Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Tror jeg har funnet en gigantisk glitch, hver eneste gang jeg snakker med Ignacio Rivas på HELIOS One og sier:

 

"I overloaded the plant. No one will be able to use it to power a weapon" så får jeg 3 stimpacks, 2 docotorbags og 385 xp. Kan levle så mye jeg vil nå, men det ødelegge jo spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AAARgh, holdt på i evigheter med questen, put a spell on you @ mccarren.. Curtis går aldri ut den døra til flyplassen, bare vimser ut og inn i evigheter. Tatt andre quests i mellomtiden og dratt tilbake, men samme skjer...??

Still deg i skjul utenfor tårnet og vent til klokka er 0130. Da er det bare å gå inn i tårnet og konfrontere ham.

 

Er det at han ikke går inn i tårnet, har stått ute og venta på ham uten party members, med steatlh boy på og greier, men han går ikke ut på plassen, bare ut døra fra basen og rett inn igjen, av og til går han ut og inn i loop.

 

Lenke til kommentar

Hadde en quest (still in the dark tror jeg den heter) for BOS der Elder Mcnamara bare står i gangen i midten av komplekset, og vil aldri gå å sette seg i stolen sin. På grunn av det så får man aldri tatt quest fordi man kun kan snakke med han om det på når han sitter der. Det er vist en bug som blir trigget ved at man sitter i stolen hans, noe jeg gjorde.

 

Uansett, løste dette ved å slå inn en "kill" kommando i konsollen, og deretter "resurrect". Etter det gikk han med en gang og gjorde det han skulle.

 

Finnes også resetquest kommando du kan prøve.

Endret av Dr.Satan
Lenke til kommentar

Hadde en quest (still in the dark tror jeg den heter) for BOS der Elder Mcnamara bare står i gangen i midten av komplekset, og vil aldri gå å sette seg i stolen sin. På grunn av det så får man aldri tatt quest fordi man kun kan snakke med han om det på når han sitter der. Det er vist en bug som blir trigget ved at man sitter i stolen hans, noe jeg gjorde.

 

Uansett, løste dette ved å slå inn en "kill" kommando i konsollen, og deretter "resurrect". Etter det gikk han med en gang og gjorde det han skulle.

 

Finnes også resetquest kommando du kan prøve.

Har du patchet spillet? og har fortsatt de problemene? eller er det upatchet?

Lenke til kommentar

Spillet er patcha ja. Sjedde i helga etter jeg begynte på nytt med en ny kar i HC. Ble egentlig litt missfornøyd med første karen.

 

Etter det kom det for øvrig en ny bug (mulig trigget av fixen jeg brukte for å løse første bug) i samme quest. Der ingen av dialog mulighetene jeg viste skulle komme ville dukke opp. Det derimot løste seg med å bruke resetquest.

 

Etter dette har det gått på skinner med resten av BOS quests så vidt jeg vet. Valgte å ikke ta parti med Palladin Harkin denne gangen.

Lenke til kommentar

Spillet er patcha ja. Sjedde i helga etter jeg begynte på nytt med en ny kar i HC. Ble egentlig litt missfornøyd med første karen.

 

Etter det kom det for øvrig en ny bug (mulig trigget av fixen jeg brukte for å løse første bug) i samme quest. Der ingen av dialog mulighetene jeg viste skulle komme ville dukke opp. Det derimot løste seg med å bruke resetquest.

 

Etter dette har det gått på skinner med resten av BOS quests så vidt jeg vet. Valgte å ikke ta parti med Palladin Harkin denne gangen.

Teit at det fortsatt er bugget. Husker i Fallout 3, etter alle patchene var ute, så crashet jeg i ene DLC. Var på et opdrag med masse rednecks, og tokk jeg en viss side, så kræsjet jeg uansett. vær gang jeg gikk in i et telt som jeg MÅTTE gjøre for opdraget, så krasjet det uansett. Tvingte meg til og ta de onde sin side, så da sluttet jeg og spille, siden jeg ble effektivt sotte fast, og det kom alldri en patch som fikset det, håper ikke New vegas sliter der, Har runnet det engang, samme med FO3. men det var før DLC

Lenke til kommentar

Mest sannsynlig skjedde det noe under installasjonen din Upsidan. Siden jeg hadde den samme feilen med Oasis i FO3, altså det crasha hver gang jeg prøvde å gå inn, men jeg måtte bare re-installere det.

Godt muligt, jeg hadde allerede Fulført Orginal spillet, og broken steel DLC. så når dette skjedde. så gadd jeg ikke mere, New Vegas er uansett bedre. bare synd at Xbox Mafiaen har kjøpt eneretten til DLC på dette spillet også!

Lenke til kommentar

Tror jeg har funnet en gigantisk glitch, hver eneste gang jeg snakker med Ignacio Rivas på HELIOS One og sier:

 

"I overloaded the plant. No one will be able to use it to power a weapon" så får jeg 3 stimpacks, 2 docotorbags og 385 xp. Kan levle så mye jeg vil nå, men det ødelegge jo spillet.

 

Er et par av disse rundtom.

I Vault 11 kan man trykke på det nederste valget på den ene terminalen der og få 500 XP hver gang man trykker. Så lenge man ikke avslutter terminal-vinduet kan man trykke så mange ganger man vil. I Aerotech kan man gjøre det samme når man snakker med han junkien, speech checken hans tar aldri slutt. Man får bare 45XP per gang, så man må stå der ganske lenge for å få noe ut av det.

 

Husker jeg utnytta samme glitchen i Fallout 3 hos han karen i Big Town. Fikk 20XP eller noe sånt hver gang man snakka til ham, så jeg trykka om og om igjen til jeg hadde gått opp 7-8 levler :shrug:

Lenke til kommentar

Tror jeg har funnet en gigantisk glitch, hver eneste gang jeg snakker med Ignacio Rivas på HELIOS One og sier:

 

"I overloaded the plant. No one will be able to use it to power a weapon" så får jeg 3 stimpacks, 2 docotorbags og 385 xp. Kan levle så mye jeg vil nå, men det ødelegge jo spillet.

 

Er et par av disse rundtom.

I Vault 11 kan man trykke på det nederste valget på den ene terminalen der og få 500 XP hver gang man trykker. Så lenge man ikke avslutter terminal-vinduet kan man trykke så mange ganger man vil. I Aerotech kan man gjøre det samme når man snakker med han junkien, speech checken hans tar aldri slutt. Man får bare 45XP per gang, så man må stå der ganske lenge for å få noe ut av det.

 

Husker jeg utnytta samme glitchen i Fallout 3 hos han karen i Big Town. Fikk 20XP eller noe sånt hver gang man snakka til ham, så jeg trykka om og om igjen til jeg hadde gått opp 7-8 levler :shrug:

Hore roboten man ansetter i ene opdraget vil gi deg 10 Caps i Atomic Wrangler baren hvist du starter en samtale med han. og istedenfor og ta de sexualle tjenestene bare sier hade, 10 Caps for vær gang man sier hade, så har man tolmodighet nokk, så får man mye cash, merket denne buggen i går

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...