Gå til innhold

Liten spillmaskin fra Alienware


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, godt å se noen prøver lage en maskin der jeg mener vi burde ha maskinene sine kvaliteter, god ytelse men små.

Når man har maskinen på dataparty eller hjemme på skrivebordet er jo en ekstern skjerm et must. Men er man på farten og dropper innom en kompis eller sitter på toget å vill spille så er ikke stor skjerm nødvendig etter min mening.

Mao en alt mulig maskin som er liten.

 

Håper vi får se flere slike bærbare!

Lenke til kommentar
Bra at noen tar til fornuft og kutter ut optisk enhet, den tar ganske mye plass i bærbare, i tillegg trekker den effekt.

 

 

eh dette har ingenting med fornuft å gjøre, men at det er fysisk umulig på denne størrelsen. Finnes ikke en eneste 11,6" på markedet med optisk spiller.. hadde de kunne satt inn en hadde de gjort det.

 

Ellers er dette den kraftigst spesifiserte netbooken på markedet og det til samme pris som acer ferrari.. Meget bra, liker utviklinga. Ville kanskje ikke kalt den spillmaskin,men likevel, genial sak

Endret av sindrejl
Lenke til kommentar

Den har helt garantert et marked. En liten maskin som også kan drive en del spill fins ikke (annet enn Acer Ferrari One med ekstern grafikk) og skal man bruke den til spill er det ingentign som hindrer brukeren å koble den til en TV eller en PC skjerm.

 

Man MÅ ikke spille på maskinens egen skjerm som mange her antyder..

Lenke til kommentar
Er jo alltid sånn med Alienware at man betaler 10000 mere enn nødvendig for masse "kule" lys og decals som kunne vært tatt fra Fast and the Furious.

 

Hei. Har du eid en Alienware?

 

Jeg har selv kjøpt både bærbare og stasjonære maskiner fra Alienware, og selv om du får spesielle unike kabinetter og lysoppsett som på lang vei overgår det en gjennomsnittlig casemodder klarer å snekre sammen så er ikke dette alt.

 

Man kan argumentere for at man kan bygge selv, noe jeg også gjør, men ikke alle gidder eller kan dette.

 

Jeg har vært innom en god del pcprodusenter, og sammensnekringen på AW maskinene er utrolig bra gjort. Her henger ingen ledninger på kryss og tvers i kabinettet. Og det er ikke spart inn på billige komponeneter noe sted.

 

Joda, du betaler mer, men har du penger ser jeg ingen grunn til å la være.

 

Lada og ferrari er begge biler med motor og hjul som får deg fra A til B.

 

Men de som kjøper AW kjøper AW fordi det er spesielt. Ikke F om jeg kjøper billig-AW fra Dell.no. Der går grensen...

Lenke til kommentar

Har en 11.6" laptop som jeg har brukt til spilling. Størrelsen er I min mening mer eller mindre perfekt. Stor nok til å ha et bra tastatur men likevel liten nokk til å lett gå ned i en bag eller ryggsekk.

 

For reising synes jeg den mer vanlige 15.6” blir for kronglete og selv hjemme tar jeg oftere fram 11.6”en når jeg trenger en stue PC rett å slett for at den er enklere å hanskes med.

 

Med 1366x768 piksler er 11.6” skjermer fin og meget skarp, eneste jeg ikke liker er gloss.

Lenke til kommentar
Er jo alltid sånn med Alienware at man betaler 10000 mere enn nødvendig for masse "kule" lys og decals som kunne vært tatt fra Fast and the Furious.

Det virker mer som det er tatt fra 80 tallet og "Back to the future". Fast & Furious kunne jo nesten vært levelig og kun forårsaket rynke på nesa kontra magekramper.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
[Lada og ferrari er begge biler med motor og hjul som får deg fra A til B.

 

Men de som kjøper AW kjøper AW fordi det er spesielt. Ikke F om jeg kjøper billig-AW fra Dell.no. Der går grensen...

Derfor stusser man på at det ser ut som en gammel stylet lada.

 

Vell, smaken er som baken. Noen liker ferrari, noen liker mercedes, og noen synes stylede ladaer er kult. Og design er noe som går i sirkler, elementer fra forgangen tid dukker opp igjen i en eller annen form.

 

Alienware har også eksperimentert med en del forskjellige design opp gjennom tiden. Nå satser de på litt kantete design, mens for eksempel forige generasjon desktops, som jeg har, var mere runde i kantene.

 

Lysene kan forøvrig slås av om ønskelig, eller evt kan man endre fargen på dem.

 

Poenget var egenlig at du hos AW får veldig forseggjorte masakiner, ting er ikke bare kastet inn i boksen, man ser at den som skrudde den sammen virkelig har tatt seg god tid og gjort det skikkelig.

 

Kvaliteten på kabinettene er også god.

 

Men såklart, du legger noen ekstra kroner i bling, uten at jeg ser at det gjør noe. Alt i alt er ikke 20-25K all verden når du får en så spesiell og kraftig maskin...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...