Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Devilfish : Bubblehunt, er det en mods for å få bubbleheads i spillet? Jeg savner egentlig Bubbleheads, syns det var artig å lete etter de :)

 

@N.N : Nok skapplass er viktig. Så også non andre safehouse modder med sniper nest på taket og gjerder med piggtrå rundt hele bygget, veldig kult :)

 

Hvis du er dyktig kan du sette opp lysbrytere på veggen som man kan slå av og på lyset også, men dette er avansert ifølge de på falloutnexus ;)

Lenke til kommentar

Har aldri brukt GECK før, så blir nok kun forskjellige "ting" i første omgang, altså ingen Mr. Handy eller lysbrytere.

 

Skal ha plenty med containers, tenker å lage et lite armory med en container for vær type våpen osv.

 

Hvor blir d av folka(Veronika, Boone, Cass osv) når du "Part ways" med de ? Står jo "We'll meet up in Lucky 38" men der er de jo ikke.

 

I svitten du har fått der.

Lenke til kommentar

Leita i hele svitten uten hell :p heh

 

Men det er jo der de skal være ja. Fra wiki: "Should you tell your companion to wait for you at The Lucky 38 they will be waiting in your presidential suite ready to be rehired. "

 

Er ikke sikker på dette, men verd et forsøk: Det kan hende de ble sendt tilbake der du fant dem? Prøv å let der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Har fått til Helios one i Geck men det er vel det eneste ennå. Strømm til Hele wasteland, Archimedes II og en jeg lagde selv, Thor I som er en sattelitt som dropper nuker. Men det er ustabilt, vet ikke om det er fordi jeg bruker 64 bit eller ikke. Eller om spillet ikke takler det. Det er en copy paste av effekten til Megaton nuken fra fallout 3. Jobber med det.

 

Men nukes kan ikke reloades av strømm så det er ikke flere enn 7/8 stykker til sammens på Thor 1. Den Reloader en gang om dagen akkuratt som Archimedes II men grunnen til det er at Thor 1 er ute av sin opprinnelige bane og bare er tilgjengelig til å fyre en gang om dagen. Kommer man til 0/8 vil ikke Thor I lenger fungere. Er bare i en slik Alpha stadie ennå. (Den ene nuken ble brukt under krigen, derfor 7/8)

 

Planlagt å ha det integrert i en faction mod jeg har planlagt men siden det krasjer hele tiden tar det sin tid.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Leita i hele svitten uten hell :p heh

 

Men det er jo der de skal være ja. Fra wiki: "Should you tell your companion to wait for you at The Lucky 38 they will be waiting in your presidential suite ready to be rehired. "

 

Er ikke sikker på dette, men verd et forsøk: Det kan hende de ble sendt tilbake der du fant dem? Prøv å let der.

 

 

Der fant jeg henne, hu dukka opp i svitten til slutt :) Tok kanskje bare litt tid.

Lenke til kommentar

Bruk vats og ta vingene. Hvis de blir cripled så kan de ikke fly.

 

Det var bare semi effektivt, 9 av 10 ganger får jeg ikke criple på vinngene og siden jeg bare får 3 skudd, hjelper det lite når det kommer 6 av de jævlene mot meg,

Jeg fikk heldigvis pullet 2 av dem så 3 så 1.

En alternativ løsning er å blaste dem med missiles fra avstand. Funker relativt greit det også. Var det jeg gjorde da jeg bestemte meg for å ta turen til hjemplassen til de Khan-folka.

Lenke til kommentar

 

Planlagt å ha det integrert i en faction mod jeg har planlagt men siden det krasjer hele tiden tar det sin tid.

 

Skal du lage en ny faction? :)

Virker som du har litt peil på Geck, er det vanskelig å starte å modde? Krever litt studering av manualene leser jeg på nexus ;)

 

Nei, eller det spørs hva du skal modde.

 

Jeg driver å lager ett hus, og det første gangen jeg har brukt GECK. Har fått lagd en del allerede.

 

Hva synnes dere?

post-138102-1288485140,1677_thumb.jpg

Endret av N.N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...