 vs TV2 BPL. TV2 er en reklamefinansiert gratiskanal, mens TV2 BPL er en betalkanal for entusiaster. Når TV2 sender fotball på hovedkanalen så må nødvendigvis pausene fylles opp med reklame for å få det til å gå opp i opp og ikke sende midt i kampen. På betal-TV er det selvsagt noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...