Gå til innhold

TV2 fikk Premier League rettighetene, hva synes dere?


Bister

Anbefalte innlegg

Lars Tjernås kan for all del kalles ekspert, det er ikke det jeg sier. Han er bare ikke helt min "cup of tea".

 

Studio er morsomt, men for min del er kampene det interessante og et godt studio er bare en bonus. Det er et stort løft (for min del hvert fall) å gå over til å sende alle kampene direkte i motsetning til Canal+ sitt utvalg av kamper, og ikke minst at nesten alle kampene sendes i HD, i motsetning til Canal+ som hadde et heller labert HD-utvalg av kamper med et par kamper hver runde. Dette alene er god nok grunn til at jeg støtter TV2s satsning nå. Hadde Canal+ gjort det samme hadde det jo vært én ting, men det er vel tvilsomt ettersom de har sittet på rettighetene lenge og kjørt stort sett samme løp helt ut. Ellers er det jo som sagt også et stort pluss at blir mye mer britiskprodusert stoff, som definitivt holder mye høyere standard enn noe laget av både TV2- og Canal+-redaksjonen.

 

Så får vi heller se hvordan studio blir, men jeg for min del ser foreløpig bare fordeler med TV2 kontra Canal+. Men jeg ville ikke hatt for høye studioforhåpninger, med tanke på tidligere fotballstudio derfra. Jeg for min del bryr meg ikke så mye, liker egentlig litt uformelle og "folkelige" studiosendinger, jeg skal bare se kampen. :p

 

Og SMS-dritt kommer garantert. :D TV2 må jo tjene inn igjen litt av de millionene dette kosta ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir bare å glede seg til å få høre hva folket mener under studio sendingene. "Ole fra hamar twittrer; Torres er dårlig, United er laget !!!!"

 

Herregud, jeg bryr meg virkelig ikke hva alt det tabloid/se og hør greiene til tv2. Jeg ønsker eksperter som kan det de prater om og holder seg til det fotballfaglige. Ikke eks fotballspillere som Lars Bohinen som bare prater tull fra ende til annen.

 

Forresten, er det noen som har hørt noe om sesongkort til en lag. Egentlig er jeg bare interessert i å følge Wolves sine kamper, så for en billigere pris hadde det vært konge.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Canal Digital og TV2 enige om PL-avtale

 

Deilig å få det på plass. PL til alle husstander da.

 

Tipper jeg beholder meg hos CD. De har tross alt Primera, Serie A, Bundesliga, Copa America, NBA og Wimbledon. Har hatt både CD og Viasat(med Viasat Fotball) til nå, men med PL i tillegg blir det bare plass til en av de. Annet enn Viasat Fotball kan jeg ikke se at jeg går glipp av mye, kanskje et par kamper i CL. Spesielt siden jeg venter med dette til etter VM.

 

Hvor mye går man glipp av CL hvis man bare har Viasat 4?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor mye basispakke+fotballpakke koster hvis man har fiber fra før?

 

Pr. nå har jeg CD i stua og Viasat i kjelleren, men jeg er keen på å bytte til Altibox med Viasat basis + TL/PL pakke. Hvor mye vil det koste?

 

Svaret er sikkert gitt, men jeg gir det igjen:

 

Fotballpakke med Altibox 179,-

 

Det både for TL og PL. *Himmel!*

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ja, du får sett alle PL kampene på nett via TV2 Sumo.

 

Priser:

Sumo SPORT uke: kr. 99

Sumo SPORT måned: kr. 169 (kr. 199 fra 1. august)

Sumo SPORT halvår: kr. 799 - Kjøp for 6 måneder og spar kr. 155* (kr. 999 fra 1.august)

Sumo SPORT år: kr. 1399 - Kjøp for 12 måneder og spar kr. 509* (kr. 1899 fra 1.august)

 

 

* I forhold til månedspris.

 

En ting jeg håper er at de legger ut opptak av alle kampene, så man kan se de når man vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...