Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har problemer med å få hun CASS dama til new vegas, hun sier hun ikke kan gå mens hun har den caravan lisensen, og jeg har opnet veien nå ved å drepe de maurene, når jeg snakker med ranger johnson eller hva han heter, har han ikke options som lar meg snakke om cassys muligheter for å dra

Hvis du gjør noen oppdrag for caravan company så får du hu med tilslutt tror jeg. Bruk henne companion og bare dra på besøk til de folka.

 

Hvorfor skal du få Cass til å dra til New Vegas?

Det er en del av et quest.|
Lenke til kommentar

Det står på forrige side tror jeg.

Mener du må gå i et overflooda sted, finne passordet til en terminal, så må du gå til den terminalen og sette på pumpene sånn at dørene opnes, så kommer du deg til overseer's terminal og opner opp armory. Tror det var sånn. 

 

 

 

Lenke til kommentar

Mulig det er jeg som er helt blåst nå, men hvor i huleste er det man får nøklen til Armory i Vault 34?

Jeg har vært gjennom hele Vaulten, drept alt som kan drepes og funnet det meste som kan finnes (utenom nøklen :p)

 

Er det et annet sted man finner den?

 

Det kan jeg bekrefte.

 

Det er på han overseer karen i rommet med disse turretsa i taket.

 

sleit også enormt med akkurat det. :p

Endret av Dr.Satan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Spilt noen timer FO3 nå og det er forfriskende å spille et spill hvor man slipper å restarte PS3en hvert 5 minutt, hvor det ikke er lydglitcher og lagg, etc. Savner et par av "nyvinningene" fra NV men alt i alt liker jeg FO3 bedre. I FO3 har du steder som Rivet City og Megaton som føles mer som vennlige steder enn det noe sted gjør i NV imo

Lenke til kommentar

Mulig det er jeg som er helt blåst nå, men hvor i huleste er det man får nøklen til Armory i Vault 34?

Jeg har vært gjennom hele Vaulten, drept alt som kan drepes og funnet det meste som kan finnes (utenom nøklen :p)

 

Er det et annet sted man finner den?

 

Det kan jeg bekrefte.

 

Det er på han overseer karen i rommet med disse turretsa i taket.

 

sleit også enormt med akkurat det. :p

 

Jeg fatter ikke det, fordi jeg har fått PW fra Overseeren, jeg har vært inne i reaktoren og jeg har trykke på alt som kan trykkes av knapper og menyer :p

Men likevel sier den at jeg skal ha nøkkel for å kommer inn i Armoryen.

 

Blærgh, får loade en gammel save og starte forfra.

Burde være noen rå rifler inne i Armoryen der ja ^^

Lenke til kommentar

FITTE!!!

 

De cazadorene er umulige jo, eneste som funker er avsagd hagle, men får bare to skudd før jeg må lade om og da stormer dem mot meg og dreper med, han Boone som hjelper og hans rifle kan ta dem, men har blir fort slått ut av dem og da stormer de meg og dreper meg,

 

Har service rifle, hunting rifle, cowboy rifle, .44 M, .357 lazer og plasma rifle men ingen ting biter på de jævlene, og av en eller annen grunn kunne jeg ikke kjøpe .50BMG av han roboten fra gun runners selv om den var i bakgrunnen.

 

Nå er jeg pisse sur

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...