Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det neon andre steder du får Followers of Apocalypse quest enn i Old Mormon Fort?

 

Sykt epic moment! Jeg er inni en hule og slåss mot en Nightkin, og så plutselig forsvinner Rex rundt en sving og innover i hula, og så hører jeg noen lyder. Så ser jeg en brennende Rex spurter ut igjen etterfulgt av masse Incinerator kuler + en Nightkin Master i hælene :p

 

 

Endret av DevilFish
Lenke til kommentar

Hvor i Vault 34 lå Pulse Gun? Fant den ikke før jeg ble nødt til å forlate stedet, pga radiation.

 

I en footlocker i armoryet. Den er "very hard" (100 lockpick) låst, men man får en nøkkel i companion-questen til Veronica. Man kan også kjøpe den hos Silver Rush visstnok, men jeg er usikker på om questen må være aktiv eller om man kan kjøpe den nårsomhelst ("noe" skjedde med de ansatte, så jeg tok meg aldri bryet med å sjekke inventoriet deres). Noen har også rapportert at en random Fiend har den ved Horowitz Farmstead, men jeg kan ikke bekrefte dette selv.

 

Tok meg forresten bryet å endelig gjøre ferdig unmarked-questen til Contreras på camp McCarran i går. Fikk en sweet M1 Garand ("This Machine") som gave. Og ja, den plinger når laderammen skytes ut :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Er det bare jeg som synes New Vegas er pinglete i forhold til F3? Savner Supermutant Overlords, de forvokste supermutant greiene det var bare 4-5 av, albino radscorpions etc. På lv30 med 100 i guns så dør alt så kjapt på "very hard" at det er helt latterlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...