Gå til innhold

TV2 fikk Premier League rettighetene, hva synes dere?


Bister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går var en ultimate low for TV2. Fikk ikke lyd på Tottenhamkampen, og når jeg ringte til dem fikk jeg beskjed om at de ikke hadde rettighetene, som i grunn var bullshit da andre fikk lyden tilbake i andre omgang. Noe jeg ikke fikk.

 

Men løste problemet med å høre på radio, BBC London, med radiosync på pcen for å synce til matchen.

Var faktisk en bedre opplevelse en vanlig kommentatorer.

Lenke til kommentar

Enig. Arsenal kampen gikk i svart og Magpies-Blackpool ble ikke engang vist. I det hele og store har TV2 skuffet forferdelig på den tekniske fronten med opptil flere alvorlige feil hver helg. Liveoppdateringen ved mål i andre kamper funket heller ikke optimalt denne helgen og i enkelte perioder lå lyden foran bildet.. igjen.

 

De får en helg til, men så er det slutt med tålmodigheten. Greit med startvansker, men nå er vi godt ut i september.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Jeg syns kvaliteten synker for hver gang. Det er noe påtatt over de fleste i studio, alt virker staged og spørsmålene veldig forberedt. Det er selvfølgelig ganske normalt, det er likevel ikke meningen at det skal skinne så godt gjennom.

 

Morten Langli er heldigvis i studio og ikke i kommentatorboksen.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Uenig. Lundekvam er god; saklig, forsøker ikke å være morsom. Den eneste som bør prøve seg på morsomme bisetninger, er Schau, fordi han kan det. De andre forlanger jeg saklighet og nøkternhet av. Men ellers er jeg veldig enig i at Langli bør holdes i studio, og ikke settes til å kommentere... grøss og gru.

Lenke til kommentar

Helt enig, Points. Var veldig skeptisk til Børrestad da det ble offentliggjort at han skulle være programleder, men er absolutt ikke det nå. Det er tydelig at han ikke sitter inne med mest kunnskaper av de som er i studio, men det skal jo strengt talt mye til. Syns han har gjort en god jobb som programleder så langt. Lundekvam, derimot, irriterer meg bare. Sier bare det opplagte.

 

Schau er rett og slett konge. Elsker den mannen!

Lenke til kommentar

Børrestad? Ser ikke hva du har i mot han uteom utseendet hans (selv om jeg ikke ser noe galt i det). Kanskje ikke den med mest kunnskaper, men han er tross alt programleder og fungerer veldig bra som akkurat det. Schau synes jeg er helt knall. Måten han prater på med et lurt lite smil om munnen.

At han er en femi faen har ingenting med det faktum at han ikke kan noe som helst. Ikke er han en god studioleder, ei heller kan han noe som helst om Engelsk fotball. Thorstvedt hadde vært et mye bedre valg, eller omså Langli, da hadde vi sluppet han i kommentatorboksen. Med en sånn studioleder blir diskusjonene rett og slett for overfladisk og obvious, han mangler pondus som både programleder og fotballdebatant. Sånn sett har jeg ingenting imot han, bare at valget av han er totalt feil. Man merker at svarene og spørsmålene er ferdigprodusert siden han tross alt ikke kan komme med noe vettug på direkten når han får svar fra gjester i studio. Det lyser bare for godt gjennom at dette er skapt og produsert, du får ikke den naturlige diskusjonen og praten du får i andre studio. Dette mener jeg skyldes mest vår ærede programleder Børrestad.

 

Ellers syns jeg Schau er en herlig fyr, samt at Langli er årets overraskelse i studio. På kommentatorplass er han som kreft og regne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...