Gå til innhold

TV2 fikk Premier League rettighetene, hva synes dere?


Bister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste jeg savner som Canal Digital parabol-kunde er muligheten til å trykke *Settings* - Lydspor: Engelsk.

 

Men den opsjonen er avslått.

Skal sende en e-post til Canal Digital. Tenk om jeg kunne fått engelske kommentatorer istedenfor Alsaker. Hadde gjort det perfekt!

 

Takk for din henvendelse.

 

Dette er ikke noe vi tilbyr eller har planer om å tilby med det første,dessverre.

 

Dersom noe mere er uklart er det bare å ta kontakt med oss via telefon 06090 eller eventuelt ved å sende oss en mail.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi har Sky hjemme fordi foreldrene mine har mange kanaler de vil se der mtp. cricket som de vil se og noen indiske kanaler og nyhetskanaler osv. (foreldrene mine er indiske ;)) Det er dyrt men vi får så mye fra England, Sky Movies, alle HD-kanalene, Sky Sports, alle Entertainment kanalane osv. Og de har by far den beste kvaliteten på studio og kommentatore osv, og til og med bildekvalitet er bedre. HD-sendingene er perfekte. Også får jeg MUTV der også. :)

 

www.skynow.tv

 

Forhandler for Sky i Europa utenfor England. Det er egentlig ikke aktuelt for oss som vi bare se PL og fotball osv pga prisen, men siden familien min skal ha det så er det utrolig deilig å ha det hjemme!

EDIT: Parabol fikk vi satt opp av en eller annen her i Bergen som kan alt dette. De som setter opp satelitt osv!

 

Hewitt: Hehe, heldig. Vel, vi har Sky bare fordi pappa må se cricket osv, så jeg er heldig at jeg får ha det for PL og MUTV og greier. Og han har faktisk blitt fotballinteressert nok til at han må se de store kampene ihvertfall, og Sky viser alltid de så da passer det bra. Også skal jeg jo fikse TV2 PL HD her også, må jo ha alle kampene hjemme når jeg kommer hjem i feriene osv; men venter kanskje 2 mnd til nedgraderingen fra CD tar plass. Men noe sier meg at jeg er litt for ivrig og at jeg kommer til å bestille TV2 PL før helgen kommer.... :p

 

OT-delen: Flytter til Polen, skal studere medisin der. :) Du skulle flytte til England sant? Studere noe der?

 

Wis: Hehe ja akkurat, man må ha hele familien med på det. Dreambox er sååå rotete at vi aldri gadd noe sånt, og det er litt ulovlig og alt det også, så www.skynow.tv passer perfekt. Lovlig, funker alltid og har fantastisk kundeservice... 3 ting man ikke kan si om dreambox. ;)

1. DreamBox er fullt lovlig, men det er 2 potensielle ulovligheter:

a) Cammen kjøres på softwarenivå, noe som gjør at krypteringa som dekrypteres av kortet går via denne cammen. Cammen kan redigeres og deles via TCP/IP.

b) Når man bruker recording på en DB, så lagres det i rått format, på vanlige crap-bokser fra CD og Via lagres det kryptert. Ved lagring av råformat, kan dette igjen tas ut og deles.

2. Min Dreambox kræsja mye på begynnelsen da jeg skulle sette den opp, ikke én eneste gang siden da.

3. Vet ikke helt hva jeg skal svare her, da DB-forum fins overalt. Tenker du derimot på selve boksen (hardware), går jeg via forhandler hvor jeg kjøpte den.

Endret av RePaC
Lenke til kommentar

Eneste jeg savner som Canal Digital parabol-kunde er muligheten til å trykke *Settings* - Lydspor: Engelsk.

 

Men den opsjonen er avslått.

Skal sende en e-post til Canal Digital. Tenk om jeg kunne fått engelske kommentatorer istedenfor Alsaker. Hadde gjort det perfekt!

 

Savner Fredheim, Tjernås og engelske kommentatorer jeg også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...