Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

En ting jeg har merket meg med NV er at det er veldig få digre bygnigner slik det var i FO3. Eks national guard armory, national archives, museum of technology, anchorage memorial, lady of hope hospital/statesman hotel etc etc i FO3 er jo diiiigre bygnigner som kan ta deg en time å komme gjennom. I NV virket det mer som om det var mange hytter og utedoer selv om antall "locations" var høyere

Lenke til kommentar

Hmm, jeg gikk totalt rambo i legion fortet og slaktet alt som var der. Og ingen la merke til det :S Folk snakker fortsatt om at legion trusselen er så stor og blablabla. Selvom jeg utryddet alt de hadde av styrker i dette fortet sitt..

 

Syntes dette var merkelig.

 

Samme her, men etter en stund så begynte folk å si ting som "I'm glad that Caesar guy is dead..." osv.

Lenke til kommentar

Hvor er det jeg finner disse Animated Prostitution modsa? :innocent:

 

 

wtf, plutselig er porten til the strip låst og "requires key"..

 

Fant ut at flere opplever dette og en løsning er å silently sneak kille den protecto tron roboten i midten av inngangen, som gjorde at jeg kunne finne en nøkkel til porten på han som igjen ga meg full tilgang til the strip.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

@Ødegård: Det er jo en grunn til at det er sånn da. Det hadde sett litt rart ut med en stor moderne bygning midt ute i ørkenen, og hvis du ser hvordan det er nå, så er vlel Mojave-ørkenen ganske tom.

 

Det er fortsatt over 60 år til krigen i Fallout skjer, så de kan gjøre ørkenen om til akkurat hva de vil ;) de har også Vegas å leke med, men det er ikke akkurat noen bygnigner av den størrelsen der heller.

Lenke til kommentar

@Ødegård: Det er jo en grunn til at det er sånn da. Det hadde sett litt rart ut med en stor moderne bygning midt ute i ørkenen, og hvis du ser hvordan det er nå, så er vlel Mojave-ørkenen ganske tom.

Det er fortsatt over 60 år til krigen i Fallout skjer, så de kan gjøre ørkenen om til akkurat hva de vil ;) de har også Vegas å leke med, men det er ikke akkurat noen bygnigner av den størrelsen der heller.

Hva refererer du til nå? Så vidt jeg har fått med meg så sluttet krigen med atombombene som ble sluppet i 2077. Det vil si 204 år før handlingen i FO:NW
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

@Ødegård: Det er jo en grunn til at det er sånn da. Det hadde sett litt rart ut med en stor moderne bygning midt ute i ørkenen, og hvis du ser hvordan det er nå, så er vlel Mojave-ørkenen ganske tom.

Det er fortsatt over 60 år til krigen i Fallout skjer, så de kan gjøre ørkenen om til akkurat hva de vil ;) de har også Vegas å leke med, men det er ikke akkurat noen bygnigner av den størrelsen der heller.

Hva refererer du til nå? Så vidt jeg har fått med meg så sluttet krigen med atombombene som ble sluppet i 2077. Det vil si 204 år før handlingen i FO:NW

 

 

Jepp, noe som er over 60 år til. Altså er Bethesda overhodet ikke bundet til hvordan Mojave ser ut i dag da de kan dikte opp hva som helst for tidsrommet nå-2077

Lenke til kommentar

Fant ut at flere opplever dette og en løsning er å silently sneak kille den protecto tron roboten i midten av inngangen, som gjorde at jeg kunne finne en nøkkel til porten på han som igjen ga meg full tilgang til the strip.

 

Japp. Det går også an å ta monorailen fra camp McCarran inn til The Strip. Døra låser seg opp da av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

La nettopp merke til at stemmen til Marcus i Jacobstown er Mr.Worf fra Star Trek TNG :p Han hadde vel en rolle i Mass Effect 2 også om jeg ikke husker feil. :hmm:

 

Jepp, Michael Dorn. Og Mr House er spilt av Rene Auberjonis, aka Odo fra Star Trek Deep Space Nine

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...